دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
همسر محسن تنابنده کیست ؟
21
زمان مطالعه: 7 دقیقه
در این مطلب از دلگرم قصد داریم بیوگرافی، همسر، فرزند، و زندگی شخصی محسن تنابنده بازیگری که او را با نقش نقی معمولی در سریال پایتخت می‌شناسیم را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید.

محسن تنابنده کیست ؟

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان، نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 26 فروردین سال 1354 در شهر تهران است.

محسن تنابنده بازیگری که او را با نقش نقی معمولی در سریال پایتخت میشناسیم فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.

محسن تنابنده از سال ۱۳۹۰ نویسندگی و بازیگری سریال پایتخت را شروع کرد و تا سری چهارم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به همکاری اش ادامه داده است.

این سریال در سه سری ایام نوروز از شبکه اول پخش شد و سری چهارم آن در ایام رمضان ۹۴ از شبکه اول سیما روی آنتن رفت.

محسن تنابنده
محسن تنابنده

محسن تنابنده
محسن تنابنده

محسن تنابنده
محسن تنابنده

همسر محسن تنابنده کیست ؟

محسن تنابنده که مدتی پیش در صفحه اینستاگرام خود عکس حلقه های ازدواج خود و اندکی بعد خبر پدر شدنش را داد؛ حال مشخص شده است که همسر او روشنک گلپا است.

عکس عروسی محسن تنابنده
عروسی محسن تنابنده

عقد ساده محسن تنابنده و همسرش
عقد محسن تنابنده

محسن تنابنده و همسرش
محسن تنابنده و همسرش

بیوگرافی روشنک گلپا

روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال ۹۴ با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و اولین عکس از محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا توسط محسن تنابنده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال ۹۴ در صفحه شخصی اش منتشر شد.

محسن تنابنده همسرش را از طریق روابط آشنایی به دور از حیطه کاری هنری انتخاب کرده است. همسر محسن تنابنده هیچگونه پیشینه بازیگری ندارد.

محسن تنابنده در تاریخ 28 ابان سال 1394 با روشنک گلپایگانی معروف به روشنک گلپا ازدواج کرد و خطبه عقدشان را سید محمد خاتمی جاری کرد. این دو در 14 بهمن سال 1395 صاحب فرزند شدند. نام پسر خود را نامی گذاشتند.

محسن تنابنده با انتشار عکسی در روز جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ در صفحه اینستاگرام خود، ازدواج خود و همسرش را به صورت رسمی، اعلام کرد.

محسن تنابنده

محسن تنابنده و همسرش در جشنواره فجر

محسن تنابنده و همسرش در آبشار نیاگارا

زندگینامه و دوران کودکی محسن تنابنده

در زندگی نامه محسن تنابنده بازیگر این گونه آمده است که : وی متولد 26 فروردین ماه 1354 در تهران است.

او از زمان کودکی در سالن نمایش پیکان شهر در نقش خمیر دندان بازی می کرد، و قبل از این که دانشجوی رشته ی بازیگری شود، به عنوان بهترین بازیگر جشنواره ی دانشجویی انتخاب شد.

سپس در دانشکده ی هنر و معماری دانشگاه تهران، به صورت آکادمیک رشته ی بازیگری را ادامه داد و فارغ التحصیل شد.

عکس قدیمی محسن تنابنده

شروع بازیگری محسن تنابنده

او می گوید:من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

محسن تنابنده و همسرش

نخستین فیلم محسن تنابنده

محسن تنابنده فعالیت بازیگری را در سال 1371 با بازی در تئاتر شروع کرد و نخستین بار با فیلم دانه های ریز برف در سال 1382 وارد سینما شد. محسن تنابنده به جز بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم می کند.

جوایز محسن تنابنده

محسن تنابنده در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد. محسن تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز دریافت کرد.

محسن تنابند در سریال پایتخت

محسن به دلیل بازی در سریال پایتخت در نقش نقی معمولی ایفای نقش کرد که بسیار ماندگار شد.

محسن تنابند در سریال پایتخت

گریم های متفاوت و جالب محسن تنابنده در سریال شاهگوش

محسن تنابنده در سریال شاهگوش هم در سه نقش با گریم های متفاوتی ظاهر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

محسن تنابنده بازی در نقش پیرزن

بازی محسن تنابنده در سریال ابله در نقش یک پیرزن هم بسیار برای طرفدارانش جالب بود.

 گریم‌های محسن تابنده

صحبت به زبان عبری محسن تنابنده

او در فیلم محمد رسول الله در نقش ساموئل یهودی حاضر شد و بیشتر دیالوگ ها را با زبان عبری بیان کرد.

نخستین تجربه کارگردانی محسن تنابنده

محسن تنابنده فیلم گینس را در سال 1393 کارگردانی کرده است و نخستین تجربه کارگردانی او می باشد.

بازی های تئاتر

محسن تنابنده در عرصه تئاتر می توان به نمایش های همسر چینی، خرس و چشمه، حسنک کجای، بارعام، جریان عصبی نوشته و کار حسن وارسته؛ شوایک کار کوروش نریمانی و 31 شهریور 77 نوشته و کار علیرضا نادری می تواند اشاره کرد.

خبر پدر شدن محسن تنابنده

محسن تنابنده در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر پدر شدنش را منتشر کرد و طبق شنیده ها به نظر میرسد پسر این هنرمند کشورمان در خارج از کشور متولد شده باشد.

پسر محسن تنابنده

محسن تنابنده با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: نامی جان هدیه خداوند به من وهمسرم همسرعزیزم ازت ممنونم پسرم تولدت مبارک.

فرزند محسن تابنده

لو رفتن خبر پدر شدن محسن تنابنده و حاشیه‌ای که علیرضا خمسه درست کرد

تیرماهسال 94 بود که علیرضا خمسه با حضور در برنامه من و شما خبر پدر شدن محسن تنابنده را لو داد و باعث شکل گیری ماجراهای فراوان شد. حالا محسن تنابنده صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر پدر شدنش به روز کرد.

مجری برنامه من و شما در بخشی از گفتگو با علیرضا خمسه گفت :

باید یک تبریک ویژه به محسن تنابنده نقی معمولی سریال پایتخت بگوییم که قرار است پدر شوند و ما این خبر را از بابا پنجلی شنیده ایم که علیرضا خمسه گفت : قرار بود این خبر جایی فاش نشود که محسن باید من را ببخشد چون آلو در دهان من خیس نمیخورد.

بعد از این برنامه حواشی زیادی پیرامون این صحبت علیرضا خمسه رخ داد و خبر پدر شدن محسن تنابنده در فضای مجازی دست به دست شد و باعث شد علیرضا خمسه در یک گفتگو این خبر را تکذیب کند و بگوید:

من به عنوان کمدین به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوم. طبعا آنجا به خاطر ایجاد فضاهای مفرح و شوخ‌طبعانه، مطالبی می‌گویم که گاهی موضوعاتی جدی را دنبال می‌کند و گاهی هم جز ایجاد فضایی شادمانه و خنداندن تماشاگر هیچ هدف دیگری ندارد. به‌طور مثال همین جمعه‌ای که گذشت من در برنامه «من و شما» در شبکه شما به عنوان مهمان حضور داشتم و در بخشی درباره دوستم آقای محسن تنابنده صحبت کردم.

یک مطلب خصوصی آنجا مطرح شد و گفتم آقای تنابنده این‌قدر مرد دوست‌ داشتنی و شریفی است که آرزو دارم ایشان بچه‌دار شود. همین موضوع در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پیچید و ظاهرا عده‌ای در همین فضا به آقای تنابنده برای پدرشدن در آینده‌ای نزدیک تبریک هم گفتند!

برخی هم تلفنی با او تماس گرفتند و تبریک گفتند.آقای تنابنده هم با من تماس گرفت و گفت شما چه زمانی خبردار شدید که ما بچه‌دار شده‌ایم؟!

گفتم یا من درست ادا نکردم یا درست ادا کردم و مطلب بخوبی منتقل نشده است. به هرحال فارغ از این سوءتفاهم پیش‌آمده، آرزو می‌کنم آدم‌های بانمکی مثل آقای محسن تنابنده، آقای مهران مدیری، آقای اکبر عبدی به جای یک نفر، چند نفر باشند.امیدوارم همسران این دوستان بسرعت بچه‌دار شوند تا ما برای نسل‌های آینده یک محسن تنابنده، یک مهران مدیری، یک اکبر عبدی داشته باشیم.

منظورم بیشتر این بود، اما چون فضای مجازی و شبکه‌های مجازی دچار سوءتفاهم است و عشق و علاقه‌مندی آن همین حاشیه‌هاست، همیشه هم به همین مسیر می‌رود و دنبال حاشیه می‌گردد.

برج آزادی جمعه هر هفته میزبان برنامه من و شما است که در شبکه شما روی آنتن می رود. سیداحمد حجازی کارگردانی و هادی قندی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «من و شما» را بر عهده دارند. این برنامه از هنرمندان مختلف دعوت کرده و پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و شخصی با آنها به گفت و گو می پردازد.

بیشتر بخوانید

جشن تولد لاکچری فرزند محسن تنابنده + عکس

معرفی فیلم سینمایی قسم + خلاصه داستان و بازیگران

گریم حرفه ای محسن تنابنده در سریال شاهگوش+عکس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (21 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits