دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیانسه: ۱۰ حقیقت جالب درباره بیانسه که باید بدانید!
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیانسه یکی از معروف ترین و محبوب ترین خوانندگان امریکایی است. در این مقاله بیوگرافی بیانسه را بررسی کرده و 10 راز جالب از زندگی وی را به شما خواهیم گفت

مجله دلگرم | بیانسه نه تنها بخاطر صدا و آهنگهایش بلکه بخاطر اخلاق خوب و مردمی که دارد محبوب شده است و در میان مردم جایگاه ویژه ای دارد. بیانسه جیزل نولز-کارتر خواننده ترانه سرا و هنرپیشه آمریکایی در 4 سپتامبر 1981 در تگزاس متولد شد. بیانسه نه تنها بخاطر صدا و آهنگهایش بلکه بخاطر اخلاق خوب و مردمی که دارد محبوب شده است و در میان مردم جایگاه ویژه ای دارد.

زندگینامه بیانسه

بیوگرافی بیانسه

بیانسه ، beyonce

سبک موسیقی او راک است

نمی دانم آیا کسی هست که به ترانه های بیانسه گوش کند و بتواند حداقل پاهایش را آرام آرام تکان ندهد؟! اکثر مردم قبول دارند که صدای او به طور طبیعی زیباست؛ او نیاز به تکنولوژی برای کمک کردن به خوانندگی اش ندارد. گذشته از این تمام آهنگ های بیانسه طوری است که شنوندگان با ضرباهنگ موسیقی همراه شده و همراه با ترانه ها زمزمه می کنند. این یکی از مهم ترین دلایل برای دوست داشتن بیانسه است.

زیبایی اندامش

همه می دانند بیانسه یک خانم خوش اندام است، او به خاطر اندامش نیز شهرت دارد. او از آن دسته از دخترانی نیست که آنچه هستند را مخفی می کنند، او خودش است. بیانسه هیچ وقت اندامش را تغییر نداده و از آن خجالت نمی کشد. او تصاویر اندام الهام بخشش را به دختران در همه جا می فرستد تا دختر ها همان گونه که هستند خودشان را زیبا بدانند. این یکی از دلایلی هست که به خاطرش بیانسه را دوست دارم و فکر می کنم شما هم باید به همین خاطر او را دوست داشته باشید.

داستان موفقیت او….

بیانسه تنها در گروه موسیقی دخترانه Destiny’s Child موفق نبود بلکه او یک خواننده تک خوان خیلی موفق هم شد. او با این گروه 5 آلبوم بیرون داد و خودش به تنهایی نیز چهار آلبوم ساخته است. او در نمودار برترین ها همیشگی بوده و شهرتی برای خودش بهم زده است.

حرفه بازیگری اش….

بیانسه نه تنها خوانندگی می کند، بلکه به حرفه بازیگری نیز پرداخته است. او در هشت فیلم ظاهر شده است و جدیدا در دو فیلم در حال تولید نیز در حال بازی است. اینها شامل بازی اش در نقش کلئوپاترای حیله گر در فیلم عضو طلایی و یک نقش اصلی در دختران رویایی نیز می شود. تنوع طلبی و توانایی او در حضور هم در دنیای سینما و هم موسیقی ستودنی است.

رقص او!

انجام حرکات رقصی که بیانسه انجام میدهد برای برخی از رقاصان حرفه ای نیز کمی دشوار است. او یکی از بزرگ ترین رقصنده هاست و به همین خاطر تماشای همه ویدئوها و اجراهای او همیشه لذت بخش است. براحتی میتوان با مشاهده موزیک ویدئو های او، به توانایی اش در رقصیدن پی برد.

او از ایراد داشتن و بی نقص نبودن نمی ترسد.

بیانسه قبول دارد که گوش هایش بزرگ هستند، به طور طبیعی اگر یک چهره مشهور عیب و ایرادی داشته باشد سریع با عمل جراحی در صدد تغییر آن عضو از بدنش برمی آید. بیانسه با انداختن گوشواره های عجیب و غریب روی گوش هایش تاکید می کند. من فکر می کنم روش خوبی باشد که بر ایراد هایی که داریم تاکید کنیم و از آنها خجالت نکشیم همان طوری که خود بیانسه قبلا گفته ما همان گونه که هستیم زیباییم.

خانواده بیانسه!

جدیدا با ورود یک بچه به نام بلو آیوی خانواده بیانسه سه نفره شد. او و جی زی سال 2008 ازدواج کردند و اکنون به نظر می رسد هر روز خوشحال تر و خوشحال تر می شوند. این خانواده کوچک شیرین بسیار دوست داشتنی اند و می دانم که خنده بر لبان آدم می نشانند؛ آنها بر خانواده های زیادی در همه جا تاثیر گذار بوده اند.

عکس های بیانسه

بیانسه ، beyonce

بیانسه ، beyonce

بیانسه ، beyonce


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits