دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی کامل اینجی در آپارتمان بی گناهان (Farah Zeynep Abdullah)
18
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اینجی در آپارتمان بی گناهان ، بیوگرافی اینجی در آپارتمان بی گناهان ، فرح زینب عبدالله (زاده 17 اوت 1989) بازیگر و خواننده ترک است.

اینجی در آپارتمان بی گناهان کیست ؟

Farah Zeynep Abdullah فرح زینب عبدالله (زاده 17 اوت 1989) ۲۶ مرداد ۱۳۶۸ بازیگر و خواننده ترک است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش آیلین آکارسو در درام تلویزیونی ترکیه ای اویله بیر گچر زمان کی (زمان می گذرد) و مدیها در فیلم رویای پروانه در سال 2013، نامزد ترکی بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار شناخته شده است.

اینجی در آپارتمان بی گناهان

بیوگرافی (Farah Zeynep Abdullah) اینجی در آپارتمان بی گناهان

فرح زینب عبدالله در 17 اوت 1989 در بشیکتاش استانبول ترکیه به دنیا آمد. مادرش - گولای - اصالتی مقدونی، ترک، کریمه و بوسنیایی دارد و پدرش عثمان، ترکمنی عراقی است. پدرش در کودکی به دلیل جنگ به ترکیه مهاجرت کرد. با این حال، او خدمت سربازی را در عراق انجام داد.

او دو برادر هم دارد. تحصیلات متوسطه او را در Lycée français Saint-Michel در استانبول گذراند تا اینکه خانواده او به لندن نقل مکان کردند، جایی که پدرش در آنجا کار می کرد. تمام خانواده او در انگلیس زندگی می کنند در حالی که او در حال حاضر به دلیل تعهدات کاری در استانبول ترکیه زندگی می کند.

بیوگرافی اینجی در آپارتمان بی گناهان

Farah Zeynep Abdullah کیست ؟

در دوران تحصیل در دانشگاه کنت ، به عبدالله پیشنهاد شد که در سریال ترکی Öyle Bir Geçer Zaman ki در سال 2010 نقش آفرینی کند. او 2 فصل کامل و 79 قسمت را با آن سریال کامل کرد. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جوایز تلویزیونی آنتالیا در سال 2011 شد.

بیوگرافی اینجی در آپارتمان بی گناهان

در سال 2013، او در فیلم Kelebeğin Rüyası ("رویای پروانه") به کارگردانی یلماز اردوغان به همراه کیوانچ تاتلیتوگ ظاهر شد. این فیلم توسط وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه به عنوان فیلم کاندید ترکیه برای جوایز اسکار 2014 انتخاب شد. عبدالله برای این نقش برنده جایزه بازیگر نقش مکمل زن در هجدهمین جوایز سینما و تئاتر صدری آلیشیک شد.

بیوگرافی اینجی در آپارتمان بی گناهان

سال 2014 سال بسیار شلوغی برای عبدالله بود. او در فیلم ترکی Bi Küçük Eylül Meselesi به همراه Engin Akyurek بازی کرد. آن فیلم در روز ولنتاین اکران شد. او سپس برای دومین بار در کنار کیوانچ تاتلیتوگ در سریال ترکی Kurt Seyit ve Şura بازی کرد. در تابستان آن سال هیچ استراحتی وجود نداشت ، او یک فیلم موزیکال-عاشقانه با کارگردان کاگان ایرماک به نام Unutursam Fisilda فیلمبرداری کرد. نقش هاتیجه/آیپری جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورد زیرا او با مهارت های بازیگری و خوانندگی خود تماشاگران را شگفت زده کرد.

بیوگرافی اینجی در آپارتمان بی گناهان

در سال 2015، او صداپیشگی پرنسس کورتنی را در نسخه ترکی باربی در Rock 'N Royals انجام داد. همچنین در اواخر سال 2015 دومین فیلم خود را با کارگردانی یلماز اردوغان به پایان رساند و در فیلم Ekşi Elmalar نقش "معزز" را بازی کرد. این فیلم در 28 اکتبر 2016 در ترکیه و اوایل نوامبر در اروپا اکران شد.

بیوگرافی اینجی در آپارتمان بی گناهان

در اواخر جولای 2016 شایعاتی مبنی بر پیوستن عبدالله به سریال معروف ترکی Muhteşem Yüzyıl: Kösem در شبکه های اجتماعی منتشر شد. چند روز بعد ، تأیید شد که عبدالله در نقش شاهزاده خانم مجاری فاریا بتلن به سریال پیوسته است. اولین قسمت این سریال در 18 نوامبر 2016 از شبکه تلویزیونی FOX ترکیه پخش شد.

Farah Zeynep Abdullah در آپارتمان بیگناهان

او در فیلم کمدی فانتزی موفق Arif V 216 نقش خواننده معروف آژدا پکان را بازی کرد. او آهنگ های پکان "میلیون زاده" و "بوشورمیشیم دنیایا" را خواند. او در سریال Gülizar نقش یک خواننده را بازی کرد. عبدالله سپس در فیلم Bizim İçin: Şampiyon بازی کرد که داستان زندگی جوکی هالیس کاراتاش را روایت می کند.

Farah Zeynep Abdullah اینجی در آپارتمان بی گناهان

بین سال‌های 2020 و 2021، او در کنار بیرکان سوکولو در آپارتمان بی گناهان Masumlar Apartmanı بازی کرد، که بسیار خوش درخشید.

Farah Zeynep Abdullah اینجی در آپارتمان بی گناهان

پدر و مادر اینجی در آپارتمان بی گناهان

فرح زینب عبدالله در 17 اوت 1989 در بشیکتاش استانبول ترکیه به دنیا آمد. مادرش گولای، مقدونی، ترک (از کریمه) و بوسنیایی تبار و پدرش عثمان، ترکمنی عراقی (از اربیل) است. پدرش در کودکی به دلیل جنگ به ترکیه مهاجرت کرد. او ترک تبار است و عربی نمی داند. با این حال او خدمت سربازی را در عراق گذراند. او دو برادر هم دارد. تحصیلات متوسطه او را در لیسه فرانسوی سنت میشل در استانبول گذراند تا اینکه خانواده اش به لندن نقل مکان کردند، جایی که پدرش در آنجا کار می کرد. تمام خانواده او در انگلیس زندگی می کنند در حالی که او در حال حاضر به دلیل تعهدات کاری در استانبول ترکیه زندگی می کند.

او در استانبول ترکیه از مادری بوسنیایی و پدری ترک-عراقی متولد شد. او بعداً در لندن و کنت انگلستان زندگی کرد.

Farah Zeynep Abdullah اینجی در آپارتمان بی گناهان

ازدواج و همسر اینجی در آپارتمان بی گناهان

فرح زینب عبدالله بازیگر نقش اینجی در آپارتمان بی گناهان مجرد است و قبلا نامزد نکرده است.

Farah Zeynep Abdullah اینجی در آپارتمان بی گناهان

اینستاگرام اینجی در آپارتمان بی گناهان

اینجی در آپارتمان بی گناهان با نام اصلی fafazey با تعدا فالوور 1.6m followers فعال میباشد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (18 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits