دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زمان پخش سریال زمین گرم
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
زمان پخش سریال محرمی زمین گرم به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه سه سیما

سریال زمین گرم سریال محرمی به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها برای پخش از شبکه سه سیما آماده شد.

ساعت پخش زمین گرم 20:45 هر شب از شبکه سه سیماست

سعید نعمت الله که نگارش سریال هایی چون «رستگاران»، «جراحت»، «شیدایی»، «مادرانه»، «عقیق» و «برادرجان» را در کارنامه دارد، در «زمین گرم» برای اولین بار کارگردانی یک مجموعه را عهده‌دار شده است.

او پیش‌تر در کسوت نویسندگی کارهای متعددی را برای صدا و سیما نوشته بود و از جمله فیلمنامه نویسانی بوده که همواره سر صحنه تصویربرداری حاضر بوده اند.

البته نعمت‌الله در مجموعه جدید خود، علاوه بر کارگردانی باز هم نویسندگی را برعهده دارد.

«زمین گرم» گویا با لحنی متفاوت از «جراحت» و «برادر جان»، ادامه‌ای از سه گانه او در همان فضای برادرانه و خانوادگی است.

سریال زمین گرم

خلاصه داستان سریال زمین گرم

و خلاصه داستان هم موید همین نکته است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند.

در حقیقت سریال «زمین گرم» را می توان درامی خانوادگی با پس‌زمینه‌های مذهبی دانست که در ۳۰ قسمت برای پخش در ایام محرم آماده می‌شود.

تیزر سریال زمین گرم را در ادامه مشاهده می کنید :


این سریال از همان ابتدای ساخت با حداقل خبرها به کار خود ادامه داد و حتی عکس های بسیار معدودی از آن در فضای مجازی منتشر شده است. تنها خبر رسمی از این سریال به دهم خرداد ماه امسال برمی گردد که از اتمام ۴۰ درصد از تصویربرداری خبر داده بودند.

ساخت «زمین گرم» در ایام کرونا انجام شد و مسلما از تبعات این ویروس منحوس در امان نماند؛ به این ترتیب که عوامل مجبور شدند در مقطعی تصویربرداری را متوقف کنند.

بازیگران سریال محرمی زمین گرم

در زمین گرم بازیگرانی چون مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی و وحید فعال مقابل دوربین رفته اند.

مرجان شیرمحمدی بازیگر اصلی این سریال به ندرت در مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش کرده است که همگی آنها به دهه های ۷۰ و ۸۰ برمی گردد. «دریایی های» سیروس مقدم (۱۳۸۱) و «خانه به خانه» کیانوش عیاری در سال ۷۵ از جمله کارهای این بازیگر در حوزه سریال سازی است.

آخرین کار او قبل از «زمین گرم»، «آخرین دعوت» حسین سهیلی زاده بوده است که سال ۸۷ از تلویزیون پخش شد. شیرمحمدی در این سریال با فرامرز قریبیان، حامد بهداد، پرویز فلاحی‌پور و الهام حمیدی هم بازی بود و نکته جالب این که «آخرین دعوت» هم سریالی محرمی بود که در آن سال از شبکه دو سیما پخش شد.

علیرضا خمسه هم که مدتی طولانی به عنوان «بابا پنجعلی» برای بیننده تلویزیونی شناخته می شد پس از اینکه از فصل ششم سریال «پایتخت» کنار گذاشته شد حالا در سریالی با فضایی کاملا متفاوت ایفای نقش می کند.

و اما کامران تفتی که مدتی است عرصه اجرا را بر بازی ترجیح داده، دیگر بازیگر این سریال است که باید دید می تواند بار دیگر به عنوان یک بازیگر خود را به مخاطب معرفی کند.

سیما فیلم در گزارشی اسامی سریال های محرم ۹۹ را اعلام کرد که ایسنا متعاقبا در خبرهایی جداگانه به معرفی آنها خواهد پرداخت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits