دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی آنابل والیس ( Annabelle Frances Wallis) بازیگر زن انگلیسی
10
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آنابل والیس Annabelle Frances Wallis (متولد 25 سپتامبر 1984) یک بازیگر زن انگلیسی است که برای نقشهای او به عنوان جین سیمور در نمایشنامه Showtime نامزد شده است.

Annabelle Frances Wallis آنابل والیس

Annabelle Frances Wallis (متولد 25 سپتامبر 1984) یک بازیگر زن انگلیسی است که برای نقشهای او به عنوان جین سیمور در نمایشنامه Showtime نامزد شده است. Tudors، Bridget Pierce در نمایشنامه ABC Pan Am، Mia Form در فیلم 2014 The Annabelle، Grace Burgess در فیلم وحشت افکتانه ABC نمایشنامه بی بی سی Peaky Blinders و جنی هالسی در فیلم "The Mummy" در سال 2017 است.با دلگرم همراه باشید.

گالری عکس «آنابل والیس»

بیوگرافی +گالری عکس «آنابل والیس»

فیلم آنابل والیس

در پرتغال او چند فیلم کوتاه قبل از نقل مکان به لندن برای پیگیری حرفه ای در فیلم انجام داد. در لندن، او برخی از آگهی ها را تبلیغ کرد و قبل از اینکه تصمیم بگیرد یک نماینده پیدا کند، به مدرسه درام نگاه کرد.در سال 2009، والیس به عنوان جین سیمور در فصل سوم سریال تلویزیونی Showtime Tudors با Jonathan Rhys Meyers ستاره گذاشت. او از آنیتا بریم، که در پایان فصل دوم بازی را ترک کرد، از آن استفاده کرد. او به عنوان جین سیمور در سریال تلویزیونی Tudors برای فصل چهارم (و نهایی) در اواسط سال 2010 به عنوان جین سیمور بازگشت و تایید شد که اولین تصویر تبلیغاتی فصل جین (همراه با شاه هنری هشتم، کاترین آراگون، آن بولین، آن کلو، کاترین هوارد و کاترین پرر) در جلد.

در سال 2010، Annabelle در W.E. به کارگردانی Madonna و در سال 2011 نقش جزئی در فیلم، X-Men: First Class ایفا کرد. او از سال 2013 تا 2016 به عنوان گریس برگرز در نمایشنامه بی بی سی Peaky Blinders، همراه با سیلیان مورفی و سام نیل، ستاره دار شده است. در سال 2014، او در فیلم ترسناک Annabelle، که در سال 2013 در The Conjuring قرار دارد، ستاره دار شد.

او همچنین در The Mummy (2017) همراه با تام کروز به عنوان جنی هالی، یک باستان شناس است که مخفیانه برای سازمان شکار هیولا به نام Prodigium کار می کند.

زندگی شخصی آنابل والیس

والیس در آکسفورد متولد شد، اما 19 سال از دوران کودکی اش در پرتغال، در مدرسه بین المللی سنت دومینیک گذشت. عموی مادرش بازیگر ریچارد هریس بود. واليس به زبانهاي پرتغالی و فرانسوی و اسپانیایی صحبت می کند. او در حال حاضر در لندن زندگی می کند.


آنابل والیس

عکس آنابل والیس


آنابل والیس

آنابل والیس


آنابل والیس
آنابل والیس
آنابل والیس
آنابل والیس
آنابل والیس
آنابل والیس
آنابل والیس
آنابل والیس

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits