دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نود و نو کی پخش می شود ؟
11
زمان مطالعه: 4 دقیقه
زمان پخش برنامه نود و نو با اجرای عادل فردوسی‌پور با شروع لیگ برتر بیستم ...

زمان پخش نود و نو فردوسی پور همانند برنامه ی نود دوشنبه های هر هفته است و قرار است از آبان ماه پخش شود

نام برنامه جدید عادل هم گویا «نود و نو» است. شروع لیگ بیستم زمان بازگشت عادل به صحنه اجرا خواهد بود.

عادل فردوسی‌پور مجوز تولید مستند ورزشی - فوتبالی نود نو را میانه‌های بهار امسال از وزارت ارشاد گرفته و آن را در فضای مجازی به دست دوستداران خود می‌رساند.

این برنامه قطعا برنامه ی پربیننده ای خواهدشد چرا که بسیاری از طرفداران فوتبال معتقدند که هنوز جایگزینی برای نود ساخته نشده و هیچ برنامه ای نتوانسته جذابیت نود را داشته باشد

عادل فردوسی پور بعد از دوری طولانی مدت از اجرا و همین طور گزارشگری فوتبال با ساخت یکی دو مستند فوتبالی مانند «روز بازی» در شبکه نمایش خانگی همچنان ارتباطش را با فوتبال حفظ کرده است.

عادل که تنها ارتباطش با صداوسیما تهیه کنندگی برنامه فوتبال ۱۲۰ است حالا قصد دارد با ساخت یک برنامه اینترنتی مشابه نود آن را در شبکه نمایش خانگی عرضه کند.

گفته می‌شود مجری و تهیه کننده سابق برنامه نود زمان پخش این برنامه در شبکه نمایش خانگی را هم همان دوشنبه شب‌ها در نظر گرفته است. زمانی که پیش از این برنامه نود و حالا فوتبال برتر از شبکه ۳ پخش می‌شود.

آدرس سایت پخش نود و نو متعاقبا اعلام خواهد شد

آیا نود نو فردوسی پور پخش می شود ؟

البته از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت فردوسی‌پور با برنامه های اینترنتی بود و حالا با طولانی شدن دوری او از اجرا و گزارشگری عادل تصمیم خود را عملی کرده است.

هر چند مجری ۹۰ و گزارشگر محبوب برای ساختن برنامه ورزشی خود بر بستر خدمات‌دهنده‌های اینترنتی مشکل قانونی ندارد و مجوز آن را اردیبهشت امسال گرفته اما شاید در پخش زنده آن به مشکل بربخورد. سازمان صدا و سیما و سامانه ساترا مدعی دادن مجوز به تمام برنامه‌های پخش زنده حتی در فضای مجازی است و به این ترتیب، فردوسی‌پور اگر بخواهد مستند ورزشی ۹۹ را در ۱۵ قسمت زنده در دسترس مخاطبان قرار دهد، به احتمال زیاد باید مجوز ساترا را هم بگیرد.

حال باید دید مدیران تلویزیون که محبوب‌ترین مجزی و گزارشگر خود را با بی‌مهری رانده‌اند، به او فرصت می‌دهند یک رقیب بزرگ برای برنامه‌های ورزشی بسازد یا نه. ضمن اینکه هنوز نمی‌توان موفقیت یا ناکامی عادل را در بستری جز تلویزیون پیش‌بینی کرد. او حدود دو دهه هر هفته ۹۰ را روی آنتن می‌برد و این بار باید یک چالش بزرگ در فضایی تازه تجربه کند.

عادل فردوسی‌پور که پیش از این خبر ساخت برنامه جدیدش تحت‌عنوان «۹۹» به‌همراه تصویر مجوز ساختش در رسانه‌ها منتشر شد، این روزها در حال آماده‌کردن مقدمات ساخت این برنامه است.

عادل فردوسی‌پور آخرین‌بار در برنامه ۹۰ روی آنتن زنده رفت، قرار است که به انتظار هواداران خود پایان بدهد و بازهم اجرای یک برنامه را بر عهده بگیرد، این برنامه با شروع فصل جدید فوتبالی و حوالی آبان‌ماه منتشر می‌شود.

بعداز تعطیل‌شدن برنامه ۹۰ فردوسی‌پور ویژه‌برنامه ال‌کلاسیکو را برای VOD‌ها ساخت اما اجرای آن را بر عهده نگرفت، «۹۹» اولین اجرای فردوسی‌پور پس از ۹۰ محسوب می‌شود. عادل فعلا مجوز ساخت ۱۵ قسمت را در دست دارد و قرار است این برنامه با ترفند زنده‌نمایی از VOD‌ها منتشر شود. البته که فردوسی‌پور درخواست پخش زنده اینترنتی این برنامه را به ساترا هم داده است.

برنامه ۹۹ قرار است «نودی نو» باشد که با آیتم‌های متفاوت و خاص خودش به بررسی فوتبال ایران بپردازد. عادل همچنین قصد دارد که برای این برنامه سایت و اپلیکیشن هم راه‌اندازی کند



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (11 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits