دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مشخصات کلی رنو کولیوس 2017
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مشخصات کلی رنو کولیوس 2017:بررسی کامل رنو کولیوس 2017 ( Reanult Koleos 2017 )با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با سری جدید و زیبای رنو کولیوس آشنا شوید.

بررسی کامل رنو کولیوس 2017 ( Reanult Koleos 2017 )

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با سری جدید و زیبای رنو کولیوس آشنا شوید.

کولئوس

معرفی خودرو کلویوس

اولین کراس اور"Cross over" واقعی رنو است، با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های راحتی، ایمنی و ظاهری بسیار زیبا. توانایی های فنی و طراحی بدیع این خودرو، بهترین مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک4WD راکنار هم گرد آورده است . این بدان معنی است که شما می توانید همزمان رانندگی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.

کلویوس با در اختیار گذاشتن امکانات 4×, 4 نیاز راننده را به یک خودروی راحت برآورده می کند . این بدان معنی است که کلئوس قادر است از انواع مسیرها - چه در شهر و چه در خارج از آن- با حفظ ایمنی و ارائه امکانات پیشرفته به راحتی عبور کند.کلویوس دهمین مدل رنو است که موفق به دریافت 5 ستاره از موسسه Euro N'CAP شده است.

کولئوس

طراحی داخلی رنو کولیوس 2017

رنو کولیوس 2017 دارای کیفیت بالای مواد بکار رفته در داخل خود است و از چرم و پلاستیک با کیفیت بالا بهرمند است.پانل ابزار نیمه دیجیتال، و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز آن به همراه برخی از تجملات اضافی دلیلی است که این خودرو در بازار بالاتر از خودروی نیسان X-TRAIL قرار گیرد . نورپردازی LED داخلی ، صندلی های چرمی با کیفیت مطلوب به همراه گرمکن صندلی ، داشبورد کشیده شده و سقف پانارومیک از ویژگی های طراحی داخلی رنو کولیوس 2017 است.

مشخصات فنی رنو کولیوس 2017

در تمامی مدل‌های رنو کولیوس 2017 از پیشرانه‌ای مشترک با نیسان X-Trailاستفاده شده است؛ این پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توانایی تولید ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۶ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این نیرو توسط جعبه دنده‌ی ضریب متغیر از نوع (CVT) که مورد بازنگری قرار گرفته است، به چرخ‌ها ارسال می‌شود.

امکانات رنو کولیوس 2017

از جمله آپشن ها و امکانات تعبیه شده در رنو کولیوس 2017می توان به موارد زیر اشاره کرد :

استارت دکمه ای KEY LESS ، نور پردازی داخل کابین ، صندلی های عقب با قابلیت تاشو ، چراغ های LED جلو مجهز به سنسور تاریکی هوا به همراه چراغ های LED روز روشن ، مجهز به سیستم تهویه هوای دوگانه ، دریچه هوای تهویه عقب ، آینه دید عقب مجهز به سیستم ضد نور خیره کننده ، سانروف پانارومیک ، سیستم گرم کن و سیستم تهویه صندلی ها در ردیف جلو ، سیستم باز کن درب عقب به صورت خودکار و سنسوریک ، صفحه نمایش 7 ( یا 8.7 ) اینچی لمسی و تمام رنگی چند کاره ( مولتی مدیا ، مسیر یاب ، مدیریت شرایط خودرو ) ، سیستم صوتی پیشرفته و قدرتمند از نوع Bose با 12 اسپیکر ، ساب ووفر ، آمپلی فایر دیجیتال و قابلیت اتصال با بلوتوث و پورت USB ، رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلومینیوم ، دستگیره ها و تریم خارجی شیشه ها از نوع کرومی ، آنتن بال کوسه ای

ایمنی رنو کولیوس 2017

رنو کولیوس 2017 توانسته 5 ستاره ایمنی را از سازمان های معتبر جهانی همچون ANCAP استرالیا دریافت نماید. از جمله ویژگی های امنیتی رنو کولیوس 2017 می توان موارد زیر را نام برد :کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، کیسه هوای پرده در جلو و عقب ، کیسه هوای لگن و قفسه سینه برای راننده و سرنشین جلو ، سیستم ضد قفل ترمز ها ABS ، سیستم نیروی ترمز الکترونیکی EBD ، سیستم ترمز کمکی سطوح شیب دار HSA ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) ، کمک ترمز اضطراری (EBA) ، ترمز پارک الکترونیکی

قیمت رنو کولیوس 2017

تا به حال رنو کولیوس نسل اول با قیمتی در حدود 160 میلیون تومان عرضه می شد اما به نظر می رسد با ورود نسل دوم رنو کولیوس با تجهیزاتی کامل تر و به روزتر، قیمت آن به بیش از 200 میلیون برسد و آن را رقیبی جدید و مدعی برای خودروهایی نظیر تویوتا راو4، هوندا CR-V و یا حتی هیوندای سانتافه کند.


کولئوس

مشخصات مهم

حجم موتور2488
تعداد سیلندرها4
آرایش قرار گیری سیلندرهاخطی مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)170 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)226 نیوتون متر در 3600 دور در دقیقه
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت)موتور جلو چهار چرخ محرک
نوع جعبه دندهانتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
تعداد دنده (جلو)6
حداکثر سرعت181
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)9.3
سیکل ترکیبی مصرف سوخت9.5 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی

یورو 5


کولئوس

کلیپ رنو کولیوس2017


کولئوس

کلیپ رنو کولیوس2017


کولئوس

عکس از کلیپ رنو کولیوس2017


کولئوس

عکس از کلیپ رنو کولیوس2017


کولئوس

عکس از کلیپ رنو کولیوس2017


کولئوس

عکس از کلیپ رنو کولیوس


کولئوس

عکس از کلیپ رنو کولیوس


کولئوس

عکس از کلیپ رنو کولیوس


کولئوس

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits