دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۵ پشنهاد جذاب برای کادو به همسر یا خانم باردار
12
زمان مطالعه: 8 دقیقه
اگر شما برای همسر یا دوست و یا یکی از نزدیکانتان میخواهید هدیه بارداری بخرید ما در این مطلب به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را کنید، و در ادامه چندتا از بهترین کادوهایی که میتوانید به یک خانم باردار بدهید را به شما معرفی میکنیم.

راهنمای خرید بهترین هدیه برای همسر باردار

بعضی ها رسم دارند وقتی خانمی باردار میشود برای چشم روشنی برای او کادو بگیرند، مخصوصا اعضای نزدیک خانواده و همسر، همچنین آقایان وقتی از همسرشان می‌شنوند که قرار است پدر شوند، بسیار خوشحال می‌شوند و برای تشکر از همسرشان اقدام به خرید کادو برای همسر باردارشان می کنند، اما نمی دانند که چه کادویی برای او بخرند که او را خوشحال کند.

اگر شما برای همسر یا دوست و یا یکی از نزدیکانتان میخواهید هدیه بارداری بخرید ما به شما کمک میکنیم، و در ادامه چندتا از بهترین کادوهایی که می‌توانید به یک خانوم باردار بدهید را به شما معرفی میکنیم.

15 ایده فوق العاده برای کادو دادن به همسر باردار

اگر در اطراف یا میان نزدیکان خود خانم بارداری هست که برایتان ارزش و احترام زیادی دارد و دوست دارید با یک هدیه خاص و زیبا او را هیجان زده کنید، می توانید از گزینه های زیر ایده بگیرید.

1. کفش، جوراب و پاپوش نوزاد

کفش، جوراب و پاپوش فانتزی و گوگولی نوزاد میتواند یکی از بهترین هدیه ها برای یک خانم باردار باشد، وقتی یک خانوم باردار جوراب و کفش های کوچک نوزاد را میبیند احساس خوبی به او دست میدهد، تصور پاهای کوچک نوزاد در این کفش ها حس زیبایی دارد، و شما میتوانید با خریدن کفش یا جوراب و یا پاپوش نوزاد او را خوشحال کنید.

بهترین کادو برای همسر باردار| پاپوش فانتزی نوزاد
کادو برای همسر باردار چی بخریم ؟

کادو برای زن باردار | هدیه برای نوزاد
هدیه برای زن باردار چی بخریم ؟

2. دوربین دیجیتال برای ثبت لحظات بارداری تا تولد فرزند

هدیه دیگر برای مادر های باردار دوربین دیجیتالی است که بتوانند از بچه شان عکس و فیلم بگیرند، زنان باردار دوست دارند از همان زمان که شکمشان بزرگ می شود عکس های یادگاری ثبت کنند تا هنگامی که فرزندشان بزرگ شد، آنها را ببیند و هیجان زده شود.

بنابراین، یکی از بهترین هدایا برای او، دوربین دیجیتال نیمه حرفه ای است که امکانات قابل قبولی داشته باشد.

هدیه مناسب برای زن باردار | عکس بارداری
هدیه مناسب برای زن باردار

عکس بارداری
برای همسر باردارم چی بخرم ؟

هدیه به همسر باردار | کادو به همسر باردار

کادو برای همسر باردار چی بخریم ؟

3. طلا

خانوم ها علاقه زیادی به طلا و جواهرات دارند مخصوصا که طلا برای خانمها فوایدی زیادی دارد از جمله ناهنجاری های غددی و عصبی را از بین می برد و فشار عصبی را کاهش می دهد. به نوشته روزنامه روسی وزگلاد طلا فشار خون را پایین می آورد ولی نقره عملکرد عکس دارد.

طلا نیز به رفع بیماری های قلبی بسیار کمک می کند. شاید به همین خاطر است که در طب سوزنی در بعضی نقاط بدن از فلز طلا و در بعضی دیگر نقره استفاده می کردند. پس خریدن یک دستبند یا انگشتر و یا ... میتواند انتخاب خوبی برای همسر باردار باشد.

گردنبند بارداری مادر و فرزند

4.کیف دستی به عنوان ساک نوزاد

هدیه دیگری که می توانید برای خانم های باردار بخرید کیف دستی های جادار و بزرگ مخصوص وسایل نوزادان هستند که در بازار وجود دارند و می توانند علاوه بر وسایل خود وسایل نوزاد را هم در آن بگذارند که این کیف ها هرچه زیپ زیادی داشته باشند بهتر می باشند.

می توانید برای آنها کیفی بزرگ و جادار خریداری کنید که علاوه بر اینکه وسایل خود را در آن می گذراند، وسایل نوزادان را نیز بتوانند در آن جا دهند.چرم بودن این کیف باعث می شود تا اگر دچار هر نوع آلودگی شد، بتوان به راحتی آن را پاک کرد. در ضمن، داخل کیف هر چه زیپ و جای بیشتری داشته باشد، بهتر است.

کیف نوزاد

5. اسباب بازی برای بچه

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای هدیه دادن به خانم باردار میتواند یک اسباب بازی زیبا برای فرزندی که در راه است باشد، برای خریدن اسباب بازی به جنسیت بچه توجه داشته باشید، اگر جنسیت او هنوز مشخص نیست میتوانید، یک اسباب بازی را انتخاب کنید که هم برای نوزادان دختر و هم پسر مناسب است.

اسباب بازی کودک

6. هدفون برای جنین

یکی از هدیه های شیک و جالبی که میتوانید برای همسر باردار یا یک خانم باردار بگیرید هدفون برای جنین است. که با استفاده از آن مادر های باردار می توانند برای برای جنین هایشان موسیقی پخش کنند.پخش کردن موسیقی برای جنین داخل رحم از جمله کارهایی است که زنان باردار برای فرزندان عزیز خود انجام می دهند و جنین نیز بسیار از آن لذت می برد.

برای این منظور، هدفون های مخصوص شکم زنان باردار طراحی و تولید شده اند و در بازار موجود هستند. این هدفون ها مخصوص است که به شکم خانم ها می چسبد و موسیقی را به صورت اختصاصی برای جنین پخش می کند حتی مادر ها می توانند صدای خود را ضبط کنند و پیام خود را به جنین خود برسانند.

هدفون برای جنین

هدیه به همسر باردار | کادو به همسر باردار

کادو شیک و لاکچری برای خانم باردار

7. لباس بارداری

اگر می بینید دوست، همسر یا فامیلی که می خواهید برای او هدیه بخرید، لباس های معمولی و ساده ای را در دوران بارداری خود می پوشد، برایش لباس های شیکی تهیه کنید. لباس های شیکی هم برای این دوران هستند که می توانید به مادر باردار هدیه دهید که خوشتیپی زن را نمی گیرد و باردار بودن زن مانعی برای خوشتیپ شدنش نمی شود و می توانند با این لباس ها نیز بدرخشند.

لباس بارداری | بهترین کادو برای همسر باردار

8. شلوار جین دوران بارداری

پوشیدن لباس ها تنگ و شلوارهای جین در طول بارداری بسیار دشوار است. اما بدون شک زن باردار دوست دارد دست کم یک شلوار جین شیک داشته باشد که بتواند در دوران بارداری اش بپوشد.

جین های بسیار عالی و راحت برای این دوران تولید شده است که کشی هستند. یعنی حتی پس از زایمان نیز می توان از آنها استفاده کرد.

شلوار بارداری

9. کفش روفرشی راحتی برای زنان باردار

یکی از این هدایا کفش های روفرشی هستند زنان باردار در آخر روز به دلیل راه رفتن پاهایشان دردناک می شود و ورم می کند که این پاپوش ها علاوه بر گرم کردن می تواند پاهای آنها را استراحت دهد و راه رفتن را برای آنها لذت بخش کند.

بنابراین، هیچ چیز بهتر از این نیست که پاها را در این پاپوش های نرم و راحت استراحت دهند. این پاپوش ها بسیار راحت هستند و علاوه بر گرم نگه داشتن پاها در روزهای سرد زمستان، نرم هستند و راه رفتن با آنها لذت بخش است.

هدیه به همسر باردار | کادو به همسر باردار

بهترین هدیه برای مادران باردار

10. بسته بهداشتی برای خانم های باردار

می توانید برای او بسته ای از وسایل بهداشتی و ضروری برای زنان باردار تهیه کنید که شامل مرطوب کننده پوست ،خستگی پا و کرم ماساژ پا ژل ماساژ شکم، مرطوب کننده پوست برای جلوگیری از ترک خوردن پوست، کرم مخصوص خستگی پا و ...می باشد.

11.بهترین کادو به همسر باردار : گردنبندهای زیبا با حرف اول نام او

هدیه دیگر زیورآلات هستند با نام اول شخص هستند که این هدایا متقارن هستند و زیبایی خاصی دارند، جواهرات و زیور آلاتی که حرف نام شخص را در خود دارند، کاملا شخصی هستند و جذابیت بیشتری می توانند داشته باشند.

بهترین کادو به هعمسر باردار

12. پیراهن گشاد زنانه برای خانم باردار

لباس های خواب از دیگر هدایای خوبی است که می توانید برای آنها بخرید. لباس خواب های بسیاری در بازار موجود هستند که می توانید یکی از آنها را برای خانم باردار مورد نظر خود خریداری کنید.

از جمله باید به این لباس خواب زیبا و خال‌دار با حاشیه های توری که بر زیبایی بیشتر لباس افزوده اند، اشاره کرد که مخصوص زنان باردار است و راحتی آنها را تضمین می کند.

۱۵ پشنهاد جذاب برای کادو به همسر یا خانم باردار

13. کیسه ماساژ

زنان در این دوره درد های زیادی را دارند ، که قبلا هیچ گاه آن را تجربه نکرده اند شما میتوانید برای آنها کیسه ماساژ بخرید این کیسه ها باعث کم شدن دردهای عضلانی آنها می شود این کیسه ها را می توان گرم کرد و با ربانی که دارد به دور منطقه درد بست. بنابراین، می توانید برای فرد باردار هدیه ای خریداری کنید که موجب کاهش دردهای جسمانی او می شود.

کیسه ماساژ

14. تشک آرامش

خواب یکی از مسائلی است که زنان در این ماه‌ ها با آن مشکل دارند ، مادران به سختی می توانند بخوابند و همچون قبل به کمر دراز بکشند و از یک خواب آسوده لذت ببرند. شما می توانید برای آنها تشک های آرامش بخرید.

این تشک ها برای زنانی که کمر درد دارند باعث آرامش می شود.شک های آرامشی جالبی نیز وجود دارند که شیب‌دار هستند. این سیستم به ویژه برای مادرانی که رفلاکس یا کمردرد زیاد دارند بسیار مناسب است.

همچنین بالش های راحتی هم برای این دوران وجود دارد که میتوانند تا حدی موجب آسایش خواب شوند.

کادو همسر

15. جوراب های مخصوص خانوم های باردار

خانم های باردار پا درد زیادی دارند که جوراب های اسپا یک هدیه خوب برای آنها می باشد که برای آرامش پاهای آنها، می توانید این جوراب ها را برایشان بخرید و می توانید آنها را قبل از استفاده در مایکروفر قرار دهید تا گرم شوند و سپس آنها را بپوشید تا درد و خستگی پا از بین برود. این جوراب را پیش از خواب بپوشید تا آرامش بدنی بیشتری به خواب بروید.

بیشتر بخوانید:

بخور نخور های اوایل دوران بارداری

۷ تا از بهترین تست های تشخیص بارداری خانگی!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.9 از 5 (12 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits