دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی سعید اس جی SAEID Sj

معرفی سعید اس جی؛ کارگردان و عکاس

بیوگرافی سعید اس جی SAEID Sj
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سعید اس جی در زمینه‌ی ساخت موزیک ویدئو فعالیت می‌کند و کارگردانی موزیک ویدئوهای خوانندگان بسیاری از جمله ساسی مانکن، جی دال، عرفان پایدار و سامی بیگی بر عهده داشته است. او همچنین یک استودیوی عکاسی در تورنتو دارد.

سعید اس جی SAEID Sj کارگردان و عکاس در زمینه ی ساخت موزیک ویدئو می باشد. او یک بردار کوچکتر از خود به نام سپهر و یک خواهر دارد. پدر و مادر سعید اس جی هر دو فوت کرده اند. او در تهران در محله ی زعفرانیه زندگی می کند و ماه هایی از سال را در تورنتو، کانادا به سر می برد. سعید اس جی با محمدرضا گلزار دوستی نزدیکی دارد و در صفحه ی اینستاگرام خود عکس های دوتایی بسیاری با او منتشر کرده است. از خالکوبی‌هایی که بر روی دست سعید اس جی وجود دارد و همچنین گردنبندی که به گردنش آویخته است، به نظر می رسد که به مسحیت تغییر دین داده باشد.

جریان دعوای سعید اس جی، طعمه و تتلو

به گزارش دلگرم به نقل از مجله شانس (shans.org): جریان دعوای بین تتلو و طعمه و سعید اس جی از ویدیو شب شروع شد کلا آهنگ شب مال اردلان بوده و قرار بوده اردلان به تنهایی این کارو بخونه بعدش سعید و اردلان که ویدیو شبو میسازن امیر میبینه هم آهنگ و هم ویدیو کار خوبی شده آهنگو ویدیو رو بدون اجازه اردلانو سعید ور میداره و اول میره پیش خشایار اس آر قسمت‌هایی از صدای اردلانو حذف میکنن و صدای خودشو به آهنگ اضافه میکنه بعدشم ویدیویی که سعید اس جی ساخته بود رو بر میداره میره پیش محسن باقی و قسمت های خودشو فیلمبرداری میکنه او و میچسبونن به ویدیوی شب اردلان و کارگردان کلیپم بدون هیچ ایده و زحمتی میشه محسن باقی اگرم دقت به ویدیو کرده باشین کاملا معلومه که این دوتا کاملا تو فضاهای جداگانه ای هستند خلاصه قسمت های اردلان توسط سعید اس جی ساخته شده و امیرم توسط محسن باقی.

سعید اس جی SAEID Sj

ورود به صفحه سعید اس جی در مجله شانس

ورود به کانال اینستاگرام سعید اس جی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits