دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۳۲ بازی هیجان انگیز ۲۰۱۹ برای اندروید
5
زمان مطالعه: 35 دقیقه
با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند اکثر مردم به سمت گوشی‌های اندروید روی آوردند. بعضی کاربران گوشی‌های هوشمند برای سرگرمی خود به سمت برنامه‎‌ها و بازی های سرگرم کننده اندروید می‌روند. و اندروید به طور پیوسته همگام با بازی‌های گوشی‌های...

معرفی 32 بازی برتر اندروید

بازی‌های اندروید از هر سبک و سیاقی که باشند دارندگان گوشی‌های هوشمند را سرگرم خود می‌کنند حال آنکه برخی از مخاطبان سلیقه‌ی خاصی در بازی کردن دارند و هر بازی اندرویدی را انجام نمی‌دهند! بدین منظور در این مقاله به معرفی 32 بازی برتر اندروید تا به کنون، می‌پردازیم.

روز‌هایی آمده‌اند و رفته‌اند و کاربران IOS‌ سرگرم بازی‌هایی با کیفیت بالا بر روی آیفون، آیپد و آیپاد شده‌اند. اندروید به طور پیوسته همگام با بازی‌های گوشی‌های هوشمند حرکت می‌کند و در حال حاضر مجهز به برخی از بازی‌هایی با کیفیت واقعا خوب شده است.

Google Play Store از شمار زیادی بازی‌های رایگان انباشته شده است. اما با پرداخت مقدار کمی پول شما می‌توانید بهترین بازی‌ها را بر روی گوشی اندروید خود دریافت کنید.

ما یک لیست از 32 بازی برتر اندروید را گردآودری کرده‌ایم. بسیاری از بازی‌هایی که در اینجا ذکر شده به صورت رایگان و یا با پرداخت مبلغ ناچیزی در دسترس قرار می‌گیرد.

خواه شما عاشق بازی‌های Arcade باشید و یا دوستدار حل کردن پازل‌های بازی باشید، همه‌ی آن چیزی را که به آن نیاز دارید را در این لیست پیدا خواهید کرد. به ادامه مطلب بروید و لیست ما را برسی کنید.

معرفی ۳۲ بازی هیجان انگیز 2019 برای اندروید

1. معرفی بازی “Sky Force 2014”

بازی “Sky Force 2014” یک دستاورد عظیم را با نسخه‌ی “Reloaded” بدست آورد. بازی بهتر شده و آن را تبدیل به بهترین مدعی در سری تیراندازی عمودی کرده است.

ما به جرات می توانیم بگوییم که این بازی شما را چندین ساعت پای گوشی هوشمندتان میخکوب خواهد کرد. داستان بازی ادامه‌ی اتفاقات Sky Force 2014 است، و در حال حاضر دختر ژنرال مانتیس برای شکوه و عظمت از دست رفته پدرش مبارزه می‌کند.

برای موفقیت در این بازی، شما باید مدال‌های بازی را جمع‌آوری کنید و به سطوح جدید و عالی برسید در حالی که در یک کشتی جنگی مبارزه می‌کنید باید در مقابل حملات متداول سخت زنده بمانید.

سطح درجه‌ی سختی بازی به درجه‌های Hard، Insane و Nightmare طبقه‌بندی شده است. پس از جمع‌آوری همه‌ی چهار مدال، شما به سطوح جدیدی معرفی خواهید شد.

معرفی بازی اندروید
بازی “Sky Force 2014”

2. معرفی بازی موبایل Sky Dancer

یکی از دسته بازی‌هایی اندروید و آیفون که شدیدا بین مخاطبان پلتفرم موبایل طرفدار دارد، بازی‌های رانینگ هستند که شما با چپ و راست یا بالا و پایین کردن شخصیت بازی از موانع عبور می‌کنید.

نکته‌ای که سبب می‌شود یک بازی رانینگ به موفقیت برسد، نوآوری و میزان سرگرمی است که برای مخاطب بوجود می‌آورد. بازی موبایل Sky Dancer دقیقا همان چیزی است که یک گیمر روی گوشی موبایل خود نیاز دارد.

یک بازی سرگرم کننده و اعتیادآور که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد و قول می‌دهم هیچ‌وقت از بازی کردن این بازی اندروید و آیفون خسته نخواهید شد. دنیای بازی در آسمان‌ها است و شما مدام از این پلتفرم باید به پلتفرم‌های دیگر پریده و چالش‌های بازی را انجام دهید.

موردی که شدیدا باعث جذب شما می‌شود، نوع طراحی مراحل و سیستم شب و روز بازی است که شدیدا خوب کار شده و زیبایی خاصی را وارد بازی کرده است.

به راستی که Sky Dancer اسم زیبایی برای بازی است و شما همانند یک رقاص در آسمان‌ها قرار می‌گیرید تا موانع را پشت سر گذاشته و بدون هیچ نقص و ایرادی روی پلتفرمی دیگر فرود آیید.

اگر این بازی را تجربه نکرده‌اید یا به دنبال یک بازی شدیدا اعتیادآور می‌گردید، بازی موبایل Sky Dancer را از دست ندهید.

3. معرفی بازی اندروید Smash Rocket

معمولا بازی‌هایی که در جریان آن‌ها باید هدف‌گیری کرده و به هدف خود شلیک کنید نیز از جذابیت بالایی برخوردار هستند. اگر فکر می‌کنید از هدف‌گیری خوبی برخوردار هستید، بازی اندروید و آیفون Smash Rocket را تجربه کنید.

در این بازی شما در فضا قرار دارید و می‌بایست به وسیله‌ی پیکان‌هایی که در اختیار دارید، به کهکشان‌ها و موارد دیگری که نمایش داده می‌شود، شلیک کنید.

دنیای بازی از دو بخش متفاوت تشکیل شده است. اولین بخش تشکیل شده از ۱۰۰۰ استیج متفاوت و شدیدا متنوع که در محیط‌های فضایی مختلفی صورت می‌گیرد.

این بخش به عبارتی یک بخش تمرینی برای قسمت دوم بازی که حالت استقامتی است، به حساب می‌آید زیرا هرچقدر شما پیکان‌های خود را هدر بدهید، آن استیج را از اول شروع خواهید کرد.

در بخش دوم کمی قضیه متفاوت است و فرض کنید ۳۰ استیج جلو رفته و رکورد خوبی را از خود به جای می‌گذارید اما، اگر یکی از پیکان‌های خود را هدر بدهید، بازنده خواهید شد.

همین مورد سبب می‌شود برای ادامه‌ی بازی اشتیاق بیشتری پیدا کنید و ساعت‌ها از وقت خود را صرف ثبت رکوردهای مختلف کرده و چالش‌های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

4. معرفی بازی موبایل Stack

بازی موبایل هرچه ساده‌تر جذاب‌تر و Stack این قاعده را به خوبی رعایت کرده است. بازی موبایل Stack از سادگی بسیار بالایی برخوردار است و این سادگی با یک طراحی مرحله عالی ترکیب شده است و همین مورد دلیلی است تا تمامی بازی‌های خود را کنار گذاشته و ساعت‌ها وقت خود را پای بازی اندروید و آیفون Stack بگذارید. در دنیای بازی Stack، شما باید مکعب‌ها را روی هم قرار داده و آسمان خراش بسازید.

حال اگر نتوانید مکعب‌ها را به درستی روی هم قرار دهید، تکه‌ی اضافه مکعب‌ها برش داده خواهند شد و این کار تا زمانی انجام می‌گیرد که دیگر نازک شده و کار را برای شما سخت بکنند. همین امر سبب می‌شود بازنده بازی شوید.

در واقع بازی از چالش خاصی برخوردار نیست بلکه این بی‌دقتی خود بازیکن است که چالش را به وجود می‌آورد. اگر شما دقت کافی را نداشته باشید، بازی سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد تا اینکه در آخر تن به شکست دهید.

5. معرفی بازی Crashlands

بازی Crashlands سال گذشته عرضه شد، اما هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندروید محسوب می‌شود که شما باید بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید‌تان آن را بازی کنید.

شخصیت گیم‌پلی بازی راننده‌ی کامیون بین کهکشانی است که در یک سیاره‌ی بیگانه سقوط می‌کند. و حالا ماموریت شما این است که خودتان را با شرایط سیاره جدید وفق دهید و یک پایگاه ایجاد کرده و اقلام را جمع‌آوری کنید.

ماموریت اصلی شما نجات جهان از بدی‌ها است. گیم‌پلی بازی ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد بدون اینکه ذره‌ای احساس خستگی کنید.

بازی دارای المان‌ها و ویژگی‌های خاصی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. بزرگترین فاکتور بازی این است که شما ۴٫۹۹ دلار پرداخت می‌کنید و دیگر هیچ پرداختی در داخل بازی نخواهید داشت.

همچنین شما بازی را بدون هیچ تبلیغات Pop-Up‌ای به صورت کامل به پایان می‌رسانید.

 معرفی بازی اندروید جدید 2019
بازی Crashlands

 معرفی بهترین بازی‌های اندروید

معرفی بازی‌های هیجان انگیز اندروید

6. معرفی بازی موبایل Subway Surfers

کمتر شخصی پیدا می‌شود که بازی اعتیادآور اندروید و آیفون Subway Surfers را بازی نکرده باشد. بازی‌ای که شما را در نقش یک کودک قرار می‌دهد که در حال خراب کاری در یک ایستگاه راه‌آهن هستید و باید از دست نگهبان ایستگاه فرار کنید.

حال شما هستید و موانع بسیاری که سر راه‌اتان قرار دارند و از آن طرف سرعت بازی که به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند و به جایی می‌رسید که دقت و سرعت عمل، برگ برنده‌ی شما خواهد بود.

همچنین بازی شامل المان‌های نقش‌آفرینی است که در جریان آن می‌توانید قابلیت‌های بازی نظیر جت پک یا آهن‌ربا را ارتقا دهید.

این ارتقا سبب می‌شود بتوانید مدت زمان بیشتری از آیتم‌های بازی استفاده کنید. از طرفی یک سری آیتم‌های دیگر نیز در دنیای بازی موبایل Subway Surfers تعبیه شده است که در ابتدای بازی شما را یاری می‌دهند.

همچنین Subway Surfers شامل یک سری چالش‌های روزانه و کلی است که با انجام دادن آن‌ها، سکه و آیتم‌های مختلف دریافت می‌کنید که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید بعضی از شخصیت‌های بازی موبایل Subway Suerfers را آزاد کنید. زمانی که در حال مسافرت کردن هستید، بازی آفلاین بدون دیتان اندروید و آیفون Subway Surfers به خوبی می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد.

7. معرفی بازی موبایل ZigZag

اگر هنوز فکر می‌کنید بازی‌هایی مثل Circle اعصاب شما را خورد نمی‌کند، حتما بازی موبایل ZigZag را نصب کنید. بازی از هیچ قاعده‌ی خاصی برخوردار نیست و تنها کاری که لازم است انجام دهید، چپ و راست کردن گلوله‌ای است که روی یک پلتفرم پیچ و خم‌دار حرکت می‌کند.

اما مشکل اینجاست که پیچ‌های این پلتفرم آن‌قدر تیز و پشت سر هم هستند که بعضی وقت‌ها قاطی می‌کنید! از این‌رو این بازی اندروید و آیفون نیز شدیدا نیازمند اعصابی روان و تمرکزی بالا است تا بتوانید با دقت کار خود را پیش ببرید.

مهم نیست که اعصاب‌اتان خورد است یا آرام هستید، زمانی که پای این بازی اعتیادآور اندروید و آیفون بنشینید، ساعت‌ها سرگرم آن خواهید شد و بازهم دوست دارید شانس خود را امتحان کرده تا موفقیتی بهتر را کسب کرده و رکورد خود را به ثبت برسانید و از این موفقیت خود ذوق‌زده شوید!

8. معرفی بازی موبایل 2048

یکی دیگر از بازی‌های ساده و در عین حال سرگرم کننده و اعتیادآور، بازی 2048 است که با عرضه‌ شدن‌اش، مخاطبین زیادی را به خود جذب کرد. بازی موبایل 2048 با به کارگیری عمل ریاضی جمع، ساعت‌ها شما را به خود جذب می‌کند. موردی که در بازی اندروید و آیفون 2048 شدیدا جذاب است، این است که نمی‌توانید بدون حساب و کتاب در بازی موفق شوید.

در واقع نحوه‌ی جمع کردن خانه‌ها یا نگه‌داری اعدادی که فعلا با آن‌ها سر و کار ندارید، همگی باید از پیش تعیین شده باشند. اگر بدون فکر کار کنید، به هیچ‌وجه در این بازی موفق نخواهید بود ولی، قدرت جاذبه‌ی بازی به شکلی است که چه بخواهید و چه نخواهید، 2048 شما را مجبور به فکر کردن و چیدن یک استراتژی مناسب برای جمع‌آوری اعداد می‌کند.

اگر می‌خواهید به خوبی از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرید، بازی کم حجم بدون دیتا اندروید و آیفون 2048 را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

9. معرفی بازی Reigns

بازی Reigns عنوان کاملی است برای کسانی که دوست دارند به عنوان یک پادشاه بازی کنند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. اما بازیکن نیاز به استفاده از هوش خود برای ماندن در بازی را دارد.

به عنوان پادشاه، دستور کار اصلی شما این است که برای حفظ پادشاهی در حال اجرا و هموار خود باید در اتباط با مشاوران، شهروندان، جادوگران و دیگر شخصیت‌های بازی باقی بمانید.

شما همچنین می‌توانید ماجراجویی خود را با زدن انگشت انتخاب کنید. مهارت‌های تصمیم‌گیری در این بازی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، چرا که هر تصمیمی که شما می‌گیرد واکنش چهار عنصر موجود در قلمرو پادشاهی شما (دین و مذهب، بومی، ارتش و خزانه‌داری) را در بر می‌گیرد.

در این صورت است که شما موفق به مدیریت پادشاهی هموار خود خواهید شد و در غیر اینصورت سلطنت شما با یک پایان تاسف‌بار به اتمام می‌رسد.

توجه داشته باشید که بازی به پایان نمی‌رسد و بازیکن می‌تواند یک سلطنت جدید را به عنوان جانشین پادشاه شکست خورده‌ی قبلی آغار کند و با استفاده از تجارب گذشته سلطنت جدید را طولانی تر از سلطنت پادشاه قبلی در دست داشته باشد.

 معرفی بازی اندروید 2017
بازی Reigns

10. معرفی بازی موبایل Crossy Road

تا به حال با یک مرغ از خیابان رد شده‌اید؟! آیا خود را جای یک مرغ گذاشته‌اید؟! قطعا جواب نه است ولی بازی موبایل Crossy Road فضایی را برای شما خلق خواهد کرد که در قالب یک مرغ از خیابان‌های پر ترافیک و خطرناک عبور کنید.

خیابان‌هایی که اتومبیل‌ها با سرعت‌های مختلف در حال عبور و مرور هستند و اگر دقت کافی را نداشته باشید، خواهید مرد. بازی اعتیادآور و شدیدا سرگرم کننده اندروید و آیفون Crossy Road شما را در نقش یک مرغ بامزه قرار می‌دهد و شما باید از خیابان‌ها آبگیرها و ریل‌های قطار عبور کنید تا هربار بتوانید یک رکورد جدید را برای خود ثبت کنید.

اما در این میان یک نکته‌ی بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که زیاد برای عبور از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر صبر نکنید زیرا عقاب بازی، شما را در چنگال‌های خود اسیر خواهد کرد. از طرفی زمانی که صدای قدقد کردن این مرغ بامزه را شنیدید، سریعا به محل امنی بروید زیرا این قدقد کردن همان زنگ خطر بازی است.

بازی موبایل Crossy Road به خوبی به شما نشان می‌دهد که برای سرگرم کردن نیازی به استفاده از المان‌های پیچ در پیچ و گرافیک‌های خفن نیست بلکه، با یک گرافیک فوق العاده ساده و چند ضربه انگشت هم می‌توان مخاطب را سرگرم کرد.

معرفی بازی اندروید اینترنتی

11. معرفی بازی A Boy and His Blob

بازی A Boy and His Blob نسخه‌ی بازبینی شده‌ی همین عنوان در پلتفرم سوپر نینتندو است. نسخه‌ی جدید دارای گرافیک بهتری است.

شما در نقش پسری بازی می‌کنید که وظیفه‌ی اصلی آن خلع حاکم بد و نجات جهان است. شما همچنین می‌توانید حباب خود را تغذیه کنید تا شکل آن تغییر پیدا کند و به شما در حل پازل‌های بازی با از رفتن از یک مکان به مکان دیگر کمک کند.

قیمت این بازی ۴٫۹۹ دلار است و پس از خرید بازی، هیچ خرید درون برنامه و تبلیغات Pop-Up‌ای نخواهید داشت. این بازی به طور کامل زیبا شما را مدت‌ها سرگرم خود خواهد کرد.

معرفی بازیهای اندروید
بازی A Boy and His Blob

12. بررسی بازی موبایل Fallout Shelter

نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که نام مجموعه‌ی Fallout را نشنیده باشد. مجموعه‌ای که طرفداران تعصبی و شدیدا وفادار خود را دارد. یکی از خبرهای خوب برای طرفداران این بود که کمپانی بتسدا، سازنده و ناشر بازی موبایل Fallout Shelter، در حال کار روی یک نسخه‌ی موبایل از این مجموعه است و زمانی که عرضه شد، تمامی مخاطبان بازی‌های موبایل و مجموعه‌ی فال اوت به سمت Fallout Shelter هجوم بردند تا جدیدترین دست پخت بتسدا را روی گوشی‌های موبایل بچشند.

بازی اندروید و آیفون Fallout Shelter بیان‌گر دنیایی جنگ‌زده است که حال شما با راه‌اندازی یک پناه‌گاه می‌بایست به آن‌ها پناه داده و جدای از این موارد، با تامین کردن نیازهای اولیه‌ی آن‌ها نظیر آب، برق و خوراک، مردمان نجات یافته را از خود راضی نگه دارید. اگر نتوانید این کار را انجام دهید، از پناه‌گاه شما خارج خواهند شد.

رفته رفته با گسترش جمعیت پناه‌گاهی که راه‌اندازی کرده‌اید، نیاز به گسترش آن دارید و از بخش ساخت و ساز می‌توانید پناه‌گاه خود را گسترش داده و بخش‌های مختلفی را بسازید. از این‌رو مردمان بیشتری در بخش‌های مختلفی مشغول به کار می‌شوند و همیشه از شما خوشحال و راضی خواهند بود.

تنها موردی که در این بازی کمی اذیت کننده است، سرعت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی صفحه نمایش جهت لول‌آپ بخش‌های پناهگاه و سایر موارد است که امکان دارد شما را آزار دهد.

13. معرفی بازی بسیار محبوب ” Brothers: A Tales of Two Sons”

این بازی، نسخه‌ی اندرویدی بازی بسیار محبوب ” Brothers: A Tales of Two Sons” پلتفرم‌های Xbox ONE و PS4 است. گیم‌پلی بازی یک گیم‌پلی معمولی نیست بلکه سرشار از احساسات انسانی است.

داستان Brothers: A Tales of Two Sons درباره‌ی دو برادری است که مادر خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر می‌خواهند سوار یک کشتی شوند و برای نجات پدر بیمار خود سفری را شروع کنند.

تنها چیزی که پدر را درمان می‌کند آب از درخت زندگی است. مسیری که به درخت زندگی منتهی می‌شود پر از خطر است و ماموریت شما این است که از مسیر پر خطر عبور کنید و چالش‌های بازی را یکی پس از دیگری رد کنید تا آب درخت زندگی را بگیرید.

به عنوان گیمر، شما کنترل هر دو برادر را با جوی‌استیک بر روی صفحه نمایش دارید و در برخی از لحظه‌های بازی به صورت همزمان کنترل هر دو برادر را بر عهده خواهید داشت.

گرافیک بازی‌ در بین‌ بازی‌های اندروید بسیار زیباست و علاوه بر این شما در طول اجرای بازی مجذوب داستان جذاب آن خواهید شد.

 معرفی بازی ایرانی اندروید
بازی Brothers: A Tales of Two Sons

14. معرفی بازی Clash of Clans

بررسی بازی Clash of Clans

نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که بازی موبایل Clash of Clans را نشناسد یا آن را تجربه نکرده باشد. استودیو سوپرسل، سازنده‌ی بازی Clash of Clans با ساخت این بازی اعتیادآور، نشان داد که هنوز می‌توان از طریق پلتفرم موبایل کسب درآمد کرد و حال ساخته‌ی این استودیو به یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل دهه‌ی اخیر تبدیل شده است.

بازی اندروید و آیفون Clash of Clans، زمانی روی واقعی خود را نشان می‌دهد که وارد کلن‌های دوستان‌اتان شده و به مبارزات کلن به کلن می‌پردازید.

یک رهبر خوب هستید، در اینجا می‌توانید خود را نشان داده و با چیدن استراتژی‌های جنگی و تنظیم کردن زمان مبارزات، کلن خود را به بهترین شکل اداره کرده و قدرتمند باقی بمانید.

مورد دیگری که شدیدا پیروز شدن یا نشدن شما در طول جنگ‌ها را تعیین می‌کند، منابع و سربازانی است که در اختیار دارید. اگر نیروهای خود را تقویت نکرده و از جدیدترین سربازان برخوردار نباشید، کار برای شما کمی سخت می‌شود.

از این‌رو اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای به بازی موبایل Clash of Clans بپردازید، باید به واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی، مدام به خریدن جم پرداخته و منابع خود را لول‌آپ کنید.

از آن‌جایی که از یک نقطه به بعد ارتقای سطح منابع شما زمان بسیار زیادی نیاز دارد، استفاده از جم برای بازیکنان حرفه‌ای منطقی‌ترین راه است.

از این‌رو شاید در نگاه اول با یک بازی رایگان طرف باشیم ولی می‌بینیم که درآمد این بازی از یک بازی متوسط نسل هشتمی کنسول‌های خانگی هم بیشتر است.

شاید اصلی‌ترین موردی که این بازی اعتیادآور را هنوز سرگرم کننده نگه داشته، به روزرسانی‌های متوالی و محتویاتی باشند که استودیو سوپرسل برای بازی خود در نظر گرفته است.

همیشه یک پشتیبانی عالی از بازی‌های آنلاین می‌تواند باعث موفقیت تیم سازنده و اثر مورد نظر شود. شاید با خود بگویید که سوپرسل تنهای روی بازی Clash of Clans موفق بوده است؛

اما قضیه متفاوت بوده و این استودیو با ساخت بازی موبایل Clash Royale، نشان داد که در زمینه‌ی نوآوری، حرف‌ها برای گفتن دارد و جدیدترین ساخته‌ی سوپرسل نیز همانند Clash of Clans، هم اعتیادآور است و هم اینکه می‌توان آن را در سبک خود بهترین دانست.

15. معرفی بازی Unkilled

اگر شما از طرفداران بازی‌های فانتزی زامبی هستید بدون شک بازی Unkilled نظر شما را جلب خواهد کرد. بازی دارای شخصیت تیرانداز زامبی‌ای است که بیش از ۳۰۰ ماموریت را در طول بازی انجام خواهد داد.

مرحله‌های بازی غول‌های متفاوتی دارند که با نابود کردن آن‌ها و پیمودن مسیر بازی سلاح‌های ویژه را جمع‌آوری می‌کنید و یا مهمات خود را ارتقا می‌دهید.

گرافیک بازی خوب و در سطح بازی‌های اندرویدی است. Unkilled برای مدت طولانی می‌تواند شما را سرگرم کند.

معرفی بهترین بازهای اندروید 2019
بازی Unkilled

divider

1‌‌6 . معرفی بازی Dead Trigger 2

از عرضه‌ی بازی Dead Trigger 2 مدت زیادی می‌گذرد، اما این عنوان همچنان هیجان انگیز است. این بازی مراحل بسیار زیادی دارد و بازی‌کننده‌ها در ۳۳ محیط مختلف به انجام کارهای گوناگون می‌پردازند.

۳۷ نوع سلاح هم در بازی دیده می‌شوند که می‌شود تمام آن‌ها را ارتقا داد. اگر دوست دارید زامبی‌ها را از بین ببرید، این بازی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

17. معرفی بازی Galactic Nemesis

Galactic Nemesis یک بازی ساده تیراندازی در جو فضا با گرافیک و گیم‌پلی بهبود‌‌ یافته است. این عنوان با حفظ و نگهداری ویژگی‌های اصلی بازی‌های پیشین سری Galactic Ship Shooter، فقط در جهت ارتقا سبک گیم‌پلی بازی پیشرفت‌هایی داشته است.

بازیکنان فقط باید انگشتانشان را بر روی صفحه نمایش بزنند و یا بکشند تا بازی را انجام دهند. همچنین در این بازی یک تقویت‌کننده‌ی قدرت وجود دارد که با استفاده از آن سرعت کشتی افزایش پیدا می‌کند.

هر سطحی از بازی را که شروع می‌کنید، رفته رفته گیم‌پلی‌اش سخت‌تر می‌شود ضمن اینکه شما شانس جمع‌آوری و دریافت سکه‌ها برای خرید کشتی‌های جذاب جدید را بدست می‌آورید.

هر سطح از بازی Galactic Nemesis شامل چهار قسمت است و در کل این بازی چهار لول (سطح) دارد. اولین کهکشان برای همه باز است درحالی که سه کهکشان دیگر برای بازشدن نیاز به پرداخت ۱٫۹۹ دلار دارد.

هیچ آگهی تبلیغاتی در بازی وجود ندارد و شما بیش از ۵۰ ماموریت در کل بازی انجام می‌دهید.

معرفی بازی استراتژی اندروید
بازی Galactic Nemesis

18. معرفی بازی Hitman: Sniper

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

مجموعه بازی‌های Hitman طرفداران بسیار زیادی دارند و نسخه‌ی موبایل آن هم قطعا برای علاقه‌مندان هیجان‌انگیز خواهد بود. در این بازی باید اهداف مختلفی که در ساختمان‌ها و مکان‌های متفاوت قرار گرفته‌اند را از بین ببرید. این بازی بیش از ۱۵۰ مرحله دارد که در هر کدام آن‌ها سلاح‌های متفاوتی در اختیار خواهید داشت.

19. معرفی بازی Into the Dead

قیمت: رایگان

این بازی ترکیب خوبی از یک عنوان اکشن اول-شخص با یک بازی سبک دونده است. بازی‌کننده‌ها در نقش شخصیتی قرار می‌گیرند که باید از دست زامبی‌ها فرار کند. البته سلاح‌های مختلفی هم خواهید داشت که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید زامبی‌ها را از بین ببرید.

20. معرفی بازی Slither.io

نسخه‌ی تکامل یافته‌ی بازی مار در گوشی‌های نوکیا، Slither.io نام دارد. این عنوان یک بازی چندنفره‌ی آنلاین است که بسیار اعتیار آور است و به شما این امکان را می‌دهد که آزادانه کنترل و حرکت ۳۶۰ درجه داشته باشید. گیم‌پلی بازی همان است، مار با هر قرص و گلوله‌ بزرگتر می‌شود.

به عنوان یک بازی چندنفره‌ی آنلاین، شما با سایر بازیکنان و مارها رقابت می‌کنید. مرحله‌ی نهایی مسابقات در یک عرصه‌ی نبرد دایره‌ای انجام می‌گیرد و شما می‌توانید مار‌های دیگر را برای بدست آوردن تکه‌ای از قرص‌ها، قطع کنید.

 معرفی بهترین بازیهای اندروید
بازی Slither.io

21. معرفی بازی Critical Ops

بازی Critical Ops یکی از عنوان‌های جدید سبک اکشن اول-شخص است که فعلا در مرحله‌ی آلفا قرار دارد و نسخه‌ی نهایی آن عرضه نشده است.

در این بازی می‌توانید به عنوان عضوی از گروهی که با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند، به ایفای نقش بپردازید. این بازی از سناریوی آنلاین هم بهره می‌برد و گرافیک بالایی دارد.

در حالی که این عنوان همچنان در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، کیفیت بالای آن نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند.

 معرفی بازیهای دو نفره اندروید

22. معرفی بازی Star Knight

Star Knight (ستاره شوالیه)، بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و پلتفرمر از استودیوی بازیسازی Left Right برای دستگاه های اندرویدی است که با تخفیف ۶۶ درصدی به مناسبت عرضه جهانی، به ارزش ۰٫۹۹ دلار در مارکت گوگل برای فروش قرار داده شده است و در مدت زمان محدود بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است!

در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی یک شوالیه دوست داشتنی به ایفای نقش می پردازید ؛ صدها مرحله ی مختلف و متنوع در دنیایی خارق العاده برای پشت سر گذاشتن وجود دارند.

نبرد شما با نیروی تاریکی است و باید با شمشیر و ایتم هایی که در دست دارید دشمنان مختلف پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

سکه ها و دستاوردهای مختلف در مسیر حرکت شما وجود دارد که با جمع آوری آن ها می توانید آیتم های جدید را باز کنید و یا قدرت شوالیه بازی را دو چندان نمایید.

اگر از علاقه مندان به بازی های پلتفمر-اکشن اندروید هستید که علی رغم حجم کم طراحی منحصر به فردی داشته باشد و ساعت ها شما را سرگرم سازد مطمئن باشید Star Knight نظر شما را جلب خواهد نمود.

معرفی ۳۲ بازی هیجان انگیز ۲۰۱۹ برای اندروید
بازی Star Knight

23. معرفی بازی موبایل Big Hunter

یکی دیگر از بازی‌های اعتیادآور اندروید و آیفون، بازی موبایل Big Hunterاست. بازی اندروید و آیفون Bug Hunter نیز جز آن دسته از بازی‌هایی است که به‌واسطه‌ی چالشی که برای بازیکن به وجود می‌آورد، شما را حسابی سرگرم می‌کند.

نحوه بازی‌کردن هم بدین شکل است که شما یک شکارچی ماموت هستید که باید با شکار کردن، قبیله‌ی خود را از گرسنگی و انقراض نجات بدهید.

حال روز به روز به شکار می‌روید و باید یک ماموت را کشته و برگردید. هر روز که می‌گذرد، چالش‌های جدیدی برای شما در نظر گرفته می‌شود.

برای مثال در چند روز ابتدایی تنها نوار سلامت ماموت‌ها افزایش پیدا می‌کند و می‌بایست در زمان مشخصی آن‌ها را بکشید. اما در ادامه زمان بازی برداشته می‌شود و نیزه‌های شما محدود می‌شوند. شاید در یک نگاه بازی ساده به‌ نظر آید ولی ماموت‌ها قطعا سر جای خود نمی‌ایستند و به شما حمله کرده یا صرفا به واسطه‌ی خرطوم‌های خود، نیزه‌های شما را دفع می‌کنند.

همچنین بازی از پرداخت درون برنامه‌ای نیز برخوردار است و با مراجعه به فروشگاه بازی، شما می‌توانید نیزه‌های قوی‌تری را برای خود خریداری کنید.

اگر به دنبال یک بازی بدون دیتا و اعتیادآور برای گوشی‌های اندرویدی یا آیفون خود هستید، بازی Big Hunter می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

24. معرفی بازی‌ The Room

آخرین قسمت از سری بازی‌های The Room منتشر شده و بازهم این بازی یکی از بهترین بازی‌های پازلی است که شما می‌توانید بر روی گوشی‌های هوشمند خودتان داشته باشید.

برای کسانی که این سری را هرگز بازی نکرده‌اند باید بگویم داستان بازی درباره‌ی یک اتاق حاوی یک سری اشیا است که شما باید با پی بردن به اسرار و رموز اتاق و اشیای موجود، پازل‌های بازی را حل کنید تا برنده‌ی بازی شوید.

به سومین اتاق خوش آمدید. فکرتان را برای رویارویی با چالش های بزرگ آماده کنید، با بازی گیج کننده و پر از رمز و راز The Room Three دیوانه خواهید شد.

آزمایشاتی مرموز در جزیره‌ای دور افتاده جریان دارد، باید تمام توانایی های خود را به کار بگیرید و از این جزیره رها شوید باز هم پازل های منطقی فراوانی را حل کنید و مراحل را یکی پس از دیگری به پایان برسانید.

یکی از برترین بازی های موبایل پیش روی شماست از دستش ندهید. گرافیک این نسخه به حدی زیاد است که احتمال دارد گاهی با توهم درگیر شوید و نمایشگر دستگاهتان را با اتاقی واقعی اشتباه بگیرید.

اگر از علاقه مندان به بازی های فکری هستید بهترین بازی فکری اندروید را از دست ندهید چرا که مجذوب گرافیک، طراحی و ساخت فوق العاده اش خواهید شد.

معرفی بازیهای هیجان انگیز برای اندروید
بازی‌ The Room

25. معرفی بازی Alto’s Adventure

بازی موبایل Alto’s Adventure یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی است که تا به حال روی گوشی‌های موبایل عرضه شده است.

در ظاهر با یک بازی ساده طرف هستید که مدام می‌بایست سکه و لاما (شترهای بی‌کوهان آمریکای جنوبی) جمع‌آوری کرده و اسکیت سواری کنید ولی، دنیای بازی اندروید و آیفون Alto’s Adventure، فراتر از این حرف‌ها است و در وهله‌ی اول، طراحی هنری و موسیقی گوش‌نواز آن شما را جذب خود خواهد کرد.

در ادامه بازی تشکیل شده است از ۱۱ سطح مختلف که هر سطح چالش‌هایی را به دنبال دارد. اگر در انجام تمامی چالش‌ها موفق باشید، به سطح بعدی راه پیدا خواهید کرد و اگر ناکام بمانید، جاذبه‌ی بازی آن‌قدر شما را به خود جذب می‌کند که بارها و بارها تلاش خواهید کرد تا درنهایت موفق شوید.

نکته‌ی دیگر بازی که شما را به خود جذب می‌کند، سیستم شب و روز و آب و هوایی بازی است که به خوبی در درجه سختی‌های بازی تاثیر گذار است.

فرض کنید در شب و هوای بارانی به اسکی کردن می‌پردازید و طبیعتا تمامی دنیای بازی تاریک است و باید حسابی حواس خود را جمع کنید. اگر این بازی را تجربه نکرده‌اید، همین حالا به فروشگاه گوشی موبایل خود رفته و این بازی اعتیادآور اندروید و آیفون را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

26. معرفی بازی Circle

اگر می‌خواهید بازی‌ای را امتحان کنید که در عین حال هم اعصاب‌اتان را خورد کند و هم اینکه شدیدا شما را سرگرم کند، بازی موبایل Circle بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

یک بازی کاملا ساده دیگر که شدیدا جذاب و اعتیادآور است. شما در نقش یک حلقه هستید و یک مسیر و پیچ و خم‌دار را باید جوری پشت سر بگذارید که به خط برخورد نکنید.

به عبارتی بازی اندروید و آیفون Circle، یک بازی تسلط بر اعصاب است که اگر نتوانید بر آن پیروز شوید، بازنده‌ی میدان خواهید بود. بازی دارای یک سری چالش است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید تا اچیومنت‌های بازی را دریافت کنید.

همچنین سیستم ثبت رکورد بازی، سبب می‌شود تا هر بار این بازی را امتحان کرده و رکورد جدیدی را ثبت کنید. زمانی که می‌خواهید به آرامش برسید یا اعصاب خود را آرام کنید، بازی موبایل Circle بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

معرفی بازی هیجان انگیز برای اندروید
بازی Circle

27. معرفی بازی Dead Effect 2

بازی Dead Effect 2 ویژگی‌های علمی-تخیلی و ترسناک زیادی دارد. همچنین ویژگی‌های نقش آفرینی هم برای آن در نظر گرفته شده تا بازی‌کننده‌ها چالش‌های بیشتری در بازی داشته باشند.

گیمرها می‌توانند شخصیت مخصوص خودشان را در این عنوان خلق کنند و قدرت‌هایش را ارتقا دهند. سه شخصیت قابل بازی در این عنوان وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

این بازی گرافیک بالایی دارد و ۲۰ ساعت گیم‌پلی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

معرفی بازیهای هیجان انگیز برای اندروید

28. معرفی بازی موبایل Rodeo Stampede

یکی از بهترین بازی‌های اعتیادآور که می‌توانید تجربه کرده و از آن خسته نشوید. بازی موبایل Rodeo Stampede شما را در نقش یک گاوچران قرار می‌دهد که یک باغ وحش دارد و حال باید مدام حیوانات جدید را در اختیار گرفته و آن‌ها را وارد باغ وحش خود کند. جدای از این موارد، موردی که باعث جذابیت بازی اندروید و آیفون Rodeo Stampede شده، المان‌های نقش آفرینی است.

جدای از اینکه باید حیوان‌های جدیدی را وارد باغ وحش خود کنید، باید باغ وحش خود را نیز توسعه داده و بخش‌های مختلفی برای آن بسازید و ارتقا دهید. در همین ابتدا بگویم که تنها موردی که در این زمینه شما را اذیت می‌‌کند، ویدیوهای تبلیغاتی بازی است که این روزها در اکثر بازی‌های رایگان برای دریافت سکه یا آیتم‌های بیشتر، باید تبلیغ‌های مخلتفی را تماشا کنید یا اینکه به واسطه‌ی پرداخت درون برنامه‌ای، هزینه کرده و کار خود را پیش ببرید.

نحوه‌ی بازی کردن هم بدین شکل است که در محیط بازی که شامل کوهستان، دشت‌های سرسبز و محیط‌های برفی و سایر موارد می‌شود، می‌بایست از این حیوان به حیوان دیگر پرش کرده و نه به موانع بازی برخورد کرده و نه اینکه به سایر حیوان‌ها برخورد کنید.

حال در این میان با پریدن روی حیوان‌های جدید، می‌توانید آن‌ها را اهلی کرده و در اختیار بگیرید. اگر به دنبال دانلود بازی سرگرم کننده بدون دیتا برای اندروید و آیفون هستید، بازی موبایل Rodeo Stampede می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

29. معرفی بازی Shooty Skies

به شخصه معتقدم یکی از دسته بازی‌های مورد نیاز برای پلتفرم موبایل، بازی‌های هواپیمایی هستند که تنها کاری که نیاز است انجام دهید، جا خالی دادن و شلیک کردن است. بازی اندروید و آیفون Shooty Skies به خوبی خواسته‌های شما را فراهم خواهد کرد.

نکته‌ی جالب دیگری که در این بازی توجه شما را جلب خواهد کرد، گرافیک پیکسلی آن است که شدیدا با فضا و اتمسفر آن هم‌خوانی دارد. همچنین دشمنان شما صرفا رادیو و تلویزیون یا موارد این‌چنینی هستند که به شما حمله خواهند کرد.

به عبارتی جدای از مکانیسم‌های گیم‌پلی، طراحی هنری بازی نیز عامل دیگری است که باعث می‌شود ساعت‌ها وقت خود را صرف بازی موبایل Shooty Skies کنید. دنیای بازی تشکیل شده از سطح‌های مختلف که با هر بار بازی کردن، در بالای صفحه نوار مخصوص به آن سطح را مشاهده خواهید کرد که با پر شدن آن، به باس فایت بازی خواهید رسید.

چالشی بودن بازی، دلیل دیگری است که به سراغ آن بروید. سختی بازی جوری است که با هر بار شکست خوردن،‌ بیشتر مشتاق بازی کردن خواهید شد.

30. معرفی بازی Modern Combat 5: Blackout

قیمت: رایگان

بازی Modern Combat 5: Blackout یکی از بهترین بازی‌های اکشن روی موبایل است. نه تنها گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد بلکه مضامین زیادی برای آن عرضه شده و بخش چندنفره هم دارد. شش شخصیت قابل بازی برای قسمت داستانی آن در نظر گرفته شده و گیمرها می‌توانند قدرت‌های آن‌ها را ارتقا دهند و شخصی‌سازی کنند. این بازی از کنترلرهای فیزیکی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید کنترلر بازی خودتان را به گوشی متصل کنید.

 معرفی چند بازی برتر اندروید
بازی Modern Combat 5: Blackout

31. معرفی بازی موبایل Office Space: Idle Profits

بازی اندروید و آیفون Office Space: Idle Profits در نگاه اول اصلا بازی جذابی به نظر نمی‌رسد. با همین دید به خود می‌گویید بگذار کمی دیگر وقت خود را صرف بازی بکنم شاید از آن خوشم آمد.

با این دید به سراغ بخش‌های مختلف بازی اندروید و آیفون Office Space: Idle Profits می‌روید و وقتی به خودتان می‌آیید، می‌بینید که ساعت‌ها است به جمع‌آوری سکه و خرید بخش‌های مختلف یک ساختمان اداری و نصب یک ویروس روی سیستم این بخش‌ها هستید تا پول بیشتری به جیب بزنید.

بازی برگرفته از یک فیلم به نام Office Space است و بازیگرهای همان فیلم در دنیای Office Space: Idle Profits نیز استفاده شده‌اند. شما یک کارمند ناراضی از شغل خود هستید و ظاهرا همین روزها است که اخراج شوید.

خب چه کاری بهتر از این که ویروسی روی سیستم‌های مختلف کمپانی نصب کرده و شروع به دزدیدن پول بکنید! با همین نگرش بازی را شروع می‌کنید و مدام به ذخایر خود افزوده و از آن‌ طرف با پرداخت هزینه‌های بیشتر بخش‌های مختلفی را در دسترس خود قرار می‌دهید.

با کارگذاری ویروس روی سیستم‌ها، هر از چند ثانیه مقداری پول به حساب شما واریز می‌شود و حتی می‌توانید افراد خاصی را برای پیشرفت در پروسه کاری خود استخدام کرده تا از آن بخش پول‌های بیشتری به دست بیاورید. بازی موبایل Office Space: Idle Profits در نگاه اول هیجان انگیز به نظر نمی‌رسد ولی رفته رفته خود را یک بازی اعتیادآور اندروید و آیفون معرفی می‌کند.

32. معرفی بازی Pinout


بازی محبوب و دوست داشتنی Pinball را که یادتان است، حال این بازی سرگرم کننده و اعتیادآور را روی گوشی‌های موبایل آورده و گرافیک و نحوه طراحی و مکانیسم بازی را کمی تغییر دهید تا بازی اندروید و آیفون PinOut به وجود آید.

بازی موبایل PinOut شامل یک سری محل‌های مختلف است که از طراحی‌های متفاوتی برخوردار بوده و به عبارتی هر محل جدید یک چک‌پوینت به حساب می‌آید. حال شما با توجه به زمانی که در اختیار دارید، می‌بایست توپ را به چک‌پوینت‌های بعدی رسانده و رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برسانید.

البته پس از تمام شدن زمان مورد نظر، اگر می‌خواهید از آخرین چک‌پوینت خود به بازی کردن بپردازید، باید نسخه‌ی پرمیوم بازی را خریداری کنید. اما همین نسخه‌ی رایگان بازی آن‌قدر اعتیادآور و سرگرم کننده است که به هیچ‌وجه به خرید نسخه‌ی پرمیوم بازی موبایل PinOut احتیاج پیدا نمی‌کنید.

بیشتر بخوانید:

بازی فیفا ۱۹: معرفی کامل بازی FIFA۱۹

لیست قیمت انواع بازی (۱۴ دی ۱۳۹۷)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits