دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی کیت آپتون (Kate Upton) بازیگر و مدل آمریکایی
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی کیت آپتون (Kate Upton) به‌عنوان یکی از زیباترین زنان جهان را از کودکی وی تا انتخاب مدلینگ به عنوان حرفه اصلی و وارد شدن به دنیای بازیگری و سینما دنبال می‌کنیم.

بیوگرافی کیت آپتون یکی از زن های زیبای جهان

کیت آپتون یکی از زیباترین مدل‌ها و هنرپیشه‌های جهان محسوب می‌شود و سبک پوشش خاص او، همیشه مورد توجه رسانه‌ها قرار داشته است. او در سال 2014 میلادی از سوی مجله هالیوود بوز به عنوان دومین زن زیبای جهان شناخته شد و هنوز هم عنوان یکی از زیباترین زنان را با خود همراه دارد. البته شباهت کیت به مریلین مونرو شهرت او را بیشتر کرد. برای دنبال کردن بیوگرافی کیت آپتون، در ادامه با دلگرم همراه ما باشید.

کیت آپتون

کاترین یا کیت آپتون در تاریخ 10 ژوئن سال 1992 میلادی در شهر سنت جوزف میشیگان در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدر و مادر وی در دنیای ورزش فعال بوده و یکی قهرمان تنیس تگزاس و دیگری مدیر ورزشی بوده است. خانواده آپتون در سال 1999 میلادی، به فلوریدا رفته و کیت نیز در اینجا به ادامه تحصیلات در آکادمی Holy Trinity Episcopal پرداخت.

او که به اسب‌سواری علاقه زیادی داشت، در انجمن آمریکایی رنگ اسب APHA شرکت کرده و توانست در سن 13 سالگی به جوایز قهرمانی نیز دست یابد. شهرت وی از زمانی پا گرفت که در Sports Illustrated Swimsuit Issue (رقابت برای انتشار عکس مدل ها و افراد مشهور با لباس ورزشی شنا در مجله) حضور پیدا کرد.
در سال 2011 میلادی در فیلم سینمایی «سرقت از برج» حضور پیدا کرد و توانست نقش خود را به خوبی بازی کند. پس از آن نیز نقش‌های جذاب دیگری را در فیلم‌های مختلف به عهده گرفت.

کیت آپتون بازیگر آمریکایی

ازدواج کیت آپتون با جاستین ورلاندر

کیت آپتون با جاستین ورلاندر، بازیکن بیسبال در ماه نوامبر سال 2017 میلادی ازدواج کرد و مراسم ازدواج آن‌ها جنجالی زیادی به پا کرد. البته آن‌ها پیشتر رابطه خود را در سال 2014 میلادی آغاز کرده بودند. تم قرمز زیبای مراسم روز پیش از عروسی و لباس زیبای عروسی کیت، در مجلات بسیاری به ویژه مجله Vogue منتشر شد و جشن عروسی آن‌ها در ایتالیا نیز توجهات رسانه‌ها را به خود جلب کرد.
حاصل این ازدواج یک فرزند دختر است و روابط عاشقانه این زوج، همچنان گاه و بیگاه مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار می‌گیرد.

فیلم های کیت آپتون

فیلم‌های سینمایی کیت آپتون

وی تا به حال در چندین فیلم سینمایی حضور داشته که فیلم کمدی رمانتیک «The other woman – زن دیگر» را باید موفق‌ترین آن‌ها بدانیم. فیلم های سینمایی که کیت آپتون در آن‌ها ایفای نقش کرده است، به شرح زیر هستند:

فیلم سینمایی سرقت از برج محصول سال 2011 میلادی
فیلم سینمایی سه کله پوک محصول سال 2012 میلادی
فیلم سینمایی زن دیگر محصول سال 2014 میلادی
فیلم سینمایی مرد وحشی محصول سال 2017 میلادی
فیلم سینمایی هنرمند فاجعه محصول سال 2017 میلادی
فیلم سینمیای توقفگاه محصول سال 2017 میلادی

کیت آپتن مدلینگ

فعالیت مدلینگ کیت آپتن

فعالیت وی در آژانس مدلینگ William Morris Endeavor با موفقیت زیادی همراه بوده و کیت بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون مدلینگ است.
او تاکنون چندین جایزه نیز در این حوزه در People Magazine Awards، Teen Choice Awards و MTV Movie & TV Awards از سال 2013 تا 2015 میلادی به دست آورده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits