دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نقش خروس در فال قهوه نشانه چیست ؟
43
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بعد از صرف قهوه تصاویری در انتهای فنجان یا نعلبکی دیده میشود که هر کدام معنی و تفسیر خاص خود را داردند. در ادامه تفسیر نقش خروس در فال قهوه را برای شما شرح خواهیم داد.

نقش خروس در فال قهوه

خروس

خروس در فال قهوه نشانگر شهوت و غرور است، اخطار و آماده باشی است برای شما.

بسیاری از افراد فال قهوه میگیرند و در این فال اشکال متفاوتی دیده می شود که نشان از چیزی اســت .ممکن اســت بعضی از افراد شکل خروس در فال قهوه خود ببینند که نشان از چیزی یا اتفاقی اســت .کلا مشاهده شکل خروس نشانگر شهوت و غرور است، اخطار و آماده باشی است برای شما .ما در این مقاله می خواهیم در مورد خروس در فال قهره برای شما بازگو کنیم .

برای آگاهی بیشتر از تفسیر اشکال فال قهوه لینک روبرو را کلیک کنید : آموزش کامل تفسیر بیش از 130 تصویر متفاوت در فال قهوه

تعبیر خروس در بالای فنجان قهوه

وجود خروس در بالای فنجان قهوه نشانگر این است که شما فردی رئیس مآب و دستور بده هستید. هرچند، ذات راستگو و بی غل و غش شما باعث شده است که تنها نمانید. به علاوه، اگرچه می‌توانید به ثروت و موفقیت خود افتخار کنید، اما به یاد داشته باشید از آن برای تضعیف و صدمه زدن به دیگران استفاده نکنید. سعی کنید با کمک به دیگران، کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید.

عکس خروس در میانه فنجان قهوه

مشاهده خروس در میانه فنجان قهوه نشان می‌دهد که شما در حال رسیدن به ثروت و موفقیت هستید. سعی کنید در این شرایط به خود مغرور نشده و به دوستانتان با دیده حقارت نگاه نکنید. اگر خوب به این موضوع فکر کنید، متوجه خواهید شد که آن‌ها به شما در صعود از نردبان موفقیت کمک کرده اند. بهتر است قدردان و سپاسگزار آن‌ها باشید.

تفسیر عکس خروس در پایین فنجان قهوه

دیدن خروس در پایین فنجان قهوه نشانه این است که شما فردی فروتن و متواضع هستید. شما سعی می‌کنید تا جایی که می‌توانید به دیگران کمک کنید، از این رو دیگران قدردان و سپاسگزار شما هستند. خصوصیات اخلاقی خوبتان باعث پیشرفت شما خواهد شد.

تفسیر نقش خروس به صورت پراکنده در فنجان قهوه

این وضعیت نشان می‌دهد که شما آن قدر دوست دارید درباره موفقیت و دستاورد‌های خود فخر فروشی کنید که به دوستان و نزدیکانتان هیچ وقت فرصت نمی‌دهید تا درباره موفقیت‌هایشان با شما صحبت کنند!

عکس خروس در فال قهوه

نحوه گرفتن فال قهوه (فال فنجان)

کمی از قهوه را بعد از خوردن آن داخل فنجان باقی می گذارند. سپس بعد از گرفتن نیتی نعلبکی بر روی فنجان گذاشته شده و برگردانده می شود.

بعد از این که قهوه کمی خنک شده با نگاه کردن به اشکال داخل فنجان تعبیر می شود. بعد از فنجان نوبت نعلبکی است. اضافه های داخل نعلبکی درون فنجان ریخته می شود. و این بار با اشکال داخل نعلبکی فال تعبیر می شود.

نحوه گرفتن فال نعلبکی

آماده کردن قهوه ته نشین شده

مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده و داخل آب داغ جوشانده می شود. کمی از آبش خورده شده و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده و برای پراکنده شدن ته قهوه به همه جای نعلبکی چند بار در جهات مختلف تکان داده می شود و برای آشکار شدن اشکال در جهات مختلف تکان داده می شود.

بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید،در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و به همین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد.

بیشتر بخوانید : فال چای : آموزش تفسیر اشکال در فال چای



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (43 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

دوست | ۹ سال پیش
عالی بود
0
0

hits