دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی امیر نظری مجری شبکه سلامت و علت فوت او
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امیر نظری کارشناس و مجری شبکه سلامت است که متاسفانه خبر فوت ایشان شنیده شده است. در ادامه شما را با زندگی شخصی امیر نظری و علت فوت ایشان آشنا خواهیم کرد.

امیر نظری مجری شبکه سلامت کیست ؟

دکتر امیر نظری از داروسازان مطرح کشورمان و از کارشناسان برنامه های پزشکی شبکه سلامت بود او بیشتر به عنوان کارشناس برنامه پزشکی ضربان در شبکه سلامت فعالیت داشت که خبر درگذشت ایشان به گوش رسید.

بیوگرافی امیر نظری مجری

فعالیت های امیر نظری

دکتر امیر نظری سال‌ها مجری و کارشناس برنامه‌های پزشکی رادیو و شبکه‌های تلویزیونی بود که متاسفانه روز گذشته ۲۷ اردیبهشت درگذشت.

دکتر نظری از سال ۸۸ و ۸۹ از رادیو سلامت اجرا و کارشناسی برنامه‌ های پزشکی را شروع کرد. او مدتی هم مجری برنامه «دکتر سلام» شبکه آموزش بود.

در سال‌های ۹۰ و ۹۱ برنامه پزشکی «زیتون» را در جام‌جم اجرا می‌کرد. از چند ماه پیش هم به شبکه سلامت پیوست و یک روز در هفته اجرای برنامه «ضربان» را بر عهده داشت.

امیر نظری کیست

علت فوت امیر نظری

دکتر امیر نظری کارشناس، مجری شبکه سلامت که چندی پیش در یکی از برنامه های این شبکه چندین با سرفه کرد روز 27 اردیبهشت بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

آقای نظری که در برنامه ای که در حال اجرا بود چند سرفه کرد و گفت که احتمالاً بر اثر آلرژی سرفه می کند اما با گذشت چند روز به بیمارستان مراجعه کرد و در نهایت بر اثر عفونت ناشی از فی دار فانی را وداع گفت.

او حدود سه تا چهار هفته درگیر کرونا شده بود ابتدا با حال خوب مرخص شد و بعد دوباره با تنگی نفس به بیمارستان بقیةالله رفت و آنجا بستری شد و متاسفانه درگذشت. 28 اردیبهشت هم در شهرستان ابهر به خاک سپرده شد. روحش شاد و یادش گرامی.

ویدیویی دردناک از اجراهای امیر نظری


در صورت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زندگینامه امیر نظری، این صفحه به روز خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits