دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زندگی خصوصی اللهیار صیادمنش - لژیونر و بازیکن ملی پوش -

بیوگرافی الهیار صیادمنش جوان ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران

زندگی خصوصی اللهیار صیادمنش - لژیونر و بازیکن ملی پوش -
8
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اللهیار صیادمنش از جمله بازیکنان موفق کشورمان است که در حال حاضر به صورت لژیونر فعالیت می کند .

بیوگرافی الهیار صیادمنش بازیکن فوتبال + زندگی شخصی

الهیار صیادمنش (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۸۰ در آمل) بازیکن فوتبال ایرانی است که هم اینک در باشگاه استانبول اسپور ترکیه در پست مهاجم بازی می کند. الهیار صیادمنش جوان ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران است و در اولین بازی ملی خود گل زده است.

دوران کودکی الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش پسربچه ای بود که در هر ورزشی مشغول بازی می شد. کشتی، شنا، بازی والیبال، دوومیدانی و فوتبال این رشته ها بودند.

خانواده ورزشی الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش در شهر آمل، استان مازندران و در خانواده ای ورزشی به دنیا آمد. پدرش، سعید صیادمنش مدیر و مالک یک باشگاه کشتی است.

الهیار صیادمنش از همان کودکی با کشتی، ورزش را آغاز کرد، ولی به مرور به فوتبال علاقمند شده و برخلاف میل پدرش، وارد رشته فوتبال شد.

ازدواج اللهیار صیادمنش

صیادمنش تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی اللهیار صیادمنش - لژیونر و بازیکن ملی پوش

وضعیت بدنی و عملکرد الهیار صیادمنش در زمین فوتبال

قد اللهیار صیادمنش ۱متر و ۷۸ میباشد که فیزیک مناسبی برای یک مهاجم محسوب می شود. دوندگی، پرس از جلو و چهارچوب شناسی از ویژگی های این مهاجم جوان است.

بیش از هر چیز، حتی بیشتر از گل هایی که در جام جهانی به نتیجه رساند، دوندگی الهیار صیادمنش به چشم آمد. دوندگی در نوک خط حمله تیم نوجوانان. آن هم در روش بازی ۱- ۳- ۲- ۴. به تنهایی و با تمام انرژی.

ورود الهیار صیادمنش به دنیای فوتبال

الهیار فوتبال را در سال ۱۳۸۹ در زادگاه خودش و از آکادمی فوتبال «آرش آمل» شروع کرد و توانست همراه با این تیم نایب قهرمان و آقای گل مسابقه های زیر ۱۰ سال کشور شود. الهیار صیادمنش پس از دو سال فعالیت در آرش عامل به عضویت تیم «پدیده ساری» درآمد. درخشش الهیار صیادمنش در این دو تیم باعث شد عباس چمنیان او را به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت کند؛ در آخر او مورد توجه باشگاه سایپا قرار گرفت.

در نتیجه اولین تیم حرفه ای که الهیار صیاد منش در سال ۱۳۹۶ به عضویت آن درآمد باشگاه سایپا بود. البته هیچ وقت در این تیم به بازی گرفته نشد و با مدیران این تیم به مشکل خورد و به همین علت قراردادش را با این تیم فسخ کرد و با این که از چند تیم خارجی من جمله باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیشنهاد داشت قید لژیونر شدن را زد و با قراردادی پنج ساله در سال ۱۳۹۷ به باشگاه استقلال تهران پیوست.

نخستین بازی الهیار صیادمنش با پیراهن استقلال مقابل تیم پیکان تهران در هفته نخست لیگ برتر صورت گرفت که در این بازی یک گل هم زد ولی مردود اعلام شد. الهیار صیادمنش در خردادماه سال ۱۳۹۸ از باشگاه استقلال جدا شد و به فنرباغچه پیوست.

بیوگرافی اللهیار صیادمنش + عکس و مشخصات همسرش

دعوت الهیار صیادمنش به تیم های خارجی

الهیار صیادمنش بعد از جام جهانی ۲۰۱۷ مورد توجه چند باشگاه خارجی ازجمله باشگاه فوتبال گالاتاسرای و باشاک شهر ترکیه قرار گرفت و حتی با تیم فوتبال گالاتاسرای به توافق رسید که بخاطر قوانین داخلی فوتبال ترکیه کنسل شد.

استعداد برتر الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به انتخاب مجله گاردین جزء ۶۰ استعداد برتر فوتبال دنیا قرار گرفت.

فعالیت های ملی الهیار صیادمنش

فعالیت الهیار صیادمنش در تیم ملی نوجوانان

الهیار صیادمنش فوتبالیست آملی با تکنیک توجه عباس چمنیان را بخود جلب کرد و به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.

الهیار صیادمنش با گلی که در تاریخ ۱۶ خردادماه ۱۳۹۸ برای ایران در بازی مقابل سوریه زد با ۱۷ سال و ۱۱ ماه و ۷ روز سن عنوان جوان ترین گلزن تیم ملی ایران را از آن خود کرد. این رکورد تا قبل از این به سعید عزت اللهی با ۱۹ سال و ۴۰ روز سن و با گلی که در برابر ترکمنستان زده بود تعلق داشت.

فعالیت الهیار صیادمنش در تیم امید

الهیار صیادمنش پیشینه حضور در تیم امید را دارد و در ۱۱ مهر ۱۳۹۷ به وسیله زلاتکو کرانچار به اردوی تمرینی تیم ملی امید ایران دعوت شد.

الهیار صیادمنش در تمرینات تیم امید حاضر شد و در مسابقات درون تیمی هم شرکت کرد. اولین بازی رسمی الهیار صیادمنش برای تیم ملی امید در ۲۹ آبان ماه و بازی دوستانه در برابر عمان بود که با نتیجه ۲–۱ به نفع ایران به پایان رسید. پس از آن الهیار صیادمنش ۳ بازی دیگر برای تیم ملی امید مقابل تاجیکستان، کویت و قطر در مسابقات ۴ جانبه قطر انجام داد.

الهیار صیادمنش اهل کجاست - زندگی شخصی الهیار صیادمنش - بدن الهیار صیادمنش - سن الهیار صیادمنش

فعالیت الهیار صیادمنش در تیم ملی بزرگسالان

پس از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وی اولین لیست نفرات مدنظر خود برای دعوت به تیم ملی را در ۹ خردادماه ۱۳۹۸ اعلام کرد تا در دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی از آن ها استفاده کند که نام الهیار صیادمنش هم در این فهرست ۲۵ جا گرفت تا برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. الهیار صیادمنش اولین گل ملی اش را در شانزدهم خردادماه ۹۸ در دیداری دوستانه برابر تیم ملی فوتبال سوریه به ثمر رساند.

محرومیت های الهیار صیادمنش در استقلال

حضور الهیار صیادمنش در استقلال تهران با این که تجربه خوبی برای او به شمار می رفت، ولی با مصدومیت و محرومیت نیز همراه بود و پس از مصدوم شدن در بازی با باشگاه فولاد خوزستان، از همراهی استقلال به بازه زمانی چند هفته باز ماند. همچنین الهیار صیادمنش و سجاد آقایی به علت خوشحالی پس از گل باشگاه استقلال به ذوب آهن که به گفته کمیته اخلاق لیگ برتر حرکتی منشوری بود، به برهه زمانی یک ماه از همراهی با تیم خود محروم شدند، ولی در آخر با درخواست شفر و فتحی مدیرعامل استقلال از مهدی تاج، محرومیت آنها به علت بازی حساس باشگاه استقلال و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، بخشیده شد.

  • رکوردهای شخصی الهیار صیادمنش
  • - نخستین گلزن دهه هشتادی لیگ برتر
  • - جوانترین بازیکن تاریخ استقلال
  • - زننده سومین گل زود هنگام باشگاه استقلال
  • - جوان ترین بازیکن تاریخ دربی

separator line

بیوگرافی و زندگی خصوصی زهرا مغانی والیبالیست

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان | ماجرای طلاق و ازدواج مجدد وی

بیوگرافی گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی + علت فوت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits