دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی آناشید حسینی معروفترین مدل و طراح لباس ایرانی
8
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آناشید حسینی کیست؟ بیوگرافی آناشید حسینی ، همسر آناشید حسینی و عکس های آناشید حسینی و همسرش را در این صفحه از دلگرم مشاهده کنید.

بیوگرافی آناشید حسینی طراح لباس

آناشید حسینی طراح مشهور لباس ایرانی است که طرفداران زیادی دارد . در مورد او بیشتر بدانید:

آناشید حسینی

  • نام و نام خانوادگی: آناشید حسینی
  • سال تولد: 1370
  • محل تولد: اهواز
  • حرفه: طراح لباس
  • همسر: دکتر امین رضا چلبیانل
  • فرزند: 1 پسر

زندگینامه آناشید حسینی

سیده آناشید حسینی متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز طراح لباس است. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است ، اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد.

بیوگرافی آناشید حسینی

در یک خانواده 5 نفره، با یک برادر و یک خواهر به نام احلام متولد شده و اصالتا اهل اهواز است.

آناشید حسینی برای طراحی‌های خاص و منحصر به فردش، آناشید به عنوان بهترین طراح لباس در این زمینه شناخته شده است.

بیوگرافی آناشید حسینی معروفترین مدل و طراح لباس ایرانی

او برند ثبت شده‌اش را با نام "هیبا" آغاز کرده است که در حال حاضر فروشگاهش در دپارتمان استور یوتوپیا واقع در خیابان فرشته قرار دارد.
آناشید حسینی در زمینه تولید و فروش لباس‌های کژوال و لباس‌های عروس فعالیت می‌کند.

بیوگرافی آناشید حسینی معروفترین مدل و طراح لباس ایرانی

او در حوزه طراحی لباس‌های اسلامی برای بانوان به عنوان یک فرد بسیار موفق شناخته می‌شود و صفحه اینستاگرامش نیز طرفداران زیادی دارد.

آناشید حسینی و همسرش

همسر آناشید حسینی کیست ؟

دکتر امین رضا چلبیانلو همسر آناشید حسینی، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما، متولد ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

امین رضا چلبیانلو

او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است.
تهیه کننده فیلم های اب، اتش ،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می باشد او اولین پزشک تهیهه کننده سینمای ایران است . مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.

زندگینامه آناشید حسینی

دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست ویز اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

حاصل ازدواج آناشید حسینی و دکتر چلبیانلو یک فرزند پسر است.

آناشید حسینی کیست

بیشتر بخوانید

بیوگرافی ماندانا کریمی هنرپیشه و مدل ایرانی؛ اهل هند

بیوگرافی الناز نوروزی مدل و بازیگر ایرانی در بالیوود



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.9 از 5 (8 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

۰ | ۳ سال پیش
البته این خانم بسیار زیبا هست و در برخی افراد ،زیبایی میل به خودنمایی به وجود میاره،.لباس برای پوشیدگی هست و نعمت خداست، برای این نیست که دائم لباس عوض کنید و جلوی دوربین عکاسها باشید و بعد اون عکس رو منتشر کنید. این کار بی فایده و رواج زندگی لوکس و خودنمایی هست و اصلا درست نیست. نه برای خود اون فرد فایده ای داره و نه برای دیگران.
1
2
x4 | ۵ سال پیش
خدا از سر شما و امثال شما آقا زاده ها نگذره که مملکت رو دارید غارت می کنید. 40 ساله دارین تمام حق این مردم رو صرف حرص و طمع خودتون می کنید و هر روز مردم رو فقیرتر می کنید. همه ی شما روزی تقاص کاراتون رو پس میدید. شما جنایتکارید.
5
3
پاسخ ها:
س | ۵ سال پیش
زنده زنده باید سوزانده بشن
7
1

hits