دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خنداننده شو 3 : ثبت نام و زمان پخش خنداننده شو 3 با اجرای رامبد جوان
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خنداننده شو 3 ، زمان پخش خنداننده شو ، نحوه شرکت در برنامه ی خنداننده شو 3 با اجرای رامبد جوان

زمان پخش خنداننده شو با مجریگری رامبد جوان ، اواخر بهمن ماه سال جاری از شبکه نسیم اعلام شد .

برنامه«استندآپ شو» با اجرای رامبد جوان که بنا بود در فضای مجازی منتشر شود با توافق صورت گرفته تحت عنوان«خنداننده شو ٣» به تلویزیون می آید.

پس از کش و قوس های فراوان و البته تهدید های رسانه ی ملی؛ بالاخره برنامه ی استندآپ شوی رامبد جوان که قرار بود در فضای مجازی منتشر شود با نام خنداننده شو٣ در تلویزیون پخش خواهد شد.

نحوه ثبت نام در خنداننده شو 3 توسط رامبد جوان توضیح داده شد.

رامبد جوان با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرامش، چگونگی ارسال فیلم برای جذب کمدین در مسابقه «خنداننده شو» را توضیح داد.


طبق اعلام رامبد جوان بیش از 10 هزار ویدئو به همین روشی که توضیح داده به دست او رسیده و این برنامه از اواخر بهمن ماه سال جاری روی آنتن خواهد رفت .

مسابقه بزرگ «خنداننده شو۳ » در فصل جدید «خندوانه».

رامبد جوان اعلام کرد : می‌خواستیم مسابقه استندآپ شو در فضای مجازی داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد. به همین خاطر ۱۵ نفر از افرادی که منتخب آن برنامه بودند، در مسابقه «خنداننده شو» فصل جدید «خندوانه» حضور پیدا می کنند. همچنین، از میان ویدئوهای ارسالی جدید ۹ نفر را انتخاب می‌کنیم که جمعاً ۲۴ نفر می‌شوند. قبلاً ۱۰۰ نفر از بین ویدئو‌های ارسالی برای خنداننده‌شو انتخاب و داوری می‌شدند، اما الان این شرکت کنندگان مستقیم وارد مسابقه می‌شوند.

ارسال ویدئو به خنداننده شو : مهلت ارسال ویدیو: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ اعلام شده بود .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits