دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شاهین ناصری کیست ؟ علت مرگ شاهین ناصری چیست ؟
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاهین ناصری که مدعی بود شاهد شکنجه‌های نوید افکاری بوده، به تازگی در گذشته است. اما علت مرگ شاهین افکاری چیست ؟

شاهین ناصری کیست ؟

شاهین ناصری ، کارشناس بازرگانی و مشغول گذراندن دوره محکومیت خود در شیراز بود. او ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ در قزوین بازداشت و پنجم مهرماه همان سال به شیراز منتقل شد.

جرم شاهین ناصری چه بود ؟

قوه قضاییه اعلام کرد جرم شاهین ناصری کلاهبرداری حرفه‌ای با ٨ سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضایی در همین عناوین است و رسانه‌های غربی در این مسئله به اندازه‌ای مستأصل شده‌اند که برای اثبات اخبار بی‌پایه و اساس خود به ادعا‌های یک کلاهبردار با سابقه محکومیت متعدد استناد می‌کنند .

شاهین ناصری

ماجرای رابطه شاهین ناصری با نوید افکاری چیست ؟

کاظم موسوی، رئیس دادگستری استان فارس میگوید که امکان نداشته شاهین ناصری و نوید افکاری یکدیگر را دیده باشد. تحقیقات درباره این دو پرونده یکی در دایره قتل و دیگری در اداره جعل و کلاهبرداری انجام می‌شده که در دو طبقه مختلف با فاصله مکانی بسیار زیاد است.

رئیس دادگستری از رسانه‌ها انتقاد کرده که چرا به صحبت‌های یک فرد "کلاهبردار" مانند شاهین ناصری استناد کرده‌اند:
"رسانه‌های غربی به اندازه‌ای مستاصل شده‌اند که برای اثبات اخبار بی‌پایه و اساس خود به ادعاهای یک کلاهبردار با سابقه محکومیت متعدد استناد می‌کنند."

شاهین ناصری کیست ؟ علت مرگ شاهین ناصری چیست ؟

علت مرگ شاهین ناصری

ذبیح الله خداییان در نشست خبری که در تاریخ (چهارشنبه) ۲۱ مهرماه برگزار شد، با اشاره به علت مرگ شاهین ناصری گفت: پزشکی قانونی علت مرگ شاهین ناصری را مسمومیت دارویی اعلام کرده است.

نحوه فوت شاهین ناصری

شاهین ناصری به بهداری زندان مراجعه نموده و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می‌گیرد .

با توجه به شرایط اورژانسی شاهین ناصری، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء مانند ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌گیرد که علی رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت می‌کند .

در این صفحه مختصر بیوگرافی شاهین ناصری و علت فوت او آورده شده به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد علت فوت شاهین ناصری این صفحه بروز خواهد شد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits