دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی غلامعباس یحیی پور معلم شیرازی
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی غلامعباس یحیی پور ، غلامعباس یحیی پور کیست ؟ غلامعباس یحیی پور معلم ریاضی شیرازی بر اثر فقر مالی خود کشی کرد .

غلامعباس یحیی پور کیست ؟

غلامعباس یحیی پور معلم ۳۲ ساله شیرازی که به دلیل افسردگی خودکشی کرده بود دچار مرگ مغزی شد و خانواده او اعضای بدنش را اهدا کردند.

گویا خودکشی این معلم شیرازی که در فضای مجازی خبر ساز شده است بخاطر مسائل مالی بوده اما خانواده‌اش می‌گویند که خودکشی او عوامل زیادی داشته است و بعد از خودکشی خانواده اعضای او را اهدا کردند.

این اتفاق که در روز ۲۴ شهریور اتفاق افتاد باعث شد که اهالی شهرستان گراش استان فارس در بهت و ناباوری غم از دست دادن این معلم فرو روند.

خودکشی غلامعباس یحیی پور

کانال تلگرامی صنفی معلمان در ایران در گزارشی از خودکشی غلام‌عباس یحیی‌پور، دبیر ریاضی در شهرستان گراش فارس به دلیل تنگنای مالی خبر داده است. این معلم خود را حلق آویز کرده و در اثر مرگ مغزی جان باخت. اعضای بدن این معلم اهدا شد.

بنابر این گزارش، او از بانک درخواست ۵۰ میلیون تومان وام کرده بوده اما توان مالی تامین پنج‌میلیون تومان سپرده برای پرداخت پیش شرط وام را نداشته است.

این معلم در نامه‌ای با درخواست قرض‌کردن یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از یکی از دوستانش نوشته: «اگر در توانت هست بزرگی کن و یک‌ومیلیون‌ و ۲۰۰ فقط برای ۴۸ساعت کمکم کن تا وام ریختن، تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم.»

بیوگرافی غلامعباس یحیی پور ، غلامعباس یحیی پور کیست .

ماجرای سایت شرطبندی غلامعباس یحیی پور

برادر یحیی پور هم چنین در واکنش به این خبر که گفته شده بود معلم گراشی در دام سایت های شرط بنده بوده است اظهار داشت:«این خبر کذب بوده و بنده بابت اتهامی که برادرم وارد کرده اند به بازرسی اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده و موضوع را با شکایت قضایی پیگیری می کنم.»

دیباچی همکار این معلم می‌گوید: «غلامعباس چند ویژگی و صفات بارز خاص خودش را داشت. خیلی باهوش بود و دومین ویژگی خاصی که از نظر اخلاقی داشت اهل غیبت نبود و اگر کسی غیبت می‌کرد با صراحت و رودررو می‌گفت غیبت نکنید. شما از کجا می‌فهمید که این طور است و با این لحن صحبت می‌کرد و هیچ وقت از کسی بدگویی نمی‌کرد و به کسی تهمت نمی‌زد.

سومین ویژگی که کمتر کسی در بین همکاران یا قشر و اصناف دیگر داشت این بود که بی‌مزد و بی‌منت کار می‌کرد. حداقل هفت هشت مدرسه‌ی دخترانه و پسرانه سیستم و کارهای حسابداری‌اش را غلامعباس انجام می‌داد. خیلی راه‌گشا و کارگشا بود و بی‌مزد و منت انجام می‌داد. از زیر کار در نمی‌رفت و اگر کاری به او می‌سپردم خیالم راحت بود که درست انجام می‌شود.»

با عرض تسلیت خدمت خانواده غلامعباس یحیی پور،
در مورد زندگی شخصی غلامعباس یحیی پور اطلاعات کاملی در دسترس نیست به محض کسب اطلاعات کاملتر در مورد غلام عباس یحیی پور معلم شیرازی این مقاله بروز خواهد شد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits