دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا می دانید پاساژ اینترنتی چیست؟
46
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پاساژ اینترنتی چیست ؟ سوالی که شاید شما هم از خودتان پرسیده باشید. با مجله دلگرم همراه شوید تا در اینباره بیشتر بدانیم .

آیا می دانید پاساژ اینترنتی چیست؟

این روزها فروشگاه های اینترنتی رو به گسترش و خریدهای اینترنتی مردم هم در حال افزایش است. فروشگاه ها به شیوه های مختلفی فرصت خرید آنلاین را برای کاربران خود فراهم می کنند. یکی از این شیوه ها فروش محصولات برندهاست.

در این میان فروشگاه هایی از قبیل دیجی کالا، بامیلو و زنبیل و ۵۰۴۰ از فروشگاه های موفق در این زمینه هستند. قاعده کلی این فروشگاه ها به این شکل است که کاربر پس از ورود به فروشگاه، به سراغ دسته محصولات می رود.

پس از انتخاب دسته محصول مورد نظر، لیست محصولات موجود فروشگاه به همراه قیمت، نمایش داده می شود. با انتخاب هر محصول، توضیحاتی در زمینه سایز، قیمت، جنس و سایر مشخصات کلی جنس مورد نظر بیان می شود و پس از خرید کاربر، از طریق پست برای خریدار ارسال می شود.

پاساژ اینترنتی چیست ؟ سوالی که شاید شما هم از خودتان پرسیده باشید. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری های نو، به خصوص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات IT و ICT که پیشرفت سریعی را در بر دارد، رفع نیازهای اساسی و تامین محصولات و خدمات نیز شاهد تغییراتی عظیم و بنیادین بوده اند و عرصه ارائه خدمات و محصولات با روش های نوین بسیار آسان و ساده تر گردیده اند.

تبلیغ و فروش اینترنتی

یکی دیگر از شیوه های فروش اینترنتی، تبلیغ و فروش اینترنتی همان فروشگاه های سنتی است. در واقع در این روش، فروشگاه های سنتی علاوه بر داشتن فروشگاهی در کنار خیابان، از فرصت اینترنت هم برای تبلیغات و فروش بیشتر خود استفاده می کنند.

برای نمونه اخیرا اصطلاحی تحت عنوان پاساژ اینترنتی وجود دارد که در واقع گویای این دست فعالیت هاست. یکی از مزیت های بسیار مهم این قبیل پاساژهای اینترنتی، انتخاب آگاهانه اجناس توسط مشتری است.

اجازه دهید با یک مثال مسئله را روشن کنیم. یک فروشنده می تواند با ثبت نام در این پاساژ، اجناس خود را با عکس های با کیفیت و همچنین آدرس و تلفن خود را در صفحه خدماتی مربوط به هر فروشنده، معرفی کند.

سپس، مشتری پس از ورود به یک پاساژ اینترنتی و مشاهده اینترنتی ویترین هر فروشگاه ( همان فروشگاه های سنتی که محصولات خود را برای فروش به نمایش گذاشته اند) برای مثال یک مانتو را انتخاب می کند.

اگر مشتری از انتخاب خود مطمئن باشد به راحتی اقدام به خرید می کند ولی در اینجا گزینه دیگری هم دارد، قبل از سفارش و خرید، می تواند مستقیما به آدرس فروشگاه مراجعه کند و جنس را از نزدیک هم ببیند.

مزایای پاساژ اینترنتی

مزایای پاساژ اینترنتی

اما اینجا مشتری بدون اینکه بخواهد چندین ساعت در خیابان در میان مغازه های مختلف چرخی بزند تا مرغوبیت، زیبایی و قیمت ها را مقایسه کند به راحتی در یک پاساژ اینترنتی و در بین فروشگاه های مختلف سطح کشور چرخی می زند و جنس مورد علاقه را پیدا کرده و در صورت تمایل خرید می کند.

در حال حاضر در ایران یکی از نمونه های موفق در این زمینه، پاساژ اینترنتی آمازایران است که با وجود اینکه فقط ۱ سال از عمر این پاساژ اینترنتی می گذرد توانسته به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کرده و اعتماد مشتریان را جلب کند.

پاساژ برای آنکه شما بتوانید در سراسر دنیا به کاملترین اطلاعات دسترسی داشته باشید، ایجاد شده است. تلاش شبانه روزی پاساژ برای لذت بردن شما از فضایی راحت، امن و مطمئن است.

گردآوری اطلاعات دقیق و مرتبط اولویت پاساژ است. اما باید بدانید که تنها به غرفه های معتبر و تایید شده پاساژ اطمینان کنید. با این اقدام، از ریسک و خطر همواره دور خواهید بود.

separator line

بیشتر بخوانید:

چگونه می توانیم یک رزومه کاری بی نقص بنویسیم ؟

خلافی خودرو را چگونه استعلام بگیریم؟

چگونه می توان از چک های برگشتی استعلام گرفت؟

درمورد کلاس های ان ای (NA) چه می دانید؟

آلودگی هوا چیست ؛ راه های مقابله با آلودگی هوا کدامند؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (46 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits