دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۳ نکته مهم درباره آزمون استخدامی وزارت نفت
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۳ نکته مهم درباره آزمون استخدامی وزارت نفت - «بیژن زنگنه» وزیر نفت اسفند ماه امسال از برگزاری -نکته-آزمون-استخدامی-وزارت-بیژن-زنگنه

«بیژن زنگنه» وزیر نفت اسفند ماه امسال از برگزاری آزمون جدید وزارت نفت با شرایط جدید در سال ۹۷ خبر داده است.

مهمترین ویژگی آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۷ یکپارچه برگزار شدن آن بوده به طوری‌که با حذف برخی از امتیازات از سوی دیوان عادلت اداری عملا به‌جای دو آزمون (گروه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کارکنان صنعت نفت)، با تجمیع انجام گرفته سال ۹۷ یک آزمون برای استخدام ۲۵۰۰ نفر انجام می‌شود.

از سوی دیگر از سه شنبه هفته جاری ۲۲ اسفند ماه سایت آزمون استخدامی وزارت نفت دوباره فعال شده و تا جمعه ۲۵ اسفند ماه امسال فعال بوده تا امکان عودت و بازپرداخت هزینه ثبت نام ۳۳ هزار تومانی به داوطلبان فراهم شود.

در همین حال در سایت آزمون استخدامی وزارت نفت تاکید شده است: اگر داوطلبانی نسبت به اعلام شماره حساب برای بازپس گیری وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این امر به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

در این بین داوطلبانی که تمامی شرایط آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۶ را داشته اند و نسبت به صحت اطلاعات ارائه شده برای ثبت نام به سایت آزمون استخدامی وزارت نفت اطمینان دارند از دریافت مبلغ ثبت نام خودداری کنند زیرا امکان حضور این افراد برای ثبت نام آزمون استخدامی جدید وزارت نفت با شرایط جدید در سال ۱۳۹۷ هم فراهم خواهد شد.

به استناد گزارش ارائه شده در سایت آزمون استخدامی وزارت نفت حتی با تعیین شرایط جدید، داوطلبان با شرایط سال ۹۶ هم می‌توانند در آزمون سال ۹۷ وزارت نفت مشارکت کنند.

نکته مهم دیگر آن است که داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی سال ۹۶ وزارت نفت نشده‌اند قطعا پیش از برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۷ برای یک دوره موقت، ثبت نام از داوطلبان با شرایط جدید انجام خواهد شد.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits