دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۱۰ کتاب صوتی پرفروش از نویسندگان مشهور + خلاصه کتاب
2
زمان مطالعه: 9 دقیقه
کتاب های صوتی بهترین نوع کتاب برای کسانی است که فرصت خواندن را ندارند و یا به هر دلیلی خواندن کتاب برایشان میسر نیست. در ادامه 10 نمونه از پرفروش ترین کتاب های صوتی را معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

نمونه های پرطرفدار کتاب های صوتی

1. کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب روانشناسی

ویژگی های کتاب اثر مرکب:

  • اثر: دارن هاردی، فرخ بافنده
  • ناشر صوتی: انتشارات جیحون
  • ناشر: انتشارات پندار تابان

خلاصه ای از کتاب اثر مرکب: کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی، حاوی روش‌های ساده اما شگفت‌انگیزی است که موفقیت را در هر حوزه‌ ای از زندگی چندین برابر می‌کند. کتاب صوتی اثر مرکب (the Compound Effect) دربردارنده‌ ی نکات طلایی موفقیت در کار و زندگی‌ ست و اصول به دست آوردن موفقیت و مهم‌ تر از آن ادامه داشتن آن را در این کتاب یاد می‌گیریم.

همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم. اثر مرکب وجه اشتراک تمام افراد موفق با یکدیگر است که "دارن‌ هاردی" با بررسی تک‌ تک آن‌ها، به آن رسیده است. این کتاب به شما می‌ گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمرتان را متحول کنید.

اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم‌ های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌ تواند شما را به آنچه می‌ خواهید تبدیل کند. همچنین این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌ کنید.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب معروف

2. کتاب صوتی کیمیاگر

رمان معروف

ویژگی های کتاب کیمیاگر:

  • اثر: پائولو کوئیلو، حسین نعیمی
  • ناشر صوتی: آوانامه
  • ناشر: نشر ثالث

خلاصه ای از کتاب کیمیاگر: رمان کیمیاگر (The Alchemist) داستانی پرکشش و جذاب دارد، روح کلی داستان دعوت به آزاد شدن از تعلقات و وابستگی‌ها و آغاز سفر است که در نهاد بشر وجود دارد. سبک داستانی رمان کیمیاگر شبیه به سبک داستان‌های شرقی است، همچنین جملات قصار جالبی در جای جای این داستان وجود دارد که به نوبه‌ی خود بسیار زیبا و دل‌ نشین هستند.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

رمان

3. کتاب صوتی ملت عشق

کتاب علمی

ویژگی های کتاب ملت عشق:

  • اثر: الیف شافاک، ارسلان فصیحی
  • ناشر صوتی: آوانامه
  • ناشر: انتشارات ققنوس

خلاصه ای از کتاب ملت عشق: نام پرآوازه مولوی یا مولانا جلال الدین رو کسانی که اندک علاقه‌ای به ادبیات داشته باشند، شنیده‌ اند و با حکایت شمس و مولانا و دلدادگی این دو نیز آشنا هستند؛ رمان ملت عشق باز آفرینی تازه این دلدادگی است.

آن چه که رمان ملت عشق بسیار چشم گیر و جذاب است نحوه تغییر زاویه دید است. کتاب مدام از زاویه دید افراد مختلف روایت می‌شود. از دید دانای کل (سوم شخص) شروع می‌شود، با دید اول شخص که زنی آمریکایی به نام اللا است، ادامه پیدا می‌کند. با دانای کل نیز پایان می‌ یابد.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب مذهبی

4. کتاب صوتی قدرت من هستم

کتاب تخیلی

ویژگی های کتاب قدرت من هستم:

  • اثر: جول اوستین
  • ناشر صوتی: شادن پژواک

خلاصه ای از کتاب قدرت من هستم: جول اوستین در کتاب صوتی قدرت من هستم، به صورت کامل درباره قدرت کلام و "من هستم"‌هایی که بر زبان می‌ آوریم صحبت کرده است. چرا که من هستم‌ هایی که از زبان شما بیرون می‌آید، موفقیت و یا شکست را برای شما به ارمغان می‌آورند.

این کتاب در سال 2015 به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروش‌ ترین و محبوب‌ ترین کتاب‌های جول اوستین شد. جول اوستین در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) تمام تلاش خود را می‌کند که به خواننده این پیام را برساند که هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهد، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده‌ است.

آنچه‌ که بعد از این دو واژه‌ی ساده می‌آید، مشخص می‌کند که شما چطور زندگی خواهید کرد و هر آن چیزی که بعد از «من هستم» قرار می‌دهید، در واقع دارید دعوت‌نامه‌ای برایش می‌ نویسید.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب آموزنده

5. کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

کتاب داستان

ویژگی های کتاب تختخوابت را مرتب کن:

  • اثر: ویلیام اچ. مک ریون، حسین گازر
  • ناشر صوتی: نشر ماه آوا
  • ناشر: کتاب کوله پشتی

خلاصه ای از کتاب تختخوابت را مرتب کن: در زندگی روزمره با مسائل کوچکی روبه‎رو می‌شویم که توجهی به آن‌ها نداریم فارق از این که گذشتن از این موارد کوچک به راحتی می‌تواند زندگی ما را دستخوش تغییر و تحول کند. ویلیام اچ. مک ریون (William H. McRaven) معتقد است تغییر را باید از چیزهای کوچک شروع کرد.

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن (Make your bed) شامل ده درس کوتاه است که دریاسالار مک ریون در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته و اساس کتاب را نیز تشکیل می‌ دهد. او در هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات‌ متحده آمریکا می‌ پردازد.

این رویکردهای رفتاری، ویژگی‌ هایی هستند که می‌ تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب شعر

6. کتاب صوتی چگونه با هر کسی صحبت کنیم

کتاب گویا

ویژگی های کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم:

  • اثر: لیل لوندز، مهدی قراچه داغی
  • ناشر صوتی: نوین کتاب گویا
  • ناشر: انتشارات ذهن آویز

خلاصه ای از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم: در کتاب صوتی چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز، با انواعی از راهکارها آشنا می‌شوید که با استفاده از آن‌ ها می‌ توانید به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید، دست یابید. آیا تاکنون اشخاص موفقی را تحسین کرده‌ اید که به نظر می‌ رسد آنچه را می‌ خواهند در اختیار دارند؟

این اشخاص را می‌ بینید که در جلسات تجاری و در مهمانی‌ های اجتماعی با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا حرف می‌ زنند. این‌ها کسانی هستند که بهترین مشاغل را از آن خود کرده‌ اند، بهترین همسران را دارند، دوستان ناب دارند و حساب‌ های بانکی‌ شان پر از پول است.

اما تند نروید و با عجله قضاوت نکنید! بسیاری از آن‌ها از شما باهوش‌تر و بااستعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخوانده‌ اند. حتی جذاب‌ تر از شما هم نیستند...

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب مخصوص نابینایان

7. کتاب صوتی جنایت و مکافات

کتاب درمورد آخرت

ویژگی های کتاب جنایات و مکافات:

  • اثر: فئودور داستایوفسکی، اصغر رستگار
  • ناشر صوتی: آوانامه
  • ناشر: انتشارات نگاه

خلاصه ای از کتاب جنایات و مکافات: فئودور داستایوفسکی (Fyodor Dostoyevsky) همچون یک فیلسوف و روان‌شناس، به عمق روان و تفکرات شخصیت‌هایش نفوذ کرده و وجدان آدمی را آسیب‌شناسی می‌کند.

جدال خیر و شر در درون و برون آدمی و تیرگی‌های روان آدمی، روان پریشی‌ها و درگیری‌های فرد با خود و محیطش درون مایه آثار این نویسنده بزرگ روس است که این‌ها در بهترین شکل خود در این کتاب بازتاب یافته است.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب بچه ها

8. کتاب صوتی سمفونی مردگان

کتاب ترسناک

ویژگی های کتاب سمفونی مردگان:

  • اثر: عباس معروفی
  • ناشر صوتی: آوانامه
  • ناشر: انتشارات ققنوس
  • خلاصه ای از کتاب سمفونی مردگان: این رمان حکایت شوربختی مردمانی است که مرگی مدام را بر دوش می‌کشند و در جنون ادامه می‌ یابند. نوع روایت معروفی در سمفونی مردگان منحصر به فرد است. راوی داستان چندین بار عوض می‌شود و هر بار داستان از دید یک شخص متفاوت بیان می‌شود. شخصیت اصلی داستان سمفونی مردگان آیدین است.
  • برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب درمورد قیامت

9. کتاب صوتی معجزه

کتاب دینی

ویژگی های کتاب معجزه:

  • اثر: راندا برن، مسیحا برزگر
  • ناشر صوتی: نوین کتاب گویا
  • ناشر: انتشارات ذهن آویز

خلاصه ای از کتاب معجزه: کتاب صوتی معجزه، یکی دیگر از آثار شگفت‌انگیز راندا برن، نویسنده استرالیایی کتاب‌های انگیزشی و نیروی تفکر است که به موضوع شکرگزاری پرداخته و تمرین‌ هایی در این زمینه ارائه کرده است که به شما کمک خواهد کرد این عمل ضروری و معجزه‌آسا ملکه‌ی ذهن‌ تان شود.

راندا برن (Rhonda Byrne) در کتاب معجزه (The Magic) به شما کمک می‌کند تا همواره به نعمت‌های زندگی‌تان بیندیشید و آن‌ها را قدر بدانید. قدر دانستن نعمت‌ها به این معنی است که به‌ خوبی از آن‌ها استفاده کنید و شکرگذار باشید.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

معرفی بهترین کتاب های موجود

10. کتاب صوتی مزرعه حیوانات

کتاب سیاسی

ویژگی های کتاب مزرعه حیوانات:

  • اثر: جورج اورول، عباس زارعی
  • ناشر صوتی: آوانامه
  • ناشر: انتشارات آموت

خلاصه ای از کتاب مزرعه حیوانات: کتاب صوتی مزرعه حیوانات اثر جورج اورول، داستان گروهی از حیوانات را روایت می‌کند که در اقدامی آرمان گرایانه و انقلابی انسان‌ها را از مزرعه‌ ای که در آن زندگی می‌کنند بیرون کرده و خود اداره مزرعه را به دست می‌ گیرند، ولی پس از مدتی این حکومت به حکومتی مستبد با شرایط مشابه قبل تبدیل می‌ شود.

کتاب قلعه حیوانات یا مزرعه حیوانات با زبانی ساده، روان و طنزآمیز در غالب یک داستان، نمادین بسیاری از واقعیت‌های اجتماعی و سیاسی یک جامعه را توصیف می‌کند. این رمان از لحاظ سبک نوشتار در دسته رمان‌های نمادین و سمبلیک قرار می‌گیرد.

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید.

کتاب درمورد ائمه و امامان

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۵ رمان عاشقانه جدید و پرفروش ایرانی + خلاصه داستان

معرفی کتاب جذاب ملت عشق + خلاصه داستان

معرفی کتاب فوق‌العاده خواندنی باز هم من + خلاصه

معرفی رمان دختری که رهایش کردی + خلاصه داستان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سعید | ۴ سال پیش
منم این کتاب ملت عشق رو تهیه کردم واقعا بی نظیره مرسی از دلگرم که دل ما رو گرم نگه میداره با مطالب خوب
***s://bit.ly/39d9lxo
0
0

hits