دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی+ ماجرای آشنایی
52
زمان مطالعه: 5 دقیقه
میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟ بیوگرافی و تصاویر میترا ابراهیمی مستند ساز و همسر دوم پیمان قاسمخانی

میترا ابراهیمی کیست ؟

میترا ابراهیمی ۳۱ سال سن دارد و ازدواج با پیمان قاسم خانی اولین ازدواج و همسر اول او پیمان قاسم خانی است .

تحصیلات میترا ابراهیمی در رشته ی روانشناسی است اما در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند .

بیوگرافی میترا ابراهیمی

بیوگرافی همسر دوم پیمان قاسم خانی

همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟

میترا ابراهیمی روانشناس بالینى کودک و نوجوان ، عضو سازمان نظام روانشناسی و یکی از طرفداران زندگی گیاهخواری است.

میترا ابراهیمی روانشناس و فیلمسازی جوان است که به تازگی اولین فیلم بلند مستند خود را درباره کامیار شاپور پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رسانده است.

بیوگرافی همسر دوم پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی و همسر دوم میترا ابراهیمی

تهیه کنندگی فیلم کامی به عهده ی پیمان قاسم خانی بوده است

کامی روایتگرِ زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است.

کارگردان فیلم مستند «کامی» در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: «این فیلم را به دو قطبی‌ها تقدیم کردم زیرا کامیار نیز از این بیماری رنج می‌برد. به واسطه کارم با امثال کامیار شاپور بسیار زیاد روبه رو شده‌ام و امیدوارم تنها به همین یک دلیل مردم به این فیلم توجه کنند و ببینند چطور می‌شود با آن‌ها برخورد کرد، زندگی افراد دوقطبی از چیزی که در فیلم یا حتی واقعیت می‌بینید بسیار سخت‌تر است اما کسی متوجه آن نخواهد شد.»

عکس های همسر دوم پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی کیست

عکس های میترا ابراهیمی

همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست

عکس های همسر دوم پیمان قاسم خانی

عکس های میترا ابراهیمی

پیمان قاسم خانی و همسر دوم

اینستاگرام میترا ابراهیمی

صفحه اینستاگرام میترا ابراهیمی : mitraebrahimi

بیوگرافی میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی در اینستاگرام

پیمان قاسم خانی در سال 1371 وقتی 26 ساله بود با بهاره رهنما 19 ساله ازدواج کرد، این زوج در سال 76 صاحب دختری بنام پریا شدند ، زندگی این دو در سال 95 بعد از 24 سال زندگی مشترک به جدایی و طلاق ختم شد، خانوم بهار رهنما چند ماه بعد از جدایی برای بار دوم ازدواج کرد.

حتماً بخوانید:
بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

پریا قاسم خانی دختر پیمان قاسم خانی (کارگردان و نویسنده) و بهاره رهنما (بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون) است، پریا قاسم خانی در 17 مرداد سال 99 به سن…

نحوه آشنایی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی به فیلم کامی بر میگردد.

میترا ابراهیمی در مصاحبه ای گفت اولین باری که شایعه ی ازدواج آن ها منتشر شد بسیاری در فضای مجازی به او تهمت زدند عامل جدایی پیمان قاسمخانی از همسر سابقش بهاره رهنما بوده است. او درباره ی این شایعه اینگونه توضیح داد:

«اولین باری که پیمان را دیدم به سال ۹۵ برمی گردد. ما دوست مشترکی داریم که دوستدار حیوانات است و از هنرمندان مختلف برای حمایت از حیوانات دعوت می کند. با خیلی از هنرمندان اینگونه آشنا شدم و پیمان هم یکی از همان ها بود. پیمان هم علاقه ی زیادی به حیوانات دارد. اولین باری که دیدمش یک سال و نیم از طلاقش می گذشت. آن زمان هم اتفاق خاصی بینمان نیفتاد. قبل از آن فقط کارهایش را دیده بودم و شناختی از او نداشتم.»

اولین کار میترا ابراهیمی فیلم کامی بود و چون تجربه ای نداشت کسی تهیه کنندگی کار را نمی پذیرفته است . اولین تیزر کامی ساخته می شود ، بر روی سایتی قرار میگیرد و پیمان قاسمخانی با دیدن این تیزر تهیه کنندگی را بر عهده می گیرد و این چنین میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی با یکدیگر آشنا می شوند.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

در خلاصه این مستند آمده است: این مستند تلاش می‌کند به درونیات و خلوت کامیار شاپور احترام بگذارد و او را فارغ از اینکه فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است، به عنوان هنرمندی مستقل با رؤیا و آرمان شخصی معرفی کند.

اکران این مستند نیز با حواشی همراه بود و ابراهیمی با اعلام انصراف از اکران آن در جشنواره فیلم فجر نوشت: پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست.

حالا پنج سال تلاشم را کوچک می‌بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌تر. این کمترین کاری بود که از دست من برمی‌آمد. با عذرخواهی از عوامل فیلم که بسیار زحمت کشیدند. اینکه اولین فیلم‌ات به اکران مهمترین جشنواره کشورت برسد شاید آرزو باشد اما انسان سوگوار آرزویی ندارد.

میترا ابراهیمی کیست

بیشتر بخوانید

عکس های عروسی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (52 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits