دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیرگرافی کتایون خسرویار
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کتایون خسرویار، متولد 1 فروردین 1363، مربی دو تابعیتی ایرانی آمریکایی تا 17 سالگی در آمریکا زندگی کرده‌. کتایون خسرویار هم اکنون سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال دختران ایران است.

بیوگرافی کتایون خسرویار

کتایون خسرویار (۱۳۶۳/۱/۱ )، مربی ایرانی آمریکایی، تا ۱۷ سالگی در آمریکا زندگی کرده‌ و هم اکنون 35 سال سن دارد، در سال ۲۰۰۵ به ایران آمد تا فوتبال بازی کند. همان زمان که در ایران بازی می‌کرد، به فکر مربیگری هم بود و در کلاس‌های مربیگری هم شرکت می‌کرد و در حال حاضر هم تنها به مربیگری فوتبال شرکت می‌کرد.

کتایون خسرویار پس از پایان دوران بازیگری اش خیلی زود سرمربی تیم ملی دختران نونهال شد و در نهایت مربیگری را انتخاب کرد. در اکلاهما به دنیا آمده است و برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را هم در کارنامه دارد، خیلی زود به حوزه مربیگری ورود کرد و هم‌ اکنون دارای مدرک A آسیا است. در نظرسنجی سایت فوتبال زنان آمریکا سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان ایران با ۵۶ درصد به عنوان نخست دست یافت.

در سال ۲۰۱۴ او به عنوان اولین بانوی ایرانی مدرک A را از فیفا دریافت کرد. کتایون خسرویار که در تیم‌های آمریکایی فوتبال بازی کرده و در انگلیس و اسپانیا درس خوانده‌است. در سال ۲۰۱۸ میلادی معادل با ۱۳۹۷ خورشیدی هدایت تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران را برعهده گرفته‌است. به تازگی خبری از مهاجرت کتایون خسرویار به آمریکا شنیده میشود.

کتایون خسرویار در بین بهترین مربیان فوتبال بانوان آمریکا

بیوگرافی کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال دختران ایران

separator line

همسر کتایون خسرویار

کتایون خسرویار، هنوز ازدواج نکرده و مجرد است هر گونه خبر از همسر و فرزند کتایون خسرویار کذب میباشد.

separator line

گالری تصاویر کتایون خسرویار

بیوگرافی کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال دختران ایران

بیوگرافی کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال دختران ایران

بیوگرافی کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال دختران ایران



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits