دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی سردار حسین اسداللهی
20
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهید اسداللهی پس از نابودی داعش، در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران به‌ویژه در صحنه‌های امدادرسانی به هنگام زلزله‌ی واقع‌شده در غرب کشور و همچنین وقوع سیل در شهرهای شمال و غرب کشور دوشادوش بسیجیان و گروه‌های جهادی، حضوری شبانه‌روزی...

زندگی نامه سردار حسین اسداللهی

سردار حاج «حسین اسداللهی» از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی، امروز دوم فروردین ۱۳۹۹ بر اثر عارضه‌ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، پیامی را در همین رابطه منتشر کرده که به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار حاج حسین اسداللهی، بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی، پس از عمری مجاهدت و ایثار در صحنه‌های نبرد دوران جنگ تحمیلی و همچنین جبهه‌های مقابله با داعش در سوریه، امروز دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ بر اثر عارضه‌ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

سردار حاج «حسین اسداللهی» از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال‌ها در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در کارنامه‌ی مدیریتی ایشان است.

سردار حاج «حسین اسداللهی» همچنین در زمان شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری و تروریستی موسوم به داعش، مدت‌های طولانی به عنوان فرمانده در کنار رزمندگان و مدافعان حرم حضرت زینب(س) نقشی اساسی داشت.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (20 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits