دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی لوسی هیل - بازیگر سریال Pretty Little Liars
14
زمان مطالعه: 5 دقیقه
لوسی هیل بازیگر و خواننده ی امریکایی است که با نقشش در درام تلویزونی "دروغگوهای کوچک زیبا" به خوبی شناخته شد.

لوسی هیل کیست؟

لوسی هیل در شهر ممفیس ایالت تنسی متولد و بزرگ شد. همیشه او در رویای ستاره شدن به عنوان یک خواننده معروف، بود. اولین نقطه عطف او در سال 2003 به عنوان یکی از پنج برنده ی برنامه تلویزیونی امریکن جونیورز انتخاب شد که بخش تفکیک شده ای از امریکن آیدل برای کودکان است.

در سال 2005 او بر روی بازیگری تمرکز کرد و در چندن نمایش تلویزیونی از جمله "مزایا CW" در 2008 بازی کرد، قبل از بدست آوردن نقش آریا مونتگومری در دروغگوهای کوچک زیبا که از 2010 تا 2017 در حال اجرا بود.

او در حال حاضر به عنوان شخصیت اصلی نمایش شبکه CW در حبس ابد بازی می کند و در دو فیلم در سال 2018 ایفای نقش می کند: فیلم ترسناک "حقیقت یا شهامت" و فیلم "داد" در نتفلیکس.

زندگی نامه لوسی هیل

Lucy Hale

فیلم ها

در سال 2008 لوسی هیل نخستین فیلم خود را در "سفر آرزوها 2" در نقش الیف که خواهر کوچکتر کاراکتر الکسیس بلودل، لنا کالگاریس، بود را بازی کرد. در سال 2011 او در "جیغ 4 "حضور داشت. در 2018 به ژانر وحشت بازگشت. این بار در فیلم "حقیقت یا شهامت" ایفای نقش کرد. این فیلمی ترسناک از موسسه تولید فیلم لولم هویس بر یک گروه از دوستان متمرکز است که در دوره ی انتهایی قبل از فراغت از تحصیل به سمت مرز جنوبی می روند. دوست پسر شخصیت لوسی هیل، اولویا، گروه را به یک بازی به ظاهر عادی و بی ضرر دعوت می کند اما پس از آن مرگ افراد شروع می شود.
"داد" که در نتفلیکس در 20 آپریل 2018 منتشر شد، یک کمدی است که داستان فیلم بر روی 4 دوست دختر دبیرستانی که توسط کاتریم پرسکات، الکساندرا شپ ، هوکیفیتا و هیل بازی می شوند، متمرکز شده است. نقش" لیلی" بازی شده توسط لوسی هیل یک شخصیت نوع َA است و کمی عجیب غریب است. مرگ زنجیره ی دوستی برخلاف کمدی های عجیب غریب در مورد بیچارگی دختران نوجوان روی می دهد.

لوسی هیل
لوسی هیل

برنامه های تلویزیونی

دروغگوهای کوچک زیبا

بر اساس مجموعه کتاب های سارا شپرد با همین نام ساخته شد، دروغگوهای کوچک زیبا سریال تلویزیونی رازآلود است که در سال 2010 در شبکه ABC Family (در حال حاضر Freeform ) عرضه شد. این نمایش بر گروهی از دوستان دبیرستانی که خیلی دوستانه در رزوود پتسیلوانیا زندگی می کنند، متمرکز است که رهبر گروه در شبی که همه خواب بودند ناپدید می شود. لوسی هیل به عنوان یکی از شخصیت های برجسته، آریا مونتگومری، چندین جایزه برای بازیش، از جمله جایزه نوجوان منتخب برای چهار سال مختلف برنده شد. این سریال محبوب به یک سریال زنجیره ای تبدیل شد و 7 فصل از آن تا فصل پایانی در 2017 ساخته شد. لوسی هیل و دیگر ستارگان سریال در حین ادامه نمایش این سریال به بزرگسالی رسیدند.

حبس ابد

نقش تلوزیونی اخیر لوسی هیل در نقش استلا ابوت در درام تلویزیونی شبکه CW به نام حبس ابد ، که یک زن نابارور است که به طور اتفاقی می فهمد که کاملا سالم است، میباشد. هیل می گوید این شخصیت احتمالا مثبت ترین نقش اوست که تا به حال بازی کرده است که به طور مخصوص برای او طراحی شده است. در مصاحبه با یک مجله، او بیان می کند که " فیلم سازان(ارین کاردیلو و ریجارد کیت ) چندبار با من ملاقات کردند تا احساسی از چگونگی صحبت و رفتار کردن من بدست بیاورند و شخصیت را پیرامون من ایجاد کنند." او می گوید: " این کار بزرگی است اما من دوست دارم وزن جهان را بر روی شانه هام بگذارم. "

دیگر نقش های تلویزیونی:

لوسی هیل در چندین نمایش تلویزیونی محبوب به عنوان ستاره میهمان ایفای نقش کرد، از جمله آنها می توان به جادوگر محله ویورلی، چگونه مادرت را ملاقات کردم ، سی اس آی میامی اشاره کرد. نخستین ایفای نقش او در سال 2007 بود وقتی که در غالب نقشی محدود در سریال "زن بیونیک" به عنوان خواهر کوچکتر شخصیت جیم سامر بازی کرد. سال بعد او نقش اصلی رز بیکر را در یک فیلم کمدی از شبکه CW بازی کرد که پس از یک فصل پایان یافت.

لوسی هیل
لوسی هیل

زندگی شخصی

لوسی هیل در سال 2017 با آنتونی کالبرتا، دوست پسر موسیقی دانش، رابطه اش را خاتمه داد. او در حال حاضر با ریلی اسمیت که نقش مقابلش در حبس ابد بود، در رابطه است.

ارزش خالص اموال لوسی هیل

لوسی هیل در سال 2018 ارزش خالص اموالش را 6 میلیون دلار گزارش داد.

موسیقی

لوسی هیل فعالیت حرفه ای خود را در 14 سالگی در یک گروه آواز در برنامه امریکن جونیورز، که بخش تفکیک شده ای از امریکن آیدل برای کودکان است شروع کرد. در ماه ژوئن 2012 هیل با هالیورد ریکورد قراردادی برای ضبط آهنگ منتشر کرد. اولین آلبوم خود را ، تحت عنوان در میان راه، در سال 2014 منتشر کرد و سپس تک آهنگ های "صدایت برای من خوش است" و "یه کم بهتر دروغ بگو" را منتشر نمود. او اغلب اظهار دارد که موسیقی اولین عشق او است و با این که در کار خود پرمشغله است اما همیشه حرفه ای کار می کند.

اوایل زندگی

لوسی هیل در 14 ژوئن 1989 در ممفیس ایالت تنسی متولد شد و نام کارن لوسیل هیل بر او گذاشته شد. او کوچکترین فرزند جولیا نایت و جان پرستون هیل است. هیل همیشه آرزو داشت که یک خواننده باشد و رویای او هنگامی که در سالن های آمریکایی در سال 2003 توانست اجرا داشته باشد، به وقوع پیوست.
او در مراحل اولیه کارش گاهی لوسی کیت هیل نامیده می شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits