دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی کیت مارا - بازیگر سریال House of Cards و 24
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کیت مارا یک بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر حضور در کارهایی مثل سریال House of Cards و "24" و همچنین بازی در فیلم های مانند Brokeback Mountain ، Fantastic Four و Chappaquiddick شناخته شده است.

کیت مارا کیست ؟

کیت مارا در سال 1983 به دنیا آمد و یک بازیگر سینما و تلویزیون است. او کار خود را با یک نفش کوچک در Prodigy در سال 2004 شروع کرد و دو سال بعد در نقش یک آنالیزور در سریال 24 دیده شد. همچنین در سال 2011 در سریال American Horror Story بسیار درخشید. اما موفقیت بزرگ کیت مارا زمانی رقم خورد که در سرایل "خانه پوشالی" به عنوان زوئی بارنز بازی کرد. پس از آن در سال 2015 در فیلم چهار شگفت انگیز و مریخی نقش آفرینی کرد. در سال 2018 نیز در Chappaquiddick ظاهر شد.

بیوگرافی کیت مارا

Kate Mara

خواهر معروف

خواهر بزرگ تر کیت، رونی مارا است که به دلیل درخشش در فیلم هایی مانند The Social Network و The Girl With the Dragon Tattoo شناخته شده است، میباشد.
هنگامی که در یک مصاحبه در این مورد پرسیدند که آیا بین او و خواهرش رقابتی وجود دارد گفت " هیچ رقابتی وجود ندارد و من خیلی خوشحالم که هر دویمان توانسته ایم به رویاهایمان برسیم و میتوانیم تجاربمان را به اشتراک بگذاریم."
در واقع باید گفت که این دوخواهر در اویل دوران حرفه ای خود مدتی باهم زندگی میکردند.

همسر کیت مارا

در سال 2017 کیت مارا با "جیمی بل" ازدواج کرد که وی نیز یک بازیگر است و در فیلم "چهار شگفت انگیز" باهم همکاری میکردند. شوهر کیت قبلا با "ایوان ریچل وود" ازدواج کرده بود که یک پسر نیز با او دارد.

فیلم های کیت مارا

برخلاف گفته خود کیت مارا که خیلی خجالتی است، وی بازیگری را از سنین پایین شروع کرد. اولین بار در فیلم Random Hearts در سال 1999 ظاهر شد و نقشی در برابر هریسون فورد افسانه ای داشت.
برخی دیگر از کارهای او عبارتند از : Transsiberian (2007)، Iron Man 2 (2010) the rom-com happythankyoumoreplease (2009)، 127 Hours (2010)، Deadfall (2012)، Transcendence (2014)، و the Fantastic Four در سال 2015.

کیت مارا
کیت مارا

برنامه های تلویزیونی

کیت مارا در مجموعه های تلویزیونی مثل Law & Order و Everwood و Nip/Tuck نقش آفرینی کرده است. پس از مشارکت در سریال 24 او در مجموعه Entourage نیز ظاهر شد. لازم به ذکر است که موفقیت های بزرگ او پس از ایفای نقش یک خبرنگار به نام زوئی بارنز در مجموعه "خانه پوشالی" رقم خورد. وی این نقش را در برابر کوین اسپیسی بازی کرد. کیت مارا در سال 2014 برای عنوان بازیگر مهمان نامزد جایزه امی شد.

اوایل زندگی کیت مارا

کیت مارا در سال 1983 در بدفورد نیویورک بدنیا آمد. او همچنین سه خواهر و برادر دیگر نیز دارد. پدر و مادر کیت مارا مالک چندین باشگاه ورزشی بزرگ در آمریکا هستند.
پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کیت مارا قصد داشت تا به دانشگاه هنر شهر نیویورک برود اما تصمیم گرفت که این موقعیت را با امتحان کردن شانس خودش در بازیگری عوض کند.

کیت مارا
کیت مارا

امیدوارم از این مطلب لذت برده و با زندگی کیت مارا آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits