دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواب ماساژ : تعبیر ماساژ دادن در خواب چیست ؟
2
زمان مطالعه: 9 دقیقه
خواب ماساژ دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن ماساژ در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر ماساژ در خواب

تعبیر خواب ماساژ دادن از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

  • اگر در خواب ببینید کسی شما را ماساژ می دهد، تعبیرش این است که نگرانید. احتمالا در خانه یا محل کار مشکلی دارید. اما زیاد جای نگرانی نیست. سعی کنید اگر مشکلی هست هر چه زودتر آن را برطرف کنید در غیر اینصورت مشکلات بزرگتر و بزرگتر خواهند شد و دیگر انگیزه ای برای مقابله با آنها ندارید.
  • تعبیر دیگر این خواب این است که کاری را شروع کرده اید که نمی توانید آن را به پایان برسانید و آن را نیمه کاره رها کرده اید.

تعبیر خواب ماساژ دادن

انواع تعبیر خواب ماساژ دادن :

  • نشانه خودخواه بودن شماست. شخصی در زندگی تان است که شما به شدت به او اعتماد دارید و دوست دارید در مورد هر کاری با او صحبت کنید. اما وقتی او به مشاوره نیاز دارد بیخیال او می شوید.. به محض اینکه فهمید رفتار بدی داشته اید ، تمام تلاش خود را می کنید تا اشتباه را برطرف کرده و دوباره اعتماد او را جلب کنید.
  • ماساژ شهوانی در خواب نشانه این است که از زندگی جنسی خود راضی نیستید. شاید مدت زیادی است که در رابطه هستید و فکر می کنید که همه چیز برایتان تکراری شده است. احساساتتان جریحه دار شده است و زندگی سختی را دارید.
  • ماساژ خوب و دلپذیر در خواب نشانه این است که یکی از مشکلات شما از کنترل خارج می شود. احتمالاً به قدر کافی با آن کنار آمدید. اما دیگر طاقتتان طاق شده و نمی دانید چه کنید.
  • تعبیر ماساژ خشن و دردناک در خواب این است که کسی یا چیزی انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد. شما برای این کار وقت و تلاش زیادی صرف کرده اید ، اما نتایج حاصل نمی شود. اگر کسی شما را ناامید کرده باشد ، احتمالاً به زمان زیادی نیاز دارد تا اعتماد شما را جلب کند.
  • اگر درخواب دیدید که ماساژ را پایان دادید، تعبیرش این است که نمی دانید چه می خواهید ، اما می دانید چه چیزی نمی خواهید. شما در حال حاضر در مرحله ای هستید که باید تصمیمات بزرگ و قابل توجهی بگیرید. مطمئن نیستید که کدام مسیر را انتخاب کنید ، اما می دانید که نمی خواهید در کدام مسیر بروید.ا
  • گر در خواب دیدید که شخص دیگری به ماساژ پایان داد، تعبیرش این است که با رفتارها یا برخوردتان فرد را حساس و آزرده یا تحریک می کنید. ما در مورد شخصی صحبت میکنیم که مدتی عزیز شما بوده اما اکنون به آن اهمیت نمی دهید.
  • اگر در خواب دیدید که از ماساژ دادن خودداری کردید، تعبیرش این است که شما فردی بسیار محتاط و بدبین هستید. شما در مورد آشنایی و دوستی های جدید بسیار سختگیرید.
  • اگر دیدید که دیگران از ماساژ دادن خودداری کردند، تعبیرش این است که شهرت ندارید. تصمیمات و حرکتهای بی پروا باعث بی اعتمادی در افراد شده است ، به همین دلیل مجبورید برای اثبات خود و توجیه اعتمادی که برخی از آنها به شما دارند سخت کار کنید.
  • تعابیر قبلی مربوط به خواب هایی است که شما در آن تمام بدن شخصی را ماساژ می دهید یا کسی کل بدن شما را ماساژ می دهد. بسته به اینکه کدام قسمت از بدن را ماساژ داده باشید یا شخصی برای شما ماساژ داده باشد ، تعابیر متفاوت خواهد بود.

تعبیر خواب ماساژ پا

ماساژ دادن پا در خواب :

  • نشانه این است که در آینده کار بسیار سخت و پیچیده ای خواهید داشت. شما مدام استرس دارید و حس می کنید همه چیز را از دست داده اید. در کارتان هیچ امیدی ندارید. باید به دنبال راهی آسان تر باشید.
  • اگردیدید که شخص دیگری به شما ماساژ داد، تعبیرش این است که شما زمان زیادی را برای لذت بردن از زندگی خواهید گذراند. شما کسی هستید که در لحظه زندگی می کنید. به گذراندن اوقات فراغت اهمیت می دهید و نمی خواهید با سوالاتی در مورد آینده، خود را تحت فشار قرار دهید. مهم نیست که زندگی خود را به بهترین وجهی تحسین برانگیز نشان دهید. این خصوصیات بسیار خوب است.

تعبیر خواب ماساژ صورت

ماساژ روی صورت در خواب:

  • نشانه این است که مطمئن نیستید می توانید به عزیزی که قبلاً یک بار به شما خیانت کرده اعتماد کنید.
  • اگر در خواب ببینید شخصی به شما ماساژ صورت می دهد ، تعبیرش این است که از پیر شدن می ترسید. به همین دلیل است که سعی می کنید تا آنجا که ممکن است جسم و روح خود را پرورش دهید. این خواب خصوصا برای زنان صدق میکند.

تعبیر خواب ماساژ دادن سر

ماساژ سر در خواب:

  • اگر در خواب دیدید که کسی سر شما را ماساژ می داد، تعبیرش این است که قصد دارد حرفش را با شما به کرسی بنشاند.. تجربه شما در زندگی ثابت می کند که نیاز به نصیحت دیگران ندارید. حتی اگر هیچ کس دانش فراوان شما را انکار نکند ، به این معنی نیست که همه باید به شما گوش دهند و آنچه را که به آنها می گویید انجام دهند.
  • اگر خواب دیدید که سر خود را ماساژ می دادید، تعبیرش این است که با شخصی که به عنوان یک شخصیت بزرگ شناخته می شود روبرو خواهید شد. این شخص می تواند پدر ، مادر ، شریک زندگی یا حتی رئیس شما باشد. دیگر اجازه نمی دهید که شما را شستشوی مغزی دهند زیرا اعتقاد دارید که آنقدر باهوش هستید که می توانید درست و غلط را بشناسید.

تعبیر خواب ماساژ گردن

ماساژ گردن در خواب:

  • نماد گیجی است. شهود و منطق شما سیگنال های کاملا متفاوتی به شما می دهد و شما هم نمی دانید به کدام یک گوش دهید. طبیعی است که بخواهیم کار درست را انجام دهیم ، اما شما نمی توانید تصمیمات بزرگ و تکان دهنده بگیرید. خود را گیج نکنید. اجازه دهید همه چیز برایتان روشن شود و بعد تصمیم گیری کنید.
  • اگر دیدید که کسی به شما ماساژ گردن داد، تعبیرش این است که شما خسته شده اید. احتمالاً اخیراً وقت ندارید که با تعهدات و مشکلات کنار بیایید. به محض حل یک مسئله ، چیز دیگری پیش می آید و شما به دلیل کار، وقت رسیدگی به مشکلات دیگران را ندارید. خوشبختانه آن مرحله آشفته زندگی شما مدت زیادی طول نخواهد کشید. کافی است صبور باشید.
  • اگر در خواب دیدید که کسی به شما ماساژ کمر داد، تعبیرش این است که به شدت روی کارتان متمرکز شده اید و وقت ندارید که بیشتر به دوستانتان رسیدگی کنید. شما حس می کنید که خودتان باید در مرکز توجه باشید و مشکلات دیگران را نمی بینید.
  • اگر دیدید که کسی به شما ماساژ کمر می دهد تعبیرش این است که رفتار عزیزانتان به شما آسیب می رساند. احتمالا به دوست خود در مورد مشکلی که دارید اعتماد کنید ، اما آنها حتی سعی نمی کنند به شما کمک کنند. خواهید فهمید که آن شخص اصلا به شما اهمیت نمی دهد.

تعبیر خواب ماساژ دادن دست

تعبیر خواب ماساژ دست و پا:

  • تعبیر ماساژ دست و پا این است که کسی سعی می کند شما را تحقیر کند. آن شخص احتمالاً شما را دوست ندارد یا در گذشته او را آزرده اید ، به همین دلیل او تصمیم گرفته است که انتقامش را بگیرد. آنها باعث می شوند که دیگران شما را غیرقابل اعتماد و ناتوان ببینند ، این روی وضعیت شغلی و روانی شما تأثیر منفی می گذارد.
  • اگر در خواب می بینید که شخصی دست و پایتان را ماساژ می دهد ، تعبیرش این است که بیش از حد از عزیزان و همکاران تجاری خود انتظار دارید. شما ذاتاً کمال گرا هستید و سعی می کنید همه کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

تعبیر خواب ماساژ دادن کف دست

  • ماساژ دادن کف دست کسی در خواب نشانه این است که باید با کسانی که دوستشان دارید محبت بیشتری داشته باشید. لازم نیست درمورد شریک زندگی ، اعضای خانواده و دوستان خود نیز چنین رفتار کنید. گاهی هم به آن ها توجه و محبت کنید. آن ها به شما نیاز دارند.
  • اگر دیدید که کسی کف دست شما را ماساژ می دهد، تعبیرش این است که مدام شما را ستایش می کند.

تعبیر خواب ماساژور

تعبیر دیدن ماساژور در خواب :

  • این است که تصمیم گیری های بزرگ زندگی ، به جای احساس، به عقل اعتماد خواهید کرد. شما فردی هستید که از روی غریضه رفتار میکنید و شهود بالایی دارید.

تعبیر خواب صندلی ماساژه

تعبیر دیدن صندلی و یا وان ماساژور :

  • این است که تصمیم گرفته اید خواسته های خود را برآورده کنید حتی اگر اکنون لحظه مناسبی برای آن نباشد. با وجود تعهدات بی شماری که دارید ، ترجیح می دهید مدتی را با دوستانتان سپری کنید. تفریح برای شما مهمتر از حل برخی از مشکلات کسل کننده است.
  • تعبیر دیدن وان ماساژور این است که سرانجام توجه خود را به سلامتی خود اختصاص خواهید داد. شما بخاطر تعهدات و کارهای متعدد کاملاً خود را نادیده گرفته اید ، اما استرس شما را آزار می دهد. قبل از اینکه خستگی بر وضعیت جسمی و روحی شما تأثیر منفی بگذارد.

تهیه و ترجمه (مجله دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب حمام : 69 نشانه و تعبیر دیدن دوش گرفتن و استحمام در خواب

تعبیر خواب وان : 25 نشانه و تعبیر دیدن وان حمام در خواب

تعبیر خواب حوله : 25 تفسیر و تعبیر دیدن حوله در خواب

تعبیر خواب صابون : ۳۱ نشانه و تفسیر دیدن صابون در خواب

37 نشانه و تعبیر خواب رابطه جنسی (محرم و نامحرم)

تعبیر خواب استخر : 31 معنی و تعبیر دیدن خواب استخر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits