دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سریال کامیون : بیوگرافی کامل بازیگران سریال نوروزی شبکه دو
1
زمان مطالعه: 11 دقیقه
در ایام نوروز سریال هایی پخش می شود که موجب لذت بردن از تعطیلات می گردد. یکی از سریال هایی که در نوروز 99 پخش خواهد شد سریال کامیون است که در این مطلب به معرفی بازیگران و بیوگرافی آن ها خواهیم پرداخت.

همه چیز درمورد سریال کامیون

سریال کامیون مجموعه اختصاصی شبکه دو سیما برای پخش در ایام نوروز ۹۹ خواهد بود. به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این سریال ۳۰ قسمتی به تهیه‌ کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانش‌ پور در مرحله پیش‌ تولید است و به زودی در تهران کلید خواهد خورد. کامیون توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک‌ نژاد نگاشته شده است.

کامیون/سریال کامیون/سریال نوروزی/داستان سریال کامیون/بازیگران سریال کامیون/ماجرای سریال کامیون/قصه های کامیون/دانلود سریال کامیون/سریال نوروزی شبکه دو

داستان سریال کامیون

داستان سریال کامیون بدین صورت است که نادر پیشکسوت فوتبال مدتیست که روی کامیون باربری دوستش کار می‌کند. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجو‌ها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.

کامیون/سریال کامیون/سریال نوروزی/داستان سریال کامیون/بازیگران سریال کامیون/ماجرای سریال کامیون/قصه های کامیون/دانلود سریال کامیون/سریال نوروزی شبکه دو

زمان پخش سریال کامیون

سریال نوروزی شبکه دو با نام موقت «کامیون» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۸ پخش خواهد شد.

کامیون/سریال کامیون/سریال نوروزی/داستان سریال کامیون/بازیگران سریال کامیون/ماجرای سریال کامیون/قصه های کامیون/دانلود سریال کامیون/سریال نوروزی شبکه دو

اسامی بازیگران سریال کامیون

1. مهدی هاشمی بازیگر سریال کامیون

مهدی هاشمی، با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود)، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است که بازیگر سریال کامیون می باشد.

او بارها به خاطر نقش آفرینی‌ هایش در سینما و تلویزیون تحسین شده و در آثار کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی و رخشان بنی‌ اعتماد و کیانوش عیاری نقش آفرینی کرده‌ است وی از بازیگران مطرح ایران می باشد.

مهدی هاشمی متولد ۱۳۲۵ در لنگرود است. او همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل شد.

فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود. مهدی هاشمی حدودا سال 1359 وقتی 34 ساله بود با گلاب آدینه که در سال 1358 با وی سر فیلم سلطان و شبان آشنا شده بود ازدواج کرد.

دخترش نورا، ثمره این زندگی یک دختر به نام نورا می باشد که او نیز حرفه پدر و مادر را در بازیگری پیش گرفت و با سیاوش اسعدیان کارگردان ازدواج کرده و یک پسر به نام اوستا دارد. در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۸ مهنوش صادقی ادعا کرد که همسر مهدی هاشمی‌ ست و با او ازدواج قانونی کرده‌ است.

برای اطلاعات بیشتر، روی بیوگرافی مهدی هاشمی کلیک کنید.

2. نسرین مقانلو بازیگر سریال کامیون

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهرش در آمریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب تئاتر کار می کرده است.

خانواده نسرین مقانلو (همسر و پسرانش) در آمریکا زندگی می کنند. برای دیدار با خانوادش یا او به آمریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در آمریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند.

به واسطه اینکه در خانواده هنرمند بزرگ شده با حرفه بازیگری آشنا بوده است. از نوجوانی در زمینه تئاتر فعالیت داشته است.

نسرین مقانلو فعالیت هنری اش را با فیلم امید شروع کرد و به دلیل بازی در فیلم همسر بسیار مورد توجه قرار گرفت. بازیگری در سینما را با بازی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۷۰ شروع کرده است.

همسرنسرین مقانلو، کمال خلیلیان فوتبالیست تیم ملی و استقلال ساکن امریکا بوده است که برای دیدار با خانواده اش به ایران می آید. از طریق آشنایان با همسرش آشنا می شود و پس از دو ماه نامزدی با هم ازدواج می کنند و به امریکا می روند.

برای اطلاعات بیشتر، روی بیوگرافی نسرین مقانلو کلیک کنید.

3. جهانبخش سلطانی بازیگر سریال کامیون

جهانبخش سلطانی متولد ۱۳۳۰ در اصفهان، بازیگر است. او فارغ التحصیل دیگله طبیعی می باشد به جز بازیگری، نویسنده و کارگردانی تئاتر هم انجام داده است، متاهل بوده و سه فرزند دارد و حالا استاد دانشگاه است.

جهانبخش سلطانی فعالیت هنری خود را با بازیگری و نویسندگی در دوران دبستان آغاز کرد.

با کارگردانی در دبیرستان ادامه داد، اما بصورت حرفه ای تئاتر را زیر نظر مرحوم استاد ناصر فرهمند و ماشالله وحیدی به صورت جدی آغاز کرد.

فعالیت او با نمایش های چشم شاه عباس در پیش از انقلاب ۵۷ شروع شد و در جشنواره دانشجویان کشور با تئاتر گلریزان که کارگردان و نویسنده و بازیگر بود برگزیده شد. این تئاتر در فرانسه و هندوستان نیز کاندیدای جایزه بود.

استاد سلطانی بیشتر با سریال مردان آنجلس در سال ۷۷ شناخته شد و شهرت او با بازی در این سریال به اوج رسید.

جهانبخش سلطانی در سال ۱۳۵۸ وقتی ۲۸ ساله بود با زهره طاعی ازدواج کرد که ثمره این ازدواج سه فرزند می باشد، دو پسر و یک دختر بنام سارا دارد. فرزندم اولش سارا در زمینه بازیگری در سینما تا به حال ده ها نقش اول را بازی کرده است.

برای اطلاعات بیشتر، روی بیوگرافی جهانبخش سلطانی کلیک کنید.

4. بیتا سحرخیز بازیگر سریال کامیون

متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران است. مدرک کارشناسی دبیری ابتدایی را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگری است. از آثار بیتا سحرخیز در سینما می‌ توان انعکاس، هم‌خانه، فقط چشم‌هاتو ببند و نسکافه داغ داغ اشاره کرد. ضمن اینکه در تلویزیون کارهای راه بی‌پایان و ترانه مادری را در کارنامه دارد.

در عالم بازیگری گرچه پرونده کاری‌ اش تنها به چند کار محدود می‌شود اما همان چند کار کافی است تا بیتا سحرخیز را به چهره شناخته شده‌ای تبدیل کند؛ مینای راه بی‌پایان، مهسای هم‌خانه و البته بیش از همه نغمه ادیب. او چنان در سریال ترانه مادری در نقش نغمه ادیب فرو رفته که حتی اختلاف سنی‌ اش با محسن افشانی چندان به چشم نمی‌آید.

برای اطلاعات بیشتر روی بیوگرافی بیتا سحرخیز کلیک کنید.

5. علی عامل هاشمی بازیگر سریال کامیون

متولد 2 شهریور 1365 در سبزوار، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم نویسندگی از دانشگاه فردوس مشهد و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک است، بجز بازیگری به مکانیکی علاقه دارد.

علی برادر کوچک تر هدایت هاشمی بازیگر سرشناس تلویزیون است، این دو یک برادر بنام هادی هم دارند، نام خانواده کامل این هنرمندان عامل هاشمی می باشد.

آقای هاشمی بازیگری را از سال 1380 وقتی 15 ساله بود با نمایشی بنام داستان جنگل به کارگردانی حمید پور آذری شروع کرد سپس با تحصیلات هنری خود بصورت حرفه ای این رشته را ادامه داد.

علی از بازیگران تئاتر بود که با نمایشی به نام مرد برهنه و مرند فراک پوش پا به دنیای کارگردانی نیز گذاشت و هدایت برادرش بعنوان تهیه کننده در این کار از برادرش حمایت کرد.

علی هاشمی در خرداد ماه 1393 وقتی 28 ساله بود با خانوم پگاه ترکی ازدواج کرده است. او بازیگری حرفه ای در مقابل دوربین را با فیلم سینمایی لطفا مزاحم نشوید به کارگردانی محسن عبدالوهاب از سال 1389 شروع کرد.

و از سال 1390 با سریال چک برگشتی سیروس مقدم وارد قاب تلویزیون شد، بازی در مینی سریال کمدی شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی او در تابستان 97 مورد اقبال بیشتری قرار گرفت.

6. سپند امیرسلیمانی بازیگر سریال کامیون

سپند امیرسلیمانی (زاده ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او همچنین برادر کمند امیرسلیمانی (بازیگر) و پسر سعید امیرسلیمانی (بازیگر) می‌باشد. او متأهل می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر روی بیوگرافی سپند امیرسلیمانی کلیک کنید.

7. بهنام شرفی بازیگر سریال کامیون

بهنام شرفی، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران می باشد. وی دانش آموخته کلاس‌های بازیگری تئاتر استاد سمندریان می باشد و علاوه بر بازیگری مدیر صحنه و کارگردان نیز بوده است. درباره ازدواج ایشان اطلاعاتی در دست نیست و متاهل یا مجرد بودن ایشان مشخص نیست.

8. آرزو نبوت بازیگر سریال کامیون

آرزو نبوت متولد مهر ماه سال ۱۳۶۲ در تهران می باشد و هم اکنون ۳۳ سال سن دارد. وی دارای کارشناسی ادبیات نمایش و بازیگری است و در زمینه شعر و نویسندگی هم فعالیت دارد. او بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت داشته است و حضور وی در سریال علی البدل در نقش پریوش اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون می باشد.

آرزو نبوت تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. وی برنده ۵ تندیس بهترین بازیگری زن در جشنواره های تئاتری و کاندید بهترین بازیگری زن در بخش بین الملل جشنواره تئاتر سی و چهارم است.

9. سیاوش مفیدی بازیگر سریال کامیون

سیاوش مفیدی در سال 1348 در اولین روز از آبان ماه در چالوس دیده به جهان گشوده است. ایشان دانش آموخته رشته مدیریت است و یکی از بازیگران سریال کامیون است.

این هنرمند تجربه بازیگری در عرصه فیلم کمدی و طنز را دارد. فعالیت ایشان در عرصه مسابقات چون شوک و برنامه شادی و سرگرمی می توان اشاره کرد.

اولین ایفای نقش سیاوش مفیدی در تلویزیون در کنار حسین محب اهری در سال 72 و دومین نقش بازیگری خود را با همراهی حمید جبلی آغاز کرد.

در سال ۱۳۷۵ اولین سریال خود را با نام غبار نور آغاز کرد مجموعه ای که آقای محمدرضا اصلانی کارگردان ان بود و در سال ۱۳۷۸ از شبکه اول سیما پخش شد.

سیاوش مفیدی با شیوا سلیمی ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند پسر هستند.

برای اطلاعات بیشتر روی بیوگرافی سیاوش مفیدی کلیک کنید.

10. گیتی قاسمی بازیگر سریال کامیون

گیتی قاسمی متولد 1355 در ملایر، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1381 است، پدرش چندین سال در کشور عراق اسیر بود، وی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر است.

گیتی قاسمی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد اولین کار جدی اش با نمایشی بنام “بوق” به کارگردانی فرهاد تجویدی در سال 1387 بود اولین بار با سریال حیاط خلوت از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد.

برای اطلاعات بیشتر روی بیوگرافی گیتی قاسمی کلیک کنید.

11. ماهان عبدی بازیگر سریال کامیون

ماهان عبدی از کمدین های معروف و مشهور ایرانی می باشد او کار هنری خود را از نمایش های طنز آغاز نمود.

بازیگر جوان و کمدین ماهان عبدی در تاریخ ۲۵ آذر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر تهران چشم به جهان گشود. وی از سنین نوجوانی به بازیگری علاقه داشته است و به خاطر چهره و سبک طنز وی خیلی زود به دنیای فیلم و سریال های کمدی وارد شد.

ماهان عبدی در مجموعه تلویزوینی خنده بازار و شکر آباد دیده شد و با نقش های کوتاهی که در این مجموعه های بازی نمود ولی بخاطر بازی حرفه ای خود خیلی خوب دیده شد و توانست برای بازی در سریال سه دونگ سه دونگ قرارداد بازی ببندد.

وی همچنین در سریال اقا و خانم سنگی در نقش امیر عبدی بازی کرده هست و در سریال شهرکی ها سابقه بازی دارد ماهان عبدی در جدید ترین بازی خود در تلویزیون در تابستان سال ۹۶ در سریال سفر در خانه بازی نموده است.

ماهان عبدی همچنین در فیلم سینمایی شرف خانواده فاضل بازی نمود هست همچنین به موسیقی و ساز ساکسیفون علاقه داشته و در آن فعالیت دارد.

او فعلا ازدواج نکرده است و بیشتر دوست دارد مجرد باشد با نقش های زیبای که در شکر آباد بازی نمود به اوج شهرت دست پیدا کرد او یکی از بهترین بازیگر در عرصه کمدی می باشد.

12. مهسا طهماسبی بازیگر سریال کامیون

مهسا طهماسبی آبان ۱۳۷۲ در کرج متولد شد او در رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرایش عروسکی کرده است.

مهسا طهماسبی اولین تجربه بازیگری اش را در سریال دیوار به دیوار کسب کرده است. عمه اش مائده طهماسبی از بازیگران سطح اول سینما و تلویزیون است. شوهر عمه او فرهاد آئیش نیز جز بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون محسوب می شود.

مهسا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است او می گوید که فعلا تصمیم ازدواج ندارم میخواهم که به تحصیلات عالیه بپردازم و ببینم خدا چه میخواهد.

برای اطلاعات بیشتر روی بیوگرافی مهسا طهماسبی کلیک کنید.

کامیون/سریال کامیون/سریال نوروزی/داستان سریال کامیون/بازیگران سریال کامیون/ماجرای سریال کامیون/قصه های کامیون/دانلود سریال کامیون/سریال نوروزی شبکه دو

بیشتر بخوانید:

سریال کامیون : معرفی سریال شبکه دو سیما در نوروز 99

معرفی سریال های نوروز 99 از شبکه های مختلف + تصاویر و زمان پخش



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits