دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زمان پخش سریال هیاهو
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریال هیاهو قرار است در یک فصل ۲۶ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

سریال هیاهو

عباس رافعی تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما رباره آخرین وضعیت سریال شبکه نمایش خانگی خود با نام «هیاهو» که قرار بود در تابستان آن را کلید بزند، عنوان کرد: باوجود آنکه ما از اسفند سال ۹۸ تا اردیبهشت سال ۹۹ پیش تولید کار را پیش بردیم و با برخی از بازیگران قرارداد بستیم ولی پروژه متوقف شد.

وی درباره علت توقف پروژه اظهار کرد: متاسفانه به سرمایه‌گذاران بی‌نام و نشان جدیدی اعتماد کردیم که به سینما می‌آیند و فضای سینما را از فضای شایسته سالاری، ساختن کار خلاق هنری دور می‌کنند و تنها به پول می‌اندیشند.

این کارگردان سینما افزود: زمانی که متوجه شدم هدف سرمایه‌گذار پرداختن به حاشیه‌های این حرفه است خود به شخصه ساخت این سریال را متوقف کردم.

رافعی با اشاره به اینکه قرار است پیش تولید این مجموعه بار دیگر در آذرماه با سرمایه‌گذار دیگری آغاز شود، بیان کرد: بازیگرانی که با آن‌ها قرارداد داده‌ایم از آذرماه به بعد امکان حضور در این پروژه را دارند. همچنین به ما گفته‌اند آذرماه مرزها باز می‌شوند و امکان رفت و آمد وجود دارد.

سریال هیاهو ل ۲۶ قسمت دارد و برای شبکه نمایش خانگی آماده خواهد شد

خلاصه داستان سریال هیاهو

این فیلمنامه نویس با اشاره به اینکه «هیاهو» را همراه با سمیه تاجیک نوشته است، درباره داستان این سریال مطرح کرد: «هیاهو» یک سریال جنایی و مافیایی است که با نگاهی به سریال اسپانیایی «خانه کاغذی» نوشته شده است.

رافعی افزود: از آنجاکه داستان از سرقت یک بانک بزرگ در ترکیه آغاز می‌شود، ۱۰ قسمت اول این مجموعه را در ترکیه با حضور بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای جلوی دوربین می‌بریم.

بازیگران سریال هیاهو

برخی از بازیگران هیاهو عبارتند از :

  • لیلا زارع
  • هادی حجازی‌فر
  • مهرداد صدیقیان
  • شقایق فراهانی
  • علی اوجی


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits