دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حرکت عجیب و خطرناک عروس خانم سیاه پوست
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حرکت عجیب و خطرناک عروس خانم سیاه پوست-اقدام عجیب عروس خانم با فرزندش در مراسم عروسی-عروس- مراسم عروسی- مراسم ازدواج- اخبار- اخبار گوناگون- مطالب جالب و خواندنی- مطالب جذاب و سرگرمی

حرکت عجیب و خطرناک عروس خانم سیاه پوست ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

حرکت عجیب و خطرناک عروس خانم سیاه پوست

حرکت عجیب و خطرناک عروس خانم سیاه پوست

اقدام عجیب عروس خانم سیاه پوست در روز ازدواج اش جنجالی شد. این زن سیاه پوست امریکایی به خاطر حرکت عجیب و خطرناکش در روز عروسی باعث انتقاد کاربران فیس بوک شد و خشم و ناراحتی عده بسیاری را برانگیخت. او در صفحه اش در فیس بوک عکس هایی از مراسم ازدواجش را به نمایش گذاشته است که در آن نشان داده شده است دختر نوزادش را روی دنباله لباس عروس روی زمین میکشد.


او تمام مسیر تا جلوی محراب کلیسا را به همین صورت طی کرده است. این مسئله باعث شد بسیاری از کاربران ابراز کنند که وی مادری بی مسئولیت است که نگران سلامتی فرزندش نیست و فرزندش اصلا برایش مهم نیست. برخی از کاربران نیز او را به سرویس های حمایت از کودکان بد سرپرست معرفی کرده اند و کارش را نوعی کودک آزاری بر شمرده اند.

این عروس جوان در جواب این واکنش ها میگوید : ما کاری را که دوست داشتیم انجام دادیم. فرزندم در تمام مدت بیدار بود و من برای راحتی او به آرامی قدم بر میداشتم و مطمئنم که در تمام لحظات مسیح نگه دار او بوده است. من به هیچ وجه از این کار پشیمان نیستم.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits