دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ابوذر روحی خواننده شعر سلام فرمانده کیست ؟
70
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ابوذر روحی / خواننده شعر سلام فرمانده / سرود سلام فرمانده / ابوذر روحی خواننده شعر سلام فرمانده را میشناسید ؟ حاج ابوذر روحی اهل کجاست ؟

بیوگرافی ابوذر روحی

ابوذر روحی مداح اهل بیت متولد 12 فروردین سال 1362 لنگرود در روستای زیبای «لیلا کوه» در استان گیلان به دنیا آمده است .

ابوذر روحی فارغ التحصیل رشته «آی تی» (IT) فناوری اطلاعات دارای مدرک فوق دیپلم میباشد . که از نه سالگی نوحه خوانی میکرده و حالا با سرود سلام فرمانده مشهور شده .

خواننده سرود سلام فرمانده ابوذر روحی

خواننده سرود سلام فرمانده

ابوذر روحی در سال 1371 زمای که تنها 9 سال داشت روز شهادت امام حسن (ع) شعری از حاج آقا حسن زاده لیلا کوهی، خواند سپس در پیاده روی عزاداری نوحه خوانی کرد که با استقبال شدیدی مواجه شد .


شهرت ابوذر روحی با سلام فرمانده

شهرت حاج ابوذر روحی با خواندن سرودی برای امام زمان (ع) و مقام معظم رهبری بنام «سلام فرمانده» شروع شد این شهرت در سال 1401 در 39 سالگی انجام شد .

آهنگ سلام فرمانده توسط گروهی به نام «ماح» (ملت امام حسین) با 313 نفر خوانده شد سپس بعد از استقبال مکرر در مدارس و ارگان ها نیز نمایان شد .

نماهنگ این سرود با اجرای گروه سرود ۳۱۳ نفرهٔ ماح (ملت امام حسین) از استان‌های گیلان و قم (۲۰۰۰ هزار نفر از جمله ۳۱۳ کودک از استان گیلان و ۳۱۳ کودک از استان قم) در مسجد جمکران قم توسط سعید نعیمی برای شبکهٔ باران صدا و سیمای گیلان تهیه و اسفند ۱۴۰۰ ساعاتی پیش از تحویل سال پخش شد. عدد ۳۱۳ به تعداد یاران حجت بن الحسن حین ظهور اشاره دارد. کارگردانی کلیپ را مهران به‌نهاد و موسیقی و تنظیم آن را مهیار طالبی بر عهده داشتند. شعر اثر را سید مهدی بنی‌هاشمی سروده‌است.

خواننده سرود سلام فرمانده ابوذر روحی

ابوذر روحی حامی ابراهیم رئیسی

ابوذر روحی سال 1396 توی انتخابات در جلسه حامیان آقای رئیسی حضور داشت .

آهنگ سلام فرمانده

آهنگ بیکلام سلام فرمانده

سرود سلام فرمانده به زبان ترکی آذربایجانی نیز تولید شد که مدت زمان این نسخه ۸ دقیقه است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (70 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits