دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس + سوابق و رزومه رضا درویش
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با تصمیم وزارت ورزش و جوانان، پس از استعفای صدری از مدیرعاملی پرسپولیس، در نهایت رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد، اما این فرد کیست؟

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس کیست ؟ + بیوگرافی و سوابق

درویش ۴ سال قبل مدیرعامل باشگاه سایپا شد و علی دایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد، اما مشکلات مالی باشگاه باعث شد تا او عطای حضور در این تیم را به لقایش ببخشد و استعفا دهد.

استعفای درویش در نهایت منجر به حضور مصطفی مدبر به عنوان مدیرعامل جدید سایپا شد. مدبر در ادامه با علی دایی به مشکل خورد و آن افشاگری‌های تند دایی روی خط برنامه ۹۰ منجر به محرومیت و ممنوع الکاری شهریار فوتبال ایران شد.

حالا اما ابراهیم شکوری، دبیر سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی هم در تیم مدیریتی سرخپوشان حضور داشت، نسبت به این انتصاب واکنشی تند داشته و در خصوص مدیرعاملی درویش در صفحه توییتری‌اش نوشت: قحط الرجال! پروژه تضعیف پرسپولیس متخصصین عزیز تشریف ببرید جای دیگری بازی کنید، اینجا فوتبال است.

نکته جالب توجه اما حمایت مدام سرمربی پرسپولیس و برخی از بازیکنان تیم از صدری بود. آنها در ماه‌های اخیر بارها از صدری حمایت کرده بودند و حالا باید ببینیم این تحولات در باشگاه پرسپولیس آیا منجر به اتفاقات عجیبی خواهدشد یا نه؟

آیا یحیی گل‌محمدی که در دوران صدری، قراردادش را با رقمی قابل توجه به مدت سه سال دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرده، کنار گذاشته خواهدشد؟

بیوگرافی «رضا درویش» مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس و همسرش + سوابق اجرایی

از مدیرعاملی سایپا تا مدیرعامل شدن در باشگاه پرسپولیس

پس از جلسه ای با حضور وزرای ورزش و جوانان، اقتصاد و دادگستری و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد. درویش سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه دارد و ارتباط خوبی هم میان او و برخی پیشکستوتان باشگاه برقرار است.

رضا درویش رابطه خوبی با علی دایی و علی پروین از پیشکسوتان تیم پرسپولیس داشته و در صورت رسیدن به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس رقیب خود صدری را از میدان به در خواهد کرد

separator line

بیوگرافی و زندگی نامه جلال پیشوائیان و علت فوت ایشان

با زندگی دکتر احمد روستا بیشتر آشنا شویم - بیوگرافی

بیوگرافی مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا + عکس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits