دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فال اسم | فال و طالع بینی با حروف ابجد اسم اشخاص
3
زمان مطالعه: 45 دقیقه
شاید شما هم علاقه زیادی به فال و طالع بینی داشته باشید. در این مطلب یک نوع طالع بینی جالب از طریق محاسبه حروف ابجد اسم برای شما گرداوری کرده ایم.

فال و طالع بینی بر اساس اسم و فامیل با حروف ابجد

برای گرفتن این فال اسم اعداد نام و نام خانوادگی خود را در کنار هم بنویسید سپس عدد مربوط به هر حرف را طبق جدول زیر ، در زیر آن قرار دهید و اعداد یاداشت شده را باهم جمع کنید.

برای این منظور به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنیم نام شما (حسین) و نام فامیل شما (کریمی) باشد. ابتدا حروف این نام را جداگانه مینویسیم و سپس اعداد مرتبط با هر حرف را از جدول پائین، در زیر آن حرف قرار میدهیم.

ح + س + ی + ن + ک + ر + ی + م + ی
8+6+1+5+2+2+1+4+1
30 = 8+6+1+5+2+2+1+4+1

سپس یکان و دهگان عدد حاصل از مجموع اعداد نام خود ، که عددی دو رقمی می باشد را برای به دست آوردن عدد نهایی به این صورت با هم جمع کنید: 3= 0+3

در نتیجه عدد سه عدد نام و نام خانوادگی شماست.

تذکر مهم:

  • اعداد حروف اسم و نام فامیل را بایستی آنقدر با هم جمع کنیم تا به عدد 1 تا 12 برسد. سپس مطالب عدد به دست آمده را مطالعه نماییم.
  • در حروف ابجد، چهار حرف فارسی (پ - چ - ژ - گ) وجود ندارد. لذا جهت این حروف از اعداد حروف ابجدی 2 ب برای حرف پ و 3 ج برای چ و 7 ز برای حرف ژ و 2 ک برای حرف گ استفاده نمایید.

«جدول حروف و اعداد ابجدی که بایستی در این عمل مورد استفاده قرار بگیرد»

الفبجدهوزحطیکلمن
12345678912345
سعفصقرشتثخذضظغ
67891234567891

پس از محاسبه مجموع عدد مربوط به نام و نام خانوادگی خود، می ‎توانید خصوصیات مربوط به هر عدد را با بر روی اعداد زیر مطالعه نمایی.

فال اسم

فال اسم برای عدد یک (1)

رمز موفقیت در زندگی یک ها اعتماد به نفس و خلاقیت است. انرژی حیاتی و سازنده این افراد در افکارشان محبوس است. با اعتماد به نفس و گرایش به سوی خلاقیت و سازندگی، این افراد می‎توانند به آنچه که در زندگی انتظار دارند برسند .

یکها عموماً پرانرژی، فعال و الهام گیرنده هستند و در صورت مثبت اندیشی، هنرمند و دارای خلاقیت خواهند بود. اینان گاه احساس ناامنی، ناامیدی، کسالت و بی حالی می‎کنند. بیش از دیگران زمینه اعتیاد دارند .

یکها در ظاهر از خود اعتماد به نفس نشان می‎دهند و خود را مستقل جلوه می‎دهند. ولی در درون به خود اعتماد ندارند و فکر می‎کنند نمی‎توانند به تنهایی از عهده کارها برآیند. حال اگر از اعتماد به نفس واقعی برخوردار شوند و از قدرت خلاقیت خود بهره بگیرند، از طریق کار و تجارت و همین طور در زمینه ‎هایی چون موسیقی - نقاشی - نمایشگری - نوشتن - مجسمه سازی - طراحی - ورزش - تعلیم وتربیت کودکان و ... موفقیت‎ های خوبی به دست خواهند آورد .

احساس عدم امنیت، یک مانع برای پیشرفت یکهاست. این افراد بایستی با تلقینات مثبت این احساس را از خود دور کنند تا شرایط برای آزاد شدن استعدادهای بالقوه آنان فراهم شود. به خصوص این که آنان افرادی تلقین ‎پذیر نیز هستند .

یکها برای موفقیت در امور، فقط استقامت و پایداری لازم دارند. زیرا مهارت و تسلط بر هر کاری قبل از همه، نیاز به جدیت و پایداری دارد. این افراد در اوقاتی که فعالیت‎شان زیاد می‎شود، لازم است غذاهای سرشار از پروتئین مصرف کنند. اما در مواقع دیگر، به خصوص در ایامی که احیاناً احساس ناامیدی و فشار روحی می‎کنند، مصر غذاهای پر حجم و پر ویتامین، موجب چاقی و تنبلی آنها می‎شود .

یکها در مواقع بیماری و غیر اورژانسی، می‎توانند از درمان‎های طبیعی مانند: گیاه درمانی - انرژی درمانی - طب سوزنی - طب فشاری و غیره استفاده کنند. زیرا درمان‎های طیبیعی با این افراد سازگارتر است .

طبیعت تأثیری انرژی‎ زا و شفابخش برای یکها دارد. به خصوص پیاده‎ روی در بین درختان، گلها و گیاهان، یکها بیش از دیگر افراد نیاز به انرژی طبیعت دارند، زیرا این انرژی موجب خلاقیت و آزادسازی استعداد درونی آنان می‎گردد .

یکها در زمینه انرژی جنسی نیز قوی هستند. اما زمانی که سخت مشغول کار و تجارت و به خصوص فعالیت‎های هنری باشند، این انرژی به جای مصرف مادی، در بخش روحانی فعال می‎شود. مضافاً این اکه شخص در مصرف مادی غیر صحیح و نادرست این انرژی، احساس گناه و خود کیفر نیز بکند .

یکها دارای استعداد و انرژی نهفته زیادی در درون خود هستند و اگر در طول زندگی بتوانند به اعتماد به نفس کامل برسند، مانع و سد انرژی درونی‎شان برداشته می‎شود و عموماً به خلاقیت و الهام‎پذیری می‎رسند .

یک ویژگی در یکها وجود دارد و آن این است که هر گاه این افراد به کاری که انجام می‎دهند علاقمند باشند، و در ضمن در آن کار احساس امنیت و استقلال کنند، به خواب کمتری نسبت به دیگران نیاز خواهند داشت .

یکها چنانچه اعتماد به نفس و احساس امنیت کافی داشته باشند، بیش از دیگران، به خصوص در زمینه‎ های هنری، به توفیق و خلاقیت می‎رسند. در چنین شرایطی آنان احساس شدابی و زنده بودن می‎کنند .

یکها در بالاترین شرایط به ادراک و افکار معنوی خوبی دست پیدا می‎کنند و می‎توانند در این زمینه نیز از خود خلاقیت به خرج دهند .


فال اسم برای عدد دو (2)

رمز موفقیت در زندگی دوها، همکاری و تعادل است. دوها افرادی خوش بین و مقاوم و پایدار بوده اغلب حدود توانایی خود را می‎شناسند. اما گاه ممکن است کاری را که با شدت و علاقه شروع کرده‎اند را ناگهان رها کنند یا ناگهان خود را از ادامه همکاری با دیگران کنار بکشند. آنان گاه احساس محدودیت می‎کنند و بیش از حد وابسته می‎شوند .

دوها به ظاهر افرادی متعادل و مسلط بر خود جلوه می‎کنند، اما در باطن دچار تضاد ذهنی و فکری هستند واین باعث فشار روحی و روانی در آنان می‎شود. اغلب از دیگران ایراد می‎گیرند و این به خاطر احساس مسئولیت است .

دوها در این دنیا مسئولیتی درونی جهت ارتباط با دیگران و رفع نیازهای خود و دیگران، چه از لحاظ مادی و چه معنوی دارند، اینان لازم است ابتدا خود را به تعادل برسانند و سپس در بلاترین شرایط، از طریق ارتباط عاطفی و روانی با دیگران، به آنچه که مقوصد دارند، برسند .

تعادل در ارتباط با دیگران، از طریق افکار و رفتار احساسات، در دوها نقش اسای دارد. اینان ابتدا بایستی با رفع تناقض و ابهام درونی، افکار و رفتار و احساسات خود را متعادل سازند، سپس در عین وجود احیاناً اختلاف نظرها و تضادها و ناسازگاریهای بیرونی، به هماهنگی و ارتباط متعادل با دیگران اقدام کنند .

موفقیت‎ دوها در زندگی، بستگی به همکاری با دیگران (و نه اتکاء به دیگران) دارد. خصایص روانی این افراد به گونه‎ای است که در همکاری با دیگران، توانایی و خلاقیت بیشتری از خود نشان می‏دهند. دوها در صورتی ه انرژی و استعداد درونی خود را رها سازند، به امداد گرانی بزرگ مبدل شده و منشا خدمات زیادی خواهند شد .

اگر این افراد به جای استفاده از کلمات و جملات منفی، فقط از کلمه (باید) و (می‎توانیم) استفده کنند، موفقیت‎های بسیاری در زندگی به دست خواهند آورد. زیرا این دو کلمه، اثر مهمی در آزادسازی انرژی روانی و خلاق، در دوها دارد .

دوها ابتدا بایستی احساس واقعی و سپس اهداف واقعی را کشف و معلوم کند تا انرژی روانی و قوه درونی آنها در همان راستا آنان را یاری کند .

از آنجائیکه باورهایمان روی تجربیاتمان تأثیر می‎گذارد لذا پروراندن افکار و ذهنیت مثبت و رسیدن به آرامش و اعتماد به نفس عامل مؤثری برای رسیدن به موفقیت برای دوها خواهد بود. لازمه رسیدن به تعادل ذهنی و روانی برای دوها، قبول حقیقت زندگی تصمیم‎گیری جدی برای آن است. یعنی احساس مسئولیت کردن و زندگی خود را پذیرفتن .

نبایستی تضاد و کشمکشهای درونی، عامل ضعف در تصمیم‎گیری جهت ایجاد تعادل و پذیرش مسئولیت در دوها گردد. وقتی فشار عاطفی برای دوها بوجود آید آنها در مقابل واقعیت مقاومت می‎کند و این عمل موجب تنش جسمی و روانی منفی در آنها می‎شود .

دوها از لحاظ بیماری مقاوم هستند. زیرا ذاتاً دارای بنیه قوی هستند. اما گاه قدرت آنها ممکن است به صورت کله‎شقی – عدم ثبات و تنش متضاد، ظاهر گردد .

دوها در بالاترین سطح، قهرمانان ناشناس جامعه هستند. در این افراد استعداد خدمت، سازندگی و مدیریت رهبری وجود دارد. وقتی این استعداد در جهت مثبت به کار بیافتد، آنان منشاء خدمات فراوانی خواهند شد .

از آنجائیکه قدرت ذاتی و تمایل درونی و طبیعی این افراد، بهبود حیات و تعیین نیازهای خود و دیگران است، وقتی هدف مشترکی بین آنان و دیگران پیش بیاید، آنان در بدترین شرایط بیشترین توفیق را بدست خواهند آورد .

دوها اغلب در زندگی، نقش‎ آفرین هستند و عموماً از لحاظ شغلی، مدیر و رئیس –رهبر و فرمانده بودهن و یا در مراکز رفاهی و خدماتی و غیره، شاغل می‎باشند .

دوها اغلب زیادی حساس هستند و گاه برای دیگران نیز احساس مسئولیت می‎کنند. اغلب عیب‎ جوی دیگران هستند و گاه از خود نیز انتقاد می‎کنند. اینان در ابراز دوستی نیز گاه تندروی می‎کنند، اما به زودی آرام و سرد می‎شوند .

دوها اغلب در تصمیم ‎گیری دچار وسواس هستند. اغلب این ترس در آنها وجود دارد که ممکن است دچار شکست شوند. و این می‎تواند به دوران کودکی آنان مربوط باشد. این افراد اغلب گرفتار تعارض درونی هستند و بزرگترین مشکل بعضی از این افراد این است که نمی‎توانند به تعادل درونی برسند .

دوها وقتی به تعادل و ثبات و استقلال برسند، افرادی پرقدرت و انعطاف‎ پذیر شده و اغلب در بین دوستان و فامیل، مغز متفکر و حلال مشکلات آنان خواهند بود .

دوها از لحاظ بدنی، قوی و خوش بنیه هستند. اغلب در مقابل بیماری‎ها مقاوم یا مصون هستند، اما به خاطر ذهن همیشه مشغولشان، گاه دچار تنش‎های روحی و جسمی می‎شوند. در چنین مواقع یک رژیم غذایی کم چربی به همراه تمرینات تمرکزی سبک و تنفس عمیق و آرام، بسیار سودمند خواهد بود .

دوها عموماً به ناخودآگاه خود دسترسی دارند. لذا در مواقعی که دچار افکار منفی و مخرب می‎شوند، می‎توانند از تلقینات مثبت هیپنوتیزمی و تجسم ذهنی مثبت، بهره بگیرند .

دوها در شرایط کاملاً مثبت، دارای قدرت و توانایی بالای هستند و به خوبی می‎توانند در امور خانوادگی، اجتماعی و شغلی، موفق باشند. آنان در امور معاونت، واسطه‎ گری – مدیریت و پیشتبانی، استعداد خوبی از خود نشان می‎دهند .


فال اسم برای عدد سه (3)

رمز موفقیت در زندگی سه ‎ها قدرت بیان و ابراز وجود است. اینان در وجهه مثبت، افرادی صادق و صمیمی – الهام گیرنده – شاد و خوش برخورد – دوست طلب و اجتماعی هستند. و اگر استعداد خود را به کار بگیرند، سخنران خوبی خواهند بود.

سه‎ ها در وجهه منفی، افرادی ناامید، بیش از حد حساس، اهل انتقاد و گله ، شکاک و بعضاً دچار حالات افسردگی هستند. اینان عموماً خود را منطقی و باهوش و متعادل جلوه می‎دهند تا ترس درون، شک و افسردگی خود را پنهان کنند .

اغلب کشفیات، ابداعات و اختراعات بزرگ دنیا به دست کسانی پدید آمده که احساسات آنها فراتر از ذهنیاتشان حرکت می‎کرده است. سه ‎ها از این جمله افراد هستند. اگر این افراد به طور جدی احساسات عمیق درونی خود را درک و به آنها نظم دهند، قطعاً افراد مؤثری برای جامعه خواهند بود .

اگر چه ذهن عقل گرای بشر، اغلب حتی عمیق‎ترین احساسات درونی را پس می‎زند، اما همین احساسات روشن درونی است که اگر به نظم درآید، هم در ورطه مادی و هم معنوی، می‎تواند انسان را به سر منزل مقصود نزدیک نماید .

عموماً افرادی که دارای عدد سه (3) می‎باشند. قدرت بیان خوبی خواهند داشت و هرگاه بتوانند به صورت مثبت و منطقی، احساسات درونی خود را بیان کنند، هم آرامش و هم توفیق نصیب آنها خواهد شد. این افراد می‎توانند از طریق صحبت کردن – خواندن – نوشتن – نقاشی کردن – شعر گفتن – بازیگری – نوازندگی و غیره، احساسات و تمایلات درون خود را به صورت صحیح بیان کنند .

بیان صادقانه احساس واقعی درون و ترغیب و تحریک عاطفی دیگران، اساس و محور زندگی سه‎ها را تشکیل می‎دهد که در شرایط مناسب، برای افراد میسر خواهد بود. متأسفانه برخی از سه ‎ها از لحاظ روانی، تمایل دارند به جنبه منفی هر چیز نگاه کنند. این تمایل اغلب در سنین نوجوانی و جوانی شدت دارد که که لازم است به آن توجه شود و مثبت اندیشی را به این افراد تذکر داد .

اگر چه علت اصلی آن، عدم ابراز صحیح احساسات درونی از جانب این افراد، به دلیل ترس و تشویق و خجالت و غیره، و عدم درک این افراد توسط دیگران است، اما از زمانی که این افرائ بتوانند به طور صحیح تمیلات و احساسات خود را بیان کنند، دیگران نیز آنها را بهتر درک می‎کنند و این خود موجب تحریک و تقویت قوای روانی و بیانی و احساسی آنها شده و راه توفیق و پیشرفت را برای آنان هموار می‎سازد .

قدرت عاطفی و احساسی سه‎ها بسیار زباد است. اینان دارای سیستم عصبی و روانی خوبی هستند و گیرنده‎های حسی خوبی دارند که می‎تواند به خوبی از دیگران تاثیر گرفته و به همان میزان بر دیگران تأثیر بگذارد .

اکثر سه‎ ها از انتقاد نسبت به خودشان بیزارند یا به آن حساسیت دارند. ولی خود ممکن است به راحتی از دیگران انتقاد کنند. حال آن که بایستی به جای انتقاد کردن، انتقادپذیر باشند تا از این طریق به نقاط ضعف خود پی ببرند و یا اگر انتقاد در مورد آنان نادرست باشد، علت سوء درک و سوء تفاهم دیگران را دریابند .

سه‎ ها گاه در برزخ تردید، احساس عدم آمادکی، عدم صلاحیت و عدم توانایی، گرفتار می‎شوند. در چنین موارد لازم است با تقویت اعتماد به نفس و جای گزینی افکار مثبت از طریق تلقین و اراده، این عواطف منفی را از خود دور کنند .

سه‎ ها در صورت داشتن دیدگاه مثبت و اعتماد به نفس، استعداد خوبی در زمینه هنر بازیگری – تدریس – مدیریت و .... از خود نشان خواهند داد. حتی در شرایط مناسب می‎توانند از استعداد فراحسی خود استفاده کنند .

سه ‎ها به دلیل داشتن روحیه حساس و عاطفی، اغلب نیاز به بیان و ابراز وجود دارند و اگر این عمل به طور صحیح انجام بگیرد، برای آنان آرامش – سلامت و موفقیت به همراه خواهد داشت .

گاه عدم ابراز وجود و سرکوب عواطف و احساسات درون، این افراد را به سوی عادات مضموم مانند استمناء می‎کشاند که این خود عدم کفایت و احساس گناه را برای آنان در پی خواهد داشت .

سه ‎ها از نظر جسمانی، معده حساسی دارند و هرگاه مورد تعرض قرار بگیرند، ممکن است دچار حالتهای عصبی از این ناحیه و یا اسهال شوند .

سه ‎ها از لحاظ شغلی و اقتصادی، تا زمانی که اعتماد به نفس لازم را نداشته باشند، مشکل خواهند داشت، اما از زمانی که به اعتماد به نفس کامل برسند و تردیدها را کنار بگذارند، موقعیت‎های خوبی به دست خواهند آورد .

سه‎ ها هر چه از لحاظ سنی جلوتر بروند، با شکوفایی بیشتر استعداد خود مواجه می‎شوند و رضایت و نشاط و آرامش بیشتری به دست خواهند آورد .

همه افراد از جمله سه ‎ها اگر بتوانند نیروهای بالقوه درونشان را از طریق افکار و اعمال و احساسات مثبت آزاد سازند، علاوه بر توفیق در امور مادی، از ادراک و نشاط روحی و روانی نیز برخوردار می‎گردند .


فال اسم برای عدد چهار (4)

رمز موفقیت در زندگی چهارها، ثابت قدم بودن است. اینان در وجهه مثبت، افرادی صبور – واقع‎بین – دارای احساس و منطقی متعادل و پیش رونده هستند و اگر از استعداد خود بهره کافی بگیرند، توفیقات خوبی در زندگی به دست خواهند آورد.

اما در وجهه منفی، بسیار عجول – زیاد خواه – بدون پشتکار – و اغلب دارای حالات و افکار متغیر هستند .

هدف اصلی چهارها در این جهان، رسیدن به امنیت روانی و ارتقاء روحی است. این افراد جهت رسیدن به این مقصود، ابتدا بایستی در درون به ثبات عاطفی و ذهنی و احساسی برسند،سپس با اشتیاق – تعهد – صبر – هدف خود را دنبال کنند .

چهارها قبل از هر چیز بایستی اهداف زندگی‎شان را مشخص کنند. سپس با این تعهد و اراده که همه قوای خود را در آن جهت به کار خواهند گرفت، به سوی اهداف خود حرکت کنند .

ابتدا این که هدف آنها بزرگ یا کوچک است و یا اهداف مادی یا معنوی است، نباید حائز اهمیت باشد. مهم این است که قوای درونی آنان از حالت ایستایی خارج و با تعقیب هدفها پویا شود. پس از این که قوای درونی آنها از حالت ایستایی خارج شد و به همراه آن، افکار و عواطف و احساساتشان نظم گرفت، آن وقت می‎توانند اهداف بزرگتر را دنبال کنند .

هرگونه دستاوری در این جهان، سرچشمه ‎اش قصد و نیتی روشن، و همچنین اراده و کوششی متمرکز بوده و هست. همان طور که برای احداث یک ساختمان ابتدا باید پی آن را مستحکم کرد، قصد و اراده نیز پی و زیربنای دستیابی به اهداف خواهد بود .

اکثر چهارها تمایلات و حرکتی متناقض دارند. گاه می‎خواهند پله‎ های ترقی را چند تا یکی طی کنند. گاهی مدتها در یک پله دچار وسواس شده و درجا می‎زنند. علت اصلی این تناقض این است که آنان قبل از رسیدن به هدف قبلی، به سوی هدف‎های بعدی می‎روند .

چهارها ابتدا بایستی انرژی زیربنایی را مستحکم کنند. سپس با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر، پیگیر اهداف خود باشند. آنان در اغلب موارد تا آستانه موفقیت نزدیک می‎شوند، اما چون برای رسیدن به آن تعجیل می‎کنند، گاه ناامید شده و از ادامه راه باز می‎مانند .

چهارها در روابط اجتماعی نیز چنین عمل می‎کنند به سرعت با دیگران دوست می‎شوند، اما با اولین تفاهم و مشکل، دوستی‎شان را به هم می‎زنند. یا اغلب در حال تغییر شغل هستند. خانه عوض می‎کنند. رابطه‎ ها را تغییر می‎دهند و .... حال آن که آنان برای رسیدن به موفقیت در زندگی، نیاز به استقامت و ثبات و پایداری دارند .

چهارها اغلب در زندگی خانوادگی دچار مشکل می‎شوند. بعضی از این افراد اغلب با یکی از اعضای خانواده در اختلاف هستند. بعضی دیگر از چهارها در کودکی یا نوجوانی، پدر یا مادر خود را از دست می‎دهند یا به طریقی از سرپرستی و محبت آنان محروم می‎شوند. یا ممکن است مورد سخت‎گیری و گاه آزار و اذیت والدین یا دیگر اعضاء خانواده قرار بگیرند .

چهارها اغلب خود والدین خوبی می‎شوند. ”آن دسته از چهارها که گرفتار محرومیت‎ها و مشکلات بوده‎اند اغلب توجه بیشتری نسبت به فرزندان خود دارند. همچنین این افراد به دلیل رنج و سختی که در گذشته با آن مواجه بوده ‎اند، آسان نمی‎توانند گذشته را فراموش کنند و چنان مسائل را از پهنه ذهن و فکر پاک کنند. این افراد خوب است از تمرینات تمرکزی و ریلاکسیشن بهره بگیرند .

چهارها اگر بتوانند با مثبت اندیشی، هماهنگی و ثبات لازم را بین افکار و احساسات خود به خود بیاورند، و در ضمن حس مسئولیت‎پذیری را در خود تقویت نمایند، به توفیقات خوبی در زندگی دست خواهند یافت .

چهارها اگر به خود نیایند و خود را افکار و احساسات منفی رها کنند، گاه تا حد هستریک پیش خواهند رفت و یا ممکن است در حالتی از گیجی و پریشان حالی و بی تصمیمی گرفتار شوند .

چهارها در وجهه مثبت و در شرایط مناسب، دارای عقاید و افکار سازنده هستند. آنان مشاوران ، مدیران – معاونان و همکاران خوبی در امور مختلف از جمله در امر تجارت و معاملات خواهند
بود .

چهارها قبل از هر چیز در زندگی، نیاز به ثبات و پایداری دارند. آنان بایستی ابتدا هدفهای کوچک را پی بگیرند و با صبر و استقامت به آنها دست یابند، سپس با قدرت و اعتماد به نفس کافی، به سوی هدفهای بزرگتر حرکت کنند .


فال اسم برای عدد پنج (5)

رمز موفقیت در زندگی پنج‎ ها انضباط و آزادی طلبی و بلکه آزادسازی استعداد درون خواهد بود. اینان تا حدی مستقل و منضبط بوده دارای ذوق و سلیقه هستند. اغلب دارای افکاری سازنده گاه وابسته متظاهر و بلوف زن هستند. در ظاهر خود را مستقل نشان می‏ دهند، ولی در باطن وابسته هستند.

این افراد اغلب ظاهری آرام و باطنی پرتشویش دارند – گاه عجول و پر جنب و جوش هستند – اغلب اطلاعات زیاد، اما سطحی دارند در همه حال مایل به کسب تجربه هستند و از بی حوصلگی گریزانند . پنج‎ها عموماً در زندگی در طلب آزادی و استقلال هستند. گاه با تجربیات درونی و روحی مثبتی مواجه می‎شوند که این خود موجب اعتماد به نفس آنها خواهد شد .

پنج‏ها در امور احساسی عاطفی – روحی – اجتماعی – جنسی و مالی آزادی طلب هستند و هرگاه به آن دسته یابند، احساس امنیت و آرامش می‎کنند . اگر چه آزادی برای افراد مختلف، معانی مختلفی خواهد داشت. اما در این جا مقصود از آزادی، خود رها شدگی و بی نظمی در امور نیست، بلکه مقصود بیان کامل خود براساس خود نظمی و کنترل نفس است.

و از جهتی نیز مقصود رهایی از توهمات و قیدهای زندگی و ورود به ابعاد روحانی تجربیات در زندگی روزمره است .

پنج‎ها حتی اگر یک بار با کسی مواجه شوند که بخواهد آزادی آنها را محدود سازد، به طور نا خودآگاه رابطه خود را با او محدود و ساخته یا او را از زندگی خود دور می‎کنند. آنان به طور کلی از محدود شدن و بسته شدن توسط هر کسی یا هر چیز پرهیز می‎کنند .

آزادی توام با انضباط و مسئولیت‎پذیری، پنج‎ها را به آزادسازی استعداد درون موفق می‎سازد. اگر پنج‎ها بتوانند از مرز بی حوصلگی عبور کنند و در ضمن به خود اعتماد کنند، راه موفقیت برای آنان هموار می‎گردد. حال اگر از همت و اراده خود نیز بهره بگیرند، به تجربیات خوبی خواهند رسید.

اما اگر به افکار منفی دل بدهند و در برزخ ترسها و تردیدها گرفتار شوند، قوای حیاتی و استعدادهای درونی آنها در بند خواهد ماند. اینان باید بدانند که قیدهای ذهنی و فکری بندهای انسانی هستند که روح شخص را از تجربیات و هدف واقعی زندگی دور می‎سازند .

بعضی از پنج‎ها از انرژی بینشی و از استعاداد الهام‎پذیری و روشن‎بینی برخوردار هستند. در واقع گاه هم از الهامات حسی و هم شهودی برخوردار می‎شوند. اینان پنج‎ها مثبت نگر هستند و اگر بتوانند استعداد الهامی و بینشی خود را پرورش دهند، حقایق زیادی را از جهان هستی درک خواهند کرد .

پنج‎ها در وجهه منفی، افراد منفی باف، متغیر و بی ثبات، پریشان فکر و غیر موفق هستند. اینان در عین توانمندی، ناتوان جلوه می‎کنند و اغلب تا حد اعتیاد پیش می‎روند. این افراد دوران نوجوانی و جوانانی حساسی دارند، و اگر خوب تربیت و راهنمایی و کمک شوند. افرادی مفید و مثمرثمر برای خود و جامعه خواهند بود. در غیر این صورت ممکن است دچار آسیب‎های فراوان گردند .


فال اسم برای عدد شش (6)

رمز موفقیت در زندگی شش‎ها بصیرت و مسئولیت‎ پذیری خواهد بود. اینان افرادی خودباور – مستقل – صبور – دقیق – اجتماعی – خونسرد – مهربان و لبخند بر لب و مراقب هستند. اغلب کارهای درست و منطقی انجام می‎دهند. ولی در باطن از برخی تضادها و ناهماهنگی‎ های اجتماعی، احساس خشم و نومیدی می‎کنند. این افراد گاه با مسائل جزئی درگیر می‎شوند.

احساس خشم و نومیدی می‎کنند. گرفتار قضاوت نابجا می‎شوند. با این حال افرادی کمال طلب و کمال گرا هستند و در صورت استفاده از استعدادهای بالقوه خود، قاضی یا وکیل خوبی می‎شوند .

زندگی دارای قله‎ های بلند است که صعود به آن، مبارزه‎ای سخت را طلب می‎کند. شش‎ها در وجهه مثبت، قادر به این مبارزه طلبی هستند. آنان اغلب در زندگی نظر بلند بوده امکانات برتر را جستجو می‎کنند. این افراد به دلیل کمال طلبی و انعطاف‎ پذیری اغلب به توفقیات بالایی در زندگی دست می‎یابند .

همه ما دارای امیدها و ایده ‎آل هایی هستیم که مکن است به آنها برسیم یا نرسیم. اما شش‏ها در این خصوص حساس‎تر و ضربه ‎پذیرتر هستند. آنان اگر به خواسته‎ ها و آرزوهایشان نرسند، ضربه ‎های شکست و ناامیدی را با شدت بیشتری حس می‎کنند .

شش‎ها اغلب قضاوت عجولانه می‎کنند. دیگران را با ایده‎ آل های خود می ‎سنجند. اغلب در حال انکار زندگی عاطفی هستند. آنان از اشتباه هراسانند و اگر گاه در زندگی دچار اشتباه شوند، ممکن است مدتها خود را شماتت کنند . همکاری یا زندگی کردن با شش‏ها مشکل است. چون اینان اغلب چیزی را برای ایراد گرفتن و بهانه کردن دارند. ولو این که این ایراد و بهانه از خودشان باشد .

شش‏ها عموماً انتظار دارند در هر کاری در صدر قرار بگیرند و این گاه آنان را دچار فشار یا انصراف از عمل می‎کند. بعضی از شش‎ها در دوران نوجوانی در مدارس برای خوب جلوه کردن، چنان فشاری را احساس می‎کنند که ممکن است دچار فشار آسمی شوند یا اگر دیگران را از خود جلوتر ببینند، اعتماد خود را از دست می‏دهند و ممکن است از ادامه درس یا کار، منصرف شوند.

در چنین موارد نیاز به راهنمایی و توجیه شدن دارند تا به خود بصیرت پیدا کنند و واقعیات وجودی خود را بپذیرند .شش‎ها عموماً بالاخره به این بصیرت می‎رسند و می ‏فهمند آنچه که اهمیت دارد این است که آنها خود چه کسی هستند و توانایی ‎هایشان چیست. نه این که چگونه باید جلوه کنند. آنان وقتی به این مرحله برسند، قدر کمال فردی و ذاتی خود را درک می‎کنند .

شش‎ها وقتی شروع به درک حقایق پیرامون خود و کمال ازلی کنند و هدفمندی هر کس و هر چیز را درک کنند، سپس به این معنا برسند که مشکلات و مبارزات افراد در طول زندگی، خود برانگیزنده تجلی ذات و شخصیت باطنی اوست، آن وقت زندگی و حیات تازه‎ای را تجربه خواهند کرد و به حس آرامش و اعتماد به نفس دست خواهند یافت .


فال اسم برای عدد هفت (7)

رمز موفقیت در زندگی هفت‎ها گشاده ‎دلی و خود اعتمادی خواهد بود. این افراد زیاد حساس و خوش بین بوده به همه اعتماد می‎کنند. از آنجایی که رازدار و محافظه کار نیستند، گاه احساس فریب خوردگی می‎کنند و نسبت به خود و دیگران بی اعتماد می‎شوند. این افراد اگر به خود بیایند و استعدادهای خود را پیدا کنند، معلمین و استادان خوبی خواهند بود .

این افراد به ظاهر خود را مستقل و خودمتکی نشان می‏دهند، لذا گاه تصمیمات تحمیلی و بدون مشورت می گیرند و این خود بازتاب عدم اعتماد به نفس واقعی در هفت‎هاست . انرژی هفت‎ها بیشتر متوجه درون است تا بیرون. بیشترین امکان پیشرفت برای آنان، در زمینه علوم روانی – فرهنگی و هنری است. هرگاه هفت‎ها در این نوارد علاقه نشان دهند و تحصیل کنند به توفیقات خوبی دست خواهند یافت .

هفت‎ها وقتی به احساسات و افکار و الهامات خود توجه و اعتماد کنند و به این حقیقت که فطرت الهی در ذات همه انسانها و بلکه جمع مخلوقات هستی، جریان دارد، برسند. آن وقت به نوعی عشق الهی و خود درونی نزدیک می‎شوند، و گاه می‎توانند راهنمایان خوبی برای دیگران باشند .

هفت‎ها قبل از هر چیز باید به خود اعتماد کنند. باید نه زیاده‎ خواه، بلکه واقع بین باشند. اعتماد به نفس آنها بایستی شامل همه امور باشد. از آنجایی که رسیدن به اهداف زندگی، مشکلات و چالش‎های مربوط به خود را دارند، لذا هفت‎ها قبل از رسیدن به خود اعتمادی، لازم است از اطلاعات و نصایح دیگران در زندگی بهره بگیرند تا کم کم به خود اتکایی و اعتماد به نفس لازم برسند .

اعتماد به احساسات و الهامات درونی، برای هفت‎ها یک مبارزه تلقی می‎شود. زیرا ذهن عقل‎گرای آنان اغلب راه را به سوی ادراکات و الهامات درونی می‎بندد. این افراد برای آن که از این سد بگذرند و راه را برای بصیرت درون باز کنند، بایستی ناخودآگاه خود را نظم دهند و با ایجاد نظم در ناخودآگاه، راه همکاری را با آن بگشایند .

هفت‎ها با اعتماد به خود و اعتماد به فطرت الهی، می‎توانند به نظم درونی برسند و از این طریق قوای روانی و حیاتی خود را آزاد سازند. اینان لازم است اعتماد به خود را از طریق تجربیات شخصی، کار و روابط اجتماعی به دست بیاورند. آنان بایستی از مشکلات و چالش‎ها، به عنوان پلی برای رسیدن به درک عمیق‎تر زندگی بهتر و تکامل و آموختن استفاده کنند .

هفت‎ها گاه خود را از واقعیات فیزیکی زندگی دور ساخته و به مسائل متافیزیکی روی می‎آورند. بدین منظور بعضی از این افراد مانند خانه به‎دوشان، به دنبال استاد روحانی می‎گردند. اما این افراد باید بدانند تا وقتی که نتوانند به درون خود نگاه کنند و دریابند که هر چه به آن محتاجند، از جمله ایمان به خداوند، در درون خودشان است، از این سرگردانی و سردرگمی نجات نمی‎یابند .

بیشتر هفت‎ها به طبیعت علاقمند بوده و اغلب مایلند در طبیعت و محیطی آرام زندگی کنند. یا حداقل گاه به دامان طبیعت پناهنده شوند. این عمل تا حد زیادی روحیه آنان را متعادل می‎کند . هفت‎ها عموماً نیاز به شریک و همدم دارند تا در زندگی به تعادل برسند. ولی یا در این مورد وابسته و فریب خوار می‎شوند، یا سرد و محتاط عمل می‎کنند. لذا کمتر به این تعادل و هماهنگی دست پیدا می‎کنند .

بسیاری از هفت‎ها استعداد آن را دارند که به صورت متفکران – نویسندگان – عرفا یا محققین برجسته درآیند. آنان قادرند در زمینه‎های فلسفه – ریاضیات – فیزیک – الهیات – متافیزیک و روان‎شناسی، تحقیق یا تدریس کنند .
بعضی از هفت‎ها اگر چه در ابتدا نسبت به متافیزیک بی اعتنا و گاه بی اعتقاد هستند، اما در نهایت به گرایش روی می‎ آورد و کم و بیش راه خودشناسی را پیش می‎گیرند .

کودکان معمولاً هفت‎ها را دوست دارند و این محبت متقابل است. زیرا هفت‎ها عموماً قلبی رئوف و کودکانه دارند و در عمیق‎ترین سطح با خداوند مرتبط هستند. آنان به گونه‎ ای خرد و دانش باطنی را درک و احساس می‎کنند و از آن بهره می ‎برند .


فال اسم برای عدد هشت (8)

رمز موفقیت در زندگی هشت‎ها قدرت طلبی و رفاه طلبی آنهاست. این افراد از تاثیرگذاری بر دیگران لذت می‎برند. به خصوص اگر این تأثیر معنوی باشد. اما از مشکلات مالی می‎ ترسند. گاه از قدرت و شهرت هم ترس دارند. گاه رفتارشان به گونه‎ای است که گویی برای خود هم کارشکنی می‎کنند. حال اگر این افراد به خود بیایند و از استعداد ذاتی خود بهره بگیرند، افرادی مثبت – موفق و نیک خواهند بود .

هشت‎ها به ظاهر از رسیدن به قدرت اجتناب می‎کنند، ولی در باطن در جستجوی آن هستند و به طریق مبهم اما محسوس، برای دست‎یابی به قدرت و موفقیت، سازشکاری می‎کنند. اینان بایستی مشکلاتی را که در ارتباط با قدرت و مقام و تشخیص، که با آن مواجه می‎گردند، از میان بردارند .

رسیدن به اهداف معنوی و دست یابی به آرامش درون، برای عده‎ای از هشتها مقدم‎تر از قدرت مادی است، اما قدرت مادی در کنار قدرت معنوی، راه را برای رسیدن به اهداف انسانی آنها باز می‎کند . هشت‏ها اغلب انگیزه‎ های لازم را برای به دست آوردن پول و قدرت دارند و آنهایی که از این انگیزه ‎ها بهره می‎گیرند، به موفقیت و ثروت خوبی هم دست پیدا می‎کنند .

هرکس بخواهد به استعداد معنوی و روحی خود دست پیدا کند، باید شرایط از همه لحاظ برای او فراهم باشد. که از جمله این شرایط، احساس امنیت مالی در حد متعارف است. البته هشت‎ها وقتی در زندگی به ثروت و قدرت با معنویت برسند، نباید از آن سوء استفاده کنند، زیرا این عمل آینده روحی آنان را تحت ‎الشعاع قرار می‏دهد .

هشتها به طور کلی اغلب متغیر و دمدمی مزاج هستند. گاه اعمال و رفتاری مثبت دارند و گاه نیز منفی باف و لجوج هستند – بعضی قدرت طلب بوده و حتی گاه از قدرت خود سوء استفاده می‎کنند. بعضی دیگر از پول و قدرت دوری می‎کنند و به روحانیت گرایش دارند. آنان گاه فعال و اهل کار و کوشش و اجتماعی بوده و گاه منزوی و غیر فعال می‎باشند با این حال اغلب افراد خوش شانسی هستند .

هشت‎ها وقتی مثبت اندیش باشند، به اکثر خواسته ‎های خود می‎رسند. چون این توانایی در ذات آنها وجود دارد. هشت‎هایی که به شکوفایی استعداد مادی و معنوی خود برسند، ممکن است خیلی ثروتمند باشند یا با قناعت و در رضایت کامل زندگی کنند. ممکن است به شهرت و احترام و موفقیت خوب اجتماعی دست یابند، یا غیر از خانواده و دوستان و همکاران، برای دیگران ناشناس باقی بمانند و ....


فال اسم برای عدد نه (9)

رمز موفقیت در زندگی نه‎ ها عقل و درایت آنهاست. نه‎ها در وقت لزوم می‎توانند دیگران را هدایت و راهنمایی کنند. اگر از استعداد خود خوب بهره بگیرند، مدیران، رؤسا و رهبران خوبی می‎شوند. اینان اغلب قوی پرجاذبه و دارای افکار مثبت هستند. آنان اغلب به دنبال اهداف بزرگی در زندگی هستند، ولی یک احساس عدم اطمینان به خود و آسیب ‎پذیری از گفتار دیگران، در درون خود دارند .

با آن که همه ما کم و بیش استعداد رهبری دیگران را داریم، اما نه‎ا به خوبی از این استعداد برخوردار هستند. این افراد دارای نیروی جاذبه بوده به خوبی می‎توانند نظر دیگران را به خود جلب نمایند . حال اگر این نیرو را در جهت مثبت به کار گیرند، رهبری مثبت خواهند داشت و اگر در جهت منفی به کار گیرند، رهبری منفی خواهد شد .

استعدادهای بالقوه خوبی در ذات وجود نه‎ ها وجود دارد، اگر این افراد به قلب و احساساتشان رجوع کنند و با الهامات درون هماهنگ شوند، به خرد و دانش خوبی دست می‎یابند . ضمیر ناخودآگاه ما، مانند کودکان، بیشتر متأثر از اعمال و رفتار ماست، لذا لازم است از طریق اعمال و رفتار درست، ضمیر ناخودآگاه همان را به یاری بطلبیم و از این طریق راه را برای تظاهر استعدادهای درونی باز کنیم .

نه‎ها می‎بایست گفتار و اعمالیشان را یکی کند. بایستی تردیدها را کنار بگذارند. وقتی هدفی را در نظر می‎گیرند، بایستی تمام وجودشان در راستای آن هدف متحد شود . نه ‎ها در وجهه مثبت، در هر کاری می‎تواند موفق شوند. از معلمی و استادی تا ریاست و مدیریت، از مشاغل آزاد گرفته تا منشی – پستچی و ....

نه‎ ها در اموراعتقادی متغیر هستند. بسیاری از نه ‎ها بین سرحد مسئولیت اخلاقی و تقوا یا انکار کلی قوانین اخلاقی، در نوسان هستند. بعضی در اوج اخلاق و تقوا ظاهر می‎ شوند، و بعضی دیگر بی اعتنا به این دو خواهند بود .

نه ‎ها هرگاه به بلوغ فکری و درکی برسند و در ضمن از همت و اراده مثبت خود بهره بگیرند، معلمان و راهنمایان خوبی برای افراد خواهند بود. البته این افراد لازم است بین اراده مثبت و اراده منفی تفاوت قائل شوند. همچنین بایستی تفاوت بین اراده شخصی و اراده روحانی و بلکه اراده الهی را درک نمایند .

نه‎ها در وجوه منفی زندگی، ممکن است به خود بی‎اعتماد و بی اعتقاد گردند. حتی ممکن است از روی ناامیدی و از طریق مصرف الکل – مواد مخدر – یا آولده شدن به برخی گناهان، روح و جسم خود را تخریب نمایند و یا به بیماری‎های مختلف مانند دردهای پشت و آرتروزها، گرفتار شوند . بعضی از نه‎ ها نسبت به گفتار دیگران مقلد و بلکه متعصب هستند. در چنین مواقع به افکار و ایده‎های خود بی توجه می‎شوند .

نه‎ها اغلب ظاهرشان با باطن‎شان یکی نیست. در ظاهر آرام جلوه می‎کنند، اما در باطن منقلب هستند. گویی چیزی گم شده را جستجو می‎کنند. البته این در نه‎ های مثبت‎اندیش و موفق کمتر دیده می‎شود .

نه‎ها در وجوه مثبت، انسان‎هایی آرام و صبور – درستکار – هوشمند – صادق و مهربان هستند. آنان مشاور و راهنمای خوبی برای خویشان و دوستان و بلکه همه مردم خواهند بود. این افراد استعداد تأثیرگذاری دارند و از طریق گفتار و اعمال و رفتار خود، اراد را به سوی خود جلب می‎کنند .


فال اسم برای عدد ده (10)

رمز موفقیت ده‎ها در زندگی، بهره ‎گیری از استعدادهای درون خواهد بود. آنان از این استعداد برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‎ کنند. همین طور برای کمک به دیگران . ده‎ها در وجهه مثبت، افرادی خلاق – هوشمند و دارای جاذبه مغناطیسی هستند.

در وجهه منفی تا حد اعتیاد و انحراف پیش می‎ روند. این افراد گاه در مقابل ارادات و الهامات درونی خود گیج هستند و بعضاً بیش از حد حساس و عصبی می‎شوند. آنان تا وقتی که به اعتماد به نفس واقعی نرسند، اغلب لاف زن و غلوگو هستند.

قانون درک مستقیم و الهام پذیری ده‎ها به آنها کمک می‎کند تا به خود اعتمادی برسند و در ضمن از انتقاد دیگران نهراسند. اینان عموماً راه زندگی را خود انتخاب می‎کنند . ده‎ها قدرت مقاومت خوبی دارند و وقتی به خود اعتمادی برسند، قادر خواهند بود از تمامی مشکلات و سختی‎ها بگذرند و خود را به اهداف مورد نظر در زندگی نزدیک کنند.

اما اگر انرژی و استعداد خلاق این افراد در درون محبوس بماند، موجب بروز مشکلات فراوان برای آنان می‎شود که از جمله آنها ناراحتی‎های جسمی – تنش‏های عصبی – گرایش به اعتیاد و غیره خواهد بود . گاه محبوس شدن انرژی در ده‎ها، موجب بروز عوارض در پروستات یا تخمدان – کمر یا قلب – مشکلات ذهنی – یبوست و غیره می‎ گردد .

بعضی از ده‎ها وقتی بیمار می ‎شوند، به درمانهای طبیعی مانند گیاه درمانی – انرژی درمانی – روان درمانی – لمس درمانی یا ماساژ درمانی و ... بهتر از درمان پزشکی رایج، پاسخ می ‎دهند . اگر ده‎ها در زندگی روزمره از پیاده ‎روی – ورزشهای سبک و بدن سازی و از هوای آزاد در طبیعت بهره بگیرند، زندگی سالم و پرنشاطی خواهند داشت.زیرا از این طریق انرژی منفی آنان آزاد و انرژی مثبت جایگرین آن می‎شود .

ده‎ها گاه رفتار و اعمال متغیری دارند. ممکن است با افراد خانواده رفتار خوبی نداشته باشند، اما با غریبه‎ ها رابطه و دوستی خوبی برقرار کنند. ممکن است در وقت خشم، دست به خودآزاری بزنند. یا به وقت تأثر و ناامیدی، به اعتیاد و گاه برخی اعمال ناصواب مانند خودکشی، دست بزنند. گاه وقتی کسی آنها را می‎ رنجاند یا به آنها زور می‎گوید، خشم خود را بر سر نزدیکان و افراد خانواده خالی میکنند.

عجیب این که آنان در وجهه مثبت، افرادی توانان – خلاق – خوداتکا – مردم دوست و موفق هستند. در این حالت آنان افرادی جدی و کوشا بوده و در اغلب امور، از خود توانایی نشان می‎دهند. حتی بعضی از آنان می‎ توانند شفابخشان روحی خوبی بشوند .

ده‎ها عموماً دارای نیروی خلاق خوبی هستند و اگر از آن در زمینه ‎های هنری مانند نقاشی – شعر – موسیقی – هنرپیشگی – کارگردانی – یا اختراع و ابداع، بهره بگیرند، به توفیقات خوبی دست یابند. این افراد به هر نسبت که بتوانند بر احساسات منفی خود غلبه کنند و بیاموزند که به الهامات درون اعتماد کنند، به همان نسبت نبوغ و استعداد بیشتری در آنها ظاهر خواهد شد .

ده‎ها عموماً دارای انرژی شفادهنده هستند. اگر آنان با مثبت اندیشی و بصیرت کامل این انرژی را در جهت صحیح به حرکت درآورند، می‎توانند از آن هم برای خود درمانی و هم در درمانی بهره بگیرند. ده‎ها تا زمانی که به خود اتکایی و خود اعتمادی نرسند و به دیگران متکی باشند، نمی‎ توانند زندگی را آن طور که باید تجربه نمایند. اما وقتی به مرحله خود اتکایی برسند و کنترل زندگی خود را شخصاً به دست بگیرند، به رضایت خاطر و توفیقات خوبی دست می‎ یابند .

ده‎ها اگر برای پول ارزش زیادی قائل شوند، پس از به دست آوردن آن، احساس رضایت نخواهند کرد. و اگر هم به پول بی ‎اعتنا باشند. به شرط آن که مقصود اعتلای معنوی باشد، احساس رضایت خواهند کرد، در غیر این صورت با عدم رضایت و پشیمانی مواجه خواهند شد .

از جمله قوانین موفقیت‎ مادی و معنوی، برای ده‎ها و دیگران عبارتند از: صداقت و راستگویی – بصیرت و روشن ضمیری – انتخاب هدف و هدفمند بودن – بهره‎ گیری از همت و اراده فردی و ...

عدم توجه به قوانین فوق، مانع ظهور خلاقیت ده‎ها شده و ممکن است آنان احساس ناامیدی و سرخوردگی کنند و یا به مسائل منفی گرایش پیدا کنند. در چنین شرایط ممکن است به دلیل خشم و افسردگی – ترس و خجالت – و کناره گیری از دیگران، دچار کشمکش درونی شوند و بالاخره به بیماری‎های جسمی و روانی گرفتار آیند .

این افراد اغلب در انتهای ستون فقرات – اعضاء تناسل – زانوها – مرکز خورشیدی و قلب، دچار حساسیت می‎شوند و لذا بایستی مراقب افکار و اعمال خود باشند. همچنین آنان نباید در امور جنسی – مصرف غذا و مصرف دارو، افراط کنند . بیشتر ده‎ها به دلیل داشتن استعداد درونی برای تمرکز، انرژی مساعدی از خود خارج می‎ سازند و با استفاده از نبوغ الهامی که از طریق صفر (0) عدد تولدشان می‎آید، به موهبت نیروی پیش‎ بینی و درون‎ نگری خوبی می‎رسند .

ده‎ها در وجهه منفی، افرادی مایوس – خجول – بی صبر و عجول – منفی باف – ایرادگیر – پرتوقع – خیالاتی و بدون احساس مسئولیت می‎ باشند. اما در وجهه مثبت، افرادی پرانرژی – قوی – حساس و الهام گیرنده – دارای افکار و ایده‎ های روشن – موفق در امور تجاری – هنری – اجتماعی با حس مسئولیت و دارای زمینه پیشرفت در هر کاری هستند. به خصوص در کارهای که سازندگی در آن مطرح باشد، مانند معماری – طراحی و غیره .


فال اسم برای عدد یازده (11)

یازده در برگیرنده دو تا یک (11) است. به عبارت دیگر، یازده تمام یا بخشی از خصوصیات یک‎ها را با شدت بیشتر در بر دارد . یازده عموماً افرادی خلاق – پرانرژی – با اراده – دارای اعتماد به نفس – و دارای نیروهای بالقوه زیاد هستند. اگر چه گاه در زندگی با مشکلات مواجه می‎شوند که ممکن است نسبت به خود بی‎اعتماد شوند، اما در کل افراد موفقی خواهند بود .

یازده قبل از آن که بتوانند از نیروهای بالقوه ذاتی‎شان استفاده کنند، بایستی خودشان را پیدا کنند. مرکز وجودی و هویت واقعی خودشان را بایستی خود را از وابستگی رها کند و به طور مستقل زندگی‎شان را اداره کنند .

یازده‎عموماً ممکن است در دوران کودکی مورد خشونت و تعرض قرار بگیرند و این در شکل‎گیری شخصت منفی آنان تأثیر می‎گذارد. لذا قبل از هر چیز این افراد نیاز به احساس امنیت – استقلال و اعتماد به نفس برای آینده دارند. در غیر این صورت گرفتار ترس – خشم و عصبانیت شده احساس ناامنی و بی اعتمادی خواهند کرد. و این حالات، آنان را به سمت احساس حقارت سوق می‎دهد .

یازده دارای میدان انرژی وسیعی هستند و هرگاه تصمیم به انجام کاری بگیرند، حتی در زمینه اختراع و ابداع، انرژی فوق‎العاده‎ای از خود نشان می‎دهند. زیرا ذاتاً دارای استعداد و خلاقی ذهنی هستند. اما گر انرژی آنها در جهت منفی به کار بیفتد، اثر ویرانگری خواهد داشت. به خصوص این که عده‎ای از این افراد، گرایش درونی به سوی انحراف و اعتیاد دارند .

یازده در وجهه مثبت، دارای افکار و ایده‎های خوبی هستند و علاوه بر استعداد خلاقیت بالا، دارای انرژی شفابخش نیز می‎باشند. آنان هرگاه در امور از خود پایداری نشان دهند، علاوه بر استعداد معمول، از قوه الهام نیز برخوردار می‎شوند .
بعضی از یازده با آن که ظاهری آرام و سازشکار دارند، در باطن زورگو و مستبد و خود رأی هستند.

و این حالت متأثر از تأثیرات دوران کودکی آنهاست. این افراد اغلب از لحاظ جسمی، در ناحیه اعضاء تناسل – تخمدانها – زیر شکم و پایین کمر حساس هستند و گاه از این مناطق، دچار آسیب و عفونت می‎ شوند. که عامل آن انسداد مسیر انرژی حیاتی و روانی، می‎باشد .

اکثر اوقات، مشکلات جسمی و احساسی یا جنسی این افراد، بر اثر مسدود شدن انرژی خلاق، به وجود می‎آید. این افراد در چنین مواقع، به درمانهای طبیعی مانند: طب سوزنی – طب فشاری – انرژی درمانی و .... بهتر از درمان پزشکی رایج پاسخ می‎گویند. در ضمن فعالیت‎های بدنی برای این افراد بسیار مفید خواهد بود. زیرا انرژی مسدود و متراکم آنان را آزاد می‎سازد .

ورزش روزانه و مصرف غذاهای طبیهی و سبک مانند: سبزیجات – حبوبات – گوشت ماهی – گوشت پرندگان و .... برای این افراد مفید می‎باشد . یازده عموماً در فعالیت‎های ذهنی، موفق‎تر از فعالیت‎های بدنی هستند. این افراد در صورت رسیدن به تعادل و امنیت و اعتماد به نفس، دارای خلاقیت حضور مید در اجتماعی خواهند بود و ممکن است در جمع مخترعین – هنرمندان – ورزشکاران – مدیران – رؤسا و ... آنها را پیدا کنید.

در واقع از هنگامی که انگیزه فعالیت و خدمت در این افراد پیدا شود. قوای خلاقه آنان نیز تحریک و فعال می‎گردد . یازده بایستی به هر طریق با احساسات درونی هماهنگی شوند. تردید و دودلی‎ها را کنار بگذارند و خشم خود را در برخورد با ناملایمات مهار کنند و آرام آرام با ایجاد تعادل در خود بهره‎ گیری از استقلال شخصی، راه را برای آزاد شدن استعدادهای درونی و خلاقیت فردی، بگشایند .

یازده عموماً در ابتدا تصور می‎کنند نمی توانند به تنهایی در امور موفق گردند. لذا انرژی آنان در اتکاء به دیگران فعال می‎شود. اما وقتی اعتماد به نفس کافی پیدا کنند، استقلال خود را به دست می‏آورند و گاه ریاست مآبانه نیز عمل می‎کنند. از آن پس ممکن است با رقابت و گاه حیله‎گری، از دیگران پیشی بگیرند و تا حد ریاست و مدیریت و غیره پیش بروند .

یازده عموماً به این مقصود در این جهان آمده‎اند که عامل ترقی روحی و معنوی برای خود و دیگران باشند. خود را وقف مردم کنند و عامل تغییرات مثبا در دنیا شوند. این افراد اگر مجذوب مادیات نشوند، در معنویات، پیشرفت خوبی خواهد داشت .

از آنجایی که هدف زندگی، گزوشدن راه به سوی تعالی و معنویات است، یازده‎ها با مسال و امتحانات مرتبط با عدد تولد و زندگی خود مواجه میغگردند. لذا لازم است برای طی مراحل شد و تعالی، بر مشکلات زندگی که ممکن است از کودکی با آن مواجه گردند، غلبه کنند و به تدریج ذهن و قلب خود را بر ری الهامات هدایت کننده درون بگشایند .

یازده‎ها عموماً پرانرژی و دارای بدنی قوی اما حساس هستند. وقتی بیمار شوند، ذهنشان فعال می‎شوند. لذا اگر انرژی درمانی خود را باور داشته باشند، به صورت تجسم ذهنی و روشهای مناسب دیگر، می‎توانند درمان خود را تسریع نمایند .
تغذیه سبک به همراه ورزشهای سبک از جمله پیاده‎روی و بدن سازی – همچنین نقاشی – موسیقی – کارهای نمایشی – مجسمه ‎سازی و .... در آزاد سازی انرژی خلاق یازده‎ها تأثیر خوبی دارند.

ضمناً طبیعت بکر، چون جنگلها – کوهها – دشت‎های سرسبز و .... تاثیری الهام بخش روی این افراد خواهد داشت .


فال اسم برای عدد دوازده (12)

دوازده در برگیرنده مشخصات (1) و (2) است که حاصل آن همکاری خلاقه است. دوازده‎ ها بعضاً ممکن است تمامی خصوصیات 1 و 2 را در بر داشته باشند. یا ترکیبی از بخشی از این خصوصیات دوگانه باشند . دوازده ‎ها عموماً انرژی زیادی دارند. آنان افرادی جدی و هوشمند هستند. اگر چه ممکن است گاه اعمال ساده لوحانه انجام دهند اما این موجب تعادل در آنان خواهد شد .

دوازده ‎ها اغلب نسبت به دیگران احساس تفاوت می‎کنند. گاه حساس – مشکوک و منزوی به نظر می‎رسند. اما عموماً افرادی متعادل و اجتماعی هستند . دوازده‎ها استعدادهای بالقوه خوبی دارند که اغلب در همکاری با دیگران، تظاهر می‎کنند. اینان افرائی صادق – بی ریا و صمیمی هستند. در عین حال گاه کله شق – منتقد و دارای زبان نیش‎دار هستند .

دوازده‎ها عموماً به دلیل حساسیت زید و احساس مسئولیت کردن، گرفتار مشکلات می‎شوند و در چنین مواقع حالتی تهاجمی پیدا می‎کنند و گاه دچار آلرژی می‎شوند که منبع آن، فشار درونی و انسداد انرژی است . دوازده‎ها عموماً در زندگی برای آزادسازی انرژی بالقوه خود، نیاز به همسر، شریک یا همکاری دلسوز و مهربان دارند.

این افراد بعضاً دارای افکاری رمانتیک بوده گاه نسبت به دیگران عمیقاً احساس کشش می‎کنند. و گاهی یک باره ممکن است رابطه‎ شان را قطع نمایند. این افراد به خصوص قبل از ازدواج، بهتر است از زنان و مردان متأهل، دوری کنند. یا کمتر با آنان معاشرت کنند .

دوازده‎ها وقتی به تعادل و اعتماد به نفس کافی برسند، افرادی فعال – با اراده – خوش فکر بوده و در زمینه ‎های مختلف از خود استعداد نشان میغدهند و اغلب در اموری که اراده کنند، موفق می‎شوند. آنان اغلب در امور اقتصادی موفق بوده و به خصوص در نیمه دوم عمر، از رفاه خوبی برخوردار می‎شوند .

دوازده ‏ها عموماً دارای خلاقیت ذاتی هستند و به مقصود بهره ‎گیری از این استعداد و ایجاد تغییرات مفید، به این جهان آمده ‎اند. اما بایستی مراقب باشد تا جاه ‎طلبی آنان، مانع ظهور استعدادشان نشود . به طور کلی موفقیت یا عدم موفقیت دوازده‎ ها بستگی به روش و روال زندگی آنها دارد.

این افراد در وجهه مثبت، افرادی صبور – دقیق – فعال – سازنده – سخاوتمند و موفق هستند. اما در وجهه منفی، افرادی خشک تند – جاه‎ طلب – گاه مایوس – افراط گر – عجول – آسیب‎پذیر و ... می‎باشند . دوازده‎ه در بدترین شرایط و تحت فشارهای روحی، سیستم ایمنی خود را از دست میغدهند و اغلب دچار صدماتی در ناحیه زانو – قوزک پا و به طور کلی در نیمه اول بدن می‎شوند که تمرینات ورزشی منظم، به خصوص بدن سازی، میغتواند تا حد زیادی به آنها کمک نماید.

همچنین تمرینات تنفسی و تمرکزی در چنین مواقع اثر مثبتی خواهد داشت. دوازده ‎ها در بالاترین شرایط، افرادی قوی – وفادار – قابل اعتماد – یاری دهنده – عقل گرا – بلند همت و موفق خواهند بود. اینان اغلب از این که گره‎ای را بگشایند یا مشکلی را حل کنند و یا در مسائل تازه، مهارتی را از خود نشان دهند، احساس آرام می‎کنند.

این افراد در بسیاری امور ممکن است نوآوری داشته باشند . اگر چه دوازده‎ها گاه با مشکلاتی سخت در زندگی مواجه می‎شوند، اما با صبر و پشتکار آنها را پشت سر گذاشته و به وی هدفهای خود پیش می‎روند. به خصوص اگر از پشتوانه دیگران و منابع مالی برخوردار باشند، اعمال بزرگ و خیرخواهانه برای جامعه خواهند داشت .

دوازده ‎ها بایستی بدانند که خود کنترلی و اتکاء به خود، بالاترین امتیاز برای آنان خواهد بود. باید قدم به قدم به اهداف خود نزدیک شوند. بایستی یاد بگیرند که فقط در همکاری مسالمت‎آمیز و صادقانه است که می‎توانند منشأ اعمال بزرگ و مفید باشند .

فال اسم حروف ابجد

بیشتر بخوانید:

فال چای : آموزش تفسیر اشکال در فال چای

فال سال ۹۸ برای متولدین تمامی ماهها | سال خوک

انواع فال و طالع بینی

طالع بینی چینی | طالع روزانه | طالع چینی| فال امروز شما |طالع و فال چینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits