دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی الناز گلرخ فشن بلاگر ایرانی مقیم امارات + تصاویر
6
زمان مطالعه: 6 دقیقه
با زندگی نامه الناز گلرخ ، الناز گلرخ کیست ، بیوگرافی الناز گلرخ ، کودکی الناز گلرخ را در دلگرم دنبال کنید

زندگی نامه الناز گلرخ

با زندگی نامه الناز گلرخ جوان 35 ساله ی ایرانی که یکی از پرفالورترین ایرانی های اینستاگرامی است آشنا شوید .

الناز گلرخ کیست ؟

نام و نام خانوادگیالناز گلرخ
تاریخ تولد1367/12/19
محل تولدتهران
محل اقامتامارات
شغلآرایشگر ، مدل
قد 1/74 سانتیمتر
وزن57 کیلوگرم
وضعیت تاهلمتاهل
فرزند-

بیوگرافی الناز گلرخ

بیوگرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۸۸ در حالی که در رشته طراحی و گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران تحصیل می کرد فارغ التحصیل شد.

الناز گلرخ پس از فارغ التحصیلی در سن بیست سالگی اولین سالن آرایشی خود را راه اندازی کرد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

الناز گلرخ ، فعال در حوزه مد و لباس در اینستاگرام، یکی از مطرح ترین فشن بلاگرهای ایرانی است که حدود ۲ میلیون فالور در شبکه اجتماعی محبوب عکس محور این روزها دارد.

الناز گلرخ ، مدل و میکاپ آرتیست ایرانی است. او بیش از آن که به معرفی استایل های خود بپردازد و یک مدل باشد، تلاش کرده تا قابلیت های خود را در گریم، در اختیار بانوان جوان قرار دهد.

اگر چه طیف مخاطبانش، از مردان و زنان در گروه های مختلف سنی از کشورهای مختلف جهان است، اما بیش تر دنبال کننده های وی را دختران ایرانی تشکیل می دهند. این را می توان از استقبالی که از کلاس هایش در ترکیه شده است، فهمید.

الناز گلرخ ، بیوگرافی الناز گلرخ ، عکس های الناز گلرخ

شباهت الناز گلرخ به آریانا گرانده

برخی از طرفداران الناز گلرخ به وی لقب «آریانا گرانده» ایرانی داده اند! آنها معتقدند گلرخ شباهت زیادی به او دارد.

الناز گلرخ ، دانش آموخته رشته کارشناسی گرافیک از دانشگاه علامه امینی تهران بوده الناز گلرخ را می توان تا حدی یک آرایشگر نیمه حرفه ای دانست که خلاقیت خوبی در طراحی صورت دارد. خودآرایی های وی، یادآور رفتار سازمانی فشن بلاگرهای معروف است.

الناز گلرخ ، عنوان بهترین میکاپ آرتیست رقابت COSMOPOLITAN در سال ۲۰۱۷ میلادی را کسب کرد و خود را به عنوان فعال مد و لباس و آرایش و هم چنین ایفلوئنسر سبک زندگی معرفی می کند.

خانواده الناز گلرخ

از پدر و مادر الناز گلرخ اطلاعاتی در دست نیست اما الناز دو خواهر دارد .

کودکی الناز گلرخ

الناز گلرخ از کودکی علاقه به هنر داشت و شغل اصلی خود را در زمینه هنر در سن بسیار کم انتخاب کرد.

بیوگرافی الناز گلرخ

ازدواج و همسر الناز گلرخ

الناز گلرخ با حمید فدایی، جوان دهه شصتی که ۳ سال از خودش کوچک تر است، ارتباط داشت که این ارتباط منجر به ازدواج شد .

الناز گلرخ ، بیوگرافی الناز گلرخ ، عکس های الناز گلرخ

همسر الناز گلرخ ، دانش اموخته مهندسی عمران بوده و تصاویری از گشت و گذارش با الناز را می توان در اینستاگرام الناز گلرخ مشاهده کرد.

الناز گلرخ با حمید فدایی ، در زمینه مدلینگ، استایل و فوتوشوت فعالیت زیادی در ترکیه، دوبی و کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی داشته و از جمله اینفلوئنسرهای فشن محبوب بخشی از جامعه کاربرانی ایرانی اینستاگرام به شمار می روند.

حمید فدایی، خودش دارای یک صفحه اینستاگرام پر بیننده است که بیش از نیم میلیون دنبال کننده داشته و تیک آبی اینستاگرام را کسب کرده است.

الناز گلرخ ، بیوگرافی الناز گلرخ ، عکس های الناز گلرخ

حمید فدایی، یک فشن بلاگر و استایلیست است و مدل برندهای معروفی چون تام فورد و دولچه گابانا است. تصویر زیر، فوتوشوت ۲۰۱۹ حمید فدایی را برای کت و شلوار شیک و مجلسی مشکی با نوار سفید رنگ از D&G به نمایش گذاشته است.

اینستاگرام همسر الناز گلرخ حمید فدایی

آدرس اینستاگرام حمید فدایی : hamidfadaei

بیوگرافی الناز گلرخ

آرایشگاه الناز گلرخ در تهران

الناز گلرخ در سن ۲۰ سالگی سالن زیبایی در تهران افتتاح کرد که با استقبال بسیار زیادی روبه رو شد. بازیگرانی مانند مهناز افشار، سحر دولتشانی و طناز طباطبایی جزو مشتریان اصلی این سالن بودند

الناز گلرخ ، بیوگرافی الناز گلرخ ، عکس های الناز گلرخ

اینستاگرام الناز گلرخ

در هزار و اندی عکس که الناز گلرخ در صفحه اینستاگرام خود در چهار سال اخیر به اشتراک گذاشته است، تمرکز روی آرایش چهره بوده اما او تلاش کرده با همکاری برند های پوشاک بانوان، استایل های فصلی را نیز با توجه به رنگ سال، در اختیار مخاطبانش قرار دهد.

با وجود این که رنگ مرجانی زنده (LIVING CORAL) رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی است، اما این رنگ هنوز به رنگ محبوب الناز در فوتوشوت های ۲۰۱۹ تبدیل نشده است. او احتمالا درک خوبی از روانشناسی رنگ داشته و انتخاب تنالیته های گوناگون در طراحی لباس، نشان دهنده ذکاوت وی در مختصات توازن، تعادل و تناسب است.

کندال جنر و کیتی پری، فشن آیکون های محبوب غربی ها و شرقی ها نیز در فهرست علایق اینستاگرامی الناز گلرخ قرار دارد. سلیما علیانی و هدی کتان ، فشن بلاگر های مطرح عرب نیز از جمله چهره های محبوب برای الناز گلرخ در اینستاگرام به شمار می رود.

آدرس اینستاگرام الناز گلرخ

elnaz_golrokh

بیوگرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ ، بیوگرافی الناز گلرخ ، عکس های الناز گلرخ

ماجرای دستگیری الناز گلرخ در ایران

زمانی که خانم گلرخ و همسرش در حال فعالیت در عرصه مدلینگ بودند آن زمان در ایران کمتر کسانی به این کارها توجه می کردند و یه جورایی برای خیلی ها این عکس ها و ژست های مدلینگ به سبک اروپایی ها قابل هضم نبود

از این رو این زوج مدلینگ در اردیبهشت 1395 به همراه 170 نفر از صاحبان و اداره کنندگان صفحات مدل و زیبایی دستگیر شدند، که بعد از مدتی تبرعه شدند.

الناز گلرخ ، بیوگرافی الناز گلرخ ، عکس های الناز گلرخ

رنگ مورد علاقه الناز گلرخ

الناز گلرخ، به رنگ مشکی علاقه زیادی در طراحی استایل دارد

( الناز گلرخ ، به رنگ مشکی علاقه زیادی در طراحی استایل دارد و کاپشن چرم خوش طرح و نقشی را بر تن کرده است. همان طور که مشاهده می کنید، چند تن از فشن بلاگرهای محبوب مثل جنیفر یپز، BODMONZAID و LAILALOVES، از جمله کامنت زن های این فوتوشت الناز گلرخ بودند. عکس بالا، ۷۸ هزار لایک و ۲۰ هزار کامنت دریافت کرد)

الناز گلرخ ، بیوگرافی الناز گلرخ ، عکس های الناز گلرخ

برند مورد علاقه الناز گلرخ

چون برند دیور از جمله برندهای محبوب الناز گلرخ است و در آرایش صورت و انتخاب لباس ها و استایل ها، از محصولات این برند فرانسوی محبوب لاکچری گردها استفاده می کند، لذا هشتگ هایی که دیور باز ها در اینستاگرام استفاده می کنند را در نظر دارد

خوانندگی الناز گلرخ

الناز گلرخ در تازه ترین فعالیت خود موزیک ویدئویی منتشر کرد که در کنار همسرش به ادای یک سری کلمات مبتدی انگلیسی پرداخته اند . این اقدام آن ها مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت و بسیاری موزیک ویدئوی آنها را به سخره گرفته و سوژه بسیاری در محافل مجازی شده است

این موزیک ویدیو «JUST FOLLOW ME» نام دارد

الناز گلرخ بدون آرایش

الناز گلرخ هنوز تصویری از بدون آرایش خود منتشر نکرده است



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits