دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خلاصه قسمت آخر سریال قرص ماه (ماه کامل) + ویدیو
176
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سریال قرص ماه داستانی جذاب از حادثه ای عاشقانه بین دو دختر و پسر روایت می نماید . سریال قرص ماه این روز ها از شبکه جم پخش می شود و توجه بسیاری از بینندگان را سوی خود جلب کرده است .

قسمت آخر سریال قرص ماه

خلاصه سریال ترکیه ای ماه کامل

سریال قرص ماه در رابطه با داستان زندگی چند شخص است : فرید اصلان که یک انسان موفق در زمینه ی شغلی است به همراه برادر زاده اش بلوت که به تازگی پدر و مادرش را ازدست داده زندگی میکند و نازلی که به همراه خواهرش در استانبول زندگی میکندو به عنوان آشپز به خانه فرید اصلان راه پیدا میکند.

قسمت آخر سریال قرص ماه

نازلی دختر دانشجوی آشپزی هست ،که برای اینکه هزینه های دانشگاه را در بیاورد به آشپزی مشغول هست که یک روزی با پیشنهادی رو به رو میشود که به آن نمیتواند نه بگوید و به عنوان آشپز مخصوص وارد خانه فرید میشود که یک مرد ثروتمند و حساسه و تا به حال عاشق کسی نشده

خلاصه سریال ماه کامل

نازلی در این سریال رویای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای را در سری دارد و همزمان سعی می کند غذاهای ژاپنی هم یاد بگیرد و آرزو دارد که رستوران خود را باز کند.

خلاصه قسمت آخر سریال قرص ماه

او برای تامین کردن هزینه های دانشگاه مجبور است کار کند. در همین حال به او پیشنهاد می شود که باعث می شود زندگی اش کمی دگرگون شود؛ پیشنهاد کار در خانه فرید اصلان به عنوان یک آشپز.

خلاصه قسمت آخر سریال (قرص ماه) ماه کامل

فرید یک فرد موفق در کسب‌ و‌ کار است و قوانین سرسخت شرکت را در خانه نیز اجرا می‌کند, مثلاً قبل از آمدن فرید به خانه، باید غذای او آماده باشد، برای‌ همین هیچ‌کدام از آشپزها نمی‌توانند مدت زیادی، به‌دلیل دقیق‌بودن فرید، در آنجا کار کنند. قبول این پیشنهاد باعث می‌شود اتفاقاتی جالب و عاشقانه بین این دو شکل بگیرد. اتفاقاتی که در آغاز با جنگ و جدل بین این دو شروع اما به عشق ختم می‌شود. اما عشق خیلی یپیچیده‌تر از پختن غذاهای ملل و پروژه‌های میلیونی است… برای دیدن انتهای این سریال جنجالی با مجله دلگرم همراه باشید.

قسمت آخر سریال قرص ماه

ویدیو قسمت آخر سریال قرص ماه


قسمت آخر سریال ماه کامل

بازیگران سریال ماه کامل

  • can yaman( فرید ) : انسانی اهل کار است و خونسرد ، زندگی اش را بر روی قواعد و قوانین خاص خودش بنا کرده است و اطرافش دیوارهایی دارد که کسی را به راحتی به خلوتش راه نمیدهد.
  • Özge Gürel (نازلی) : شخصیتی لجباز داغرد و آرزویش آشپزی بزرگ بودن است. به دروس ژاپنی علاقه مند است و از این رو به کلاس های آموزش زبان ژاپنی میرود . از کودکی کار میکند و نسبت به رفتار با جنس مذکر کمی خجالتی است .
  • Hakan Kurtaş (دنیز) : هنرمند است و در زمینه های بسیاری جزموسیقی نیز فعالیت دارد،بسیار با استعداد است. در رابطه هایش صادق و درست است و از زنان باهوش خوشش می آید.
  • Necip Memili (هاکان): همسر نیلوفر (خواهر دنیز و عمه ی بلوت ) است. اعتماد به نفس بالایی دارد و با برهم زدن رابطه ی میان فرید و نیلوفر موفق به ازدواج با او شده است. رقیب کاری بزرگ فرید است.
  • ÖZNUR SERÇELER (فاتوش) : زیباست و شخصیت شادی دارد ، باهوش است و در برقراری ارتباط با انسانها بسیار خوب ، صبور و پرشوق و ذوق است. آرزوی داشتن شوهری پولدار دارد و رسیدن به آرزوهایش را در همسر پولدار میبیند
  • İLAYDA AKDOĞAN( آسمان) : خواهر نازلی است شخصیتی زیبا، حسود، حریص است ، هوشش را در راه های بد به کار میبردو خواهرش نازلی را دوست دارد اما در مواقعی هم نسبت به او بسیار حسود است.

بیشتر بخوانید:

خلاصه قسمت آخر سریال فضیلت خانم + ویدیو

زیباترین میکس سریال فضیلت خانم

خلاصه قسمت آخر سریال دلدادگی + ویدیو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (176 رای)  

    ۴ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    ناهید | ۴ سال پیش
    سلام.من از این سریال فقط عاشق اسمان و دنیزم به نظرم داستان این دوتا جذاب تره البته نازلی وفرید ودوست دارم .
    5
    1
    س.س | ۴ سال پیش
    جایی در معرفی فرید فرمودید که تابحال عاشق نشده ... اتفاقا نازلی عشق سوم فرید بوده.. برگردید و سریال را دوباره نگاه کنید.
    4
    3
    النا | ۴ سال پیش
    عاشقتم نازلی

    سریال باحال وقشنگی است عاشقتم نازلی
    2
    5
    نسرین | ۴ سال پیش
    فیلم قرص ماه خیلی خیلی دوست دارم وزیبا هست
    1
    5
    
    hits