دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی آسنا توغال بازیگر سریال ترکی معصومیت (Masumiyet)
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آسنا توغال (به ترکی Asena Tuğal) با نام کامل آسنا توغال ایرماک متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۳ در استانبول، بازیگر و ورزشکار ترک است.

آسنا توغال Asena Tuğal بازیگر زن ترکی

آسنا توغال (به ترکی Asena Tuğal) آسنا توغال ایرماک بازیگر زیبا و جذاب ترکی است که اخیرا شاهد بازی زیبای وی با نقش هولیا در سریال عشق تجملاتی درسال 2019 و سریال معصومیت در نقش بانو در سال 2021 بوده ایم. در این مطلب به بیوگرافی کامل و جالب آسنا توغال خواهیم پرداخت. با دلگرم همراه باشید:

قد : ۱۷۵ سانتی متر
وزن : 70 کیلوگرم
متولد : ۱ ژانویه ۱۹۸۴
محل تولد : استانبول

آسنا توغال Asena Tuğal

خانواده و تحصیلات آسنا توغال

پدر آسنا، نظامی و مادرش آکادمیست است. آسنا در سال ۲۰۰۰ به عنوان خبرنگار برای کانال هایTGRT، کانال D و Show Tv کار کرده است. او در سال ۲۰۰۶، در مسابقه ای که از سوی شبکه ی استار تی وی برای دختر شایسته ی ترکیه ترتیب داده شده بود، مقام چهارم را به دست آورد.

آسنا همچنین در سال ۲۰۰۶ در مسابقات بهترین مدل جهان، عنوان Miss Smile را به دست آورد. پس از این مسابقات بود که به آسنا پیشنهاد بازی داده شد.
آسنا فارغ التحصیل رشته ی ریاضی و علوم از دانشگاه بوغازجی است و در زمان های ببکاری، خود را با محاسبات ریاضی مشغول می کند.

بیوگرافی آسنا توغال

حقایق جالب در مورد زندگی آسنا توغال

آسنا دارای کمر بند مشکی تکواندو بوده و در رشته ی کایاک، چندین مدال بین المللی دارد. آسنا مدتی نیز در تیم ملی حضور داشته است.
او همچنین جایزه ی پژوهشگر جوان شیمی را از موسسه ی تحقیقی و تکنولوژیک ترکیه دریافت کرده است. آسنا به ریاضیات علاقه ی زیادی دارد اما به آن، به عنوان سرگرمی نگاه می کند و رشته ای نیست که بخواهد آن را تا آخر عمر انجام دهد.

حتماً بخوانید:
بیوگرافی ایلایدا علیشان بازیگر نقش (الا یوکسل) در سریال معصومیت

بیوگرافی ایلایدا علیشان بازیگر نقش (الا یوکسل) در سریال معصومیت

ایلایدا علیشان یا ( آلیشان ) متولد 26 فوریه 1996 در استانبول ، تحصیلکرده رشته مد و طراحی دانشگاه بیلگی استانبول میباشد.

آسنا بسیار وسواسی است و‌ به میکروب و کثیفی حساسیت دارد. آشپزی آسنا اصلا خوب نیست اما به تغذیه ی خود بسیار اهمیت می دهد. او بصورت مداوم ماست و شکلات مصرف می کند و در روز، ۶ تا ۷ عدد تخم مرغ می خورد! او مقدار زیادی پروتئین و چای سبز مصرف می کند و معتقد است که مصرف این خوراکی ها، بدنش را قوی و پوستش را شفاف می کنند.
او به دوچرخه علاقه ی زیادی دارد و اولین دوچرخه اش را پدرش برای او خریداری کرده است. آسنا صبح ها به پیاده روی می رود. او روزانه سه تا چهار ساعت شنا می کند و معمولا برای بیرون رفتن، از دوچرخه استفاده می کند. این بازیگر توانا، به اوریگامی نیز علاقمند است.

فیلم های آسنا توغال

فیلم ها و سریال های آسنا توغال

آسنا کار بازیگری را برای اولین بار در با سریال ایستگاه آکاسیا آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۷با نقش صدا سانجاک در سریال گشت مدرسه حاضر شد و در کنار مهمت اوزان دولونای، اسماعیل اگه شاشماز، بهار شاهین، و دوغان آکدوغان به هنرنمایی پرداخت.
بازی جدید آسنا توغال مربوط به سریال عشق تجملاتی در سال ۲۰۱۹ است. نقش های اصلی این سریال را چاعلار ارطغرل و بورجو اوزبرک بر عهده دارند ، آسنا توغال به تازگی در سال 2021 در سریال معصومیت در نقش بانو به خوبی ایفای نقش کرده است.

حتماً بخوانید:
بیوگرافی سرکای توتونجو Serkay Tutuncu بازیگر ترکی سریال معصومیت

بیوگرافی سرکای توتونجو Serkay Tutuncu بازیگر ترکی سریال معصومیت

بیوگرافی سرکای توتونجو بازیگرسریال ترکی معصومیت (Masumiyet) ، او متولد 7 فوریه 1991 در شهر ازمیر ، تحصیلکرده دانشگاه اژه میباشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits