دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواب زنجیردیدن : زنجیر در خواب چه تعبیری دارد ؟
1
زمان مطالعه: 9 دقیقه
خواب زنجیر دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن زنجیر در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب زنجیر دیدن چه تعبیری دارد ؟

مجله دلگرم: تعبیر خواب زنجیر، تعبیر خواب به زنجیر کشیدن، تعبیر خواب زنجیر پاره شدن ، تعبیر خواب زنجیر و قفل و ... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات ، برداشت ها و پیام های مختلف این خواب می پردازیم.

تعبیر خواب زنجیر

تعبیر خواب زنجیر

انواع تعبیر خواب زنجیر:

  • زنجیر درخواب نشانه تنهایی و انزوا است. احتمالا به دلیل فشار جامعه و رفتارهای اطرافیان منزوی شوید. شما برای جلب توجه دیگران دست به هر کاری می زنید. زمان به شما ثابت میکند که برای خود زندگی کنید و دربند کسی نباشید.
  • داشتن زنجیر جدید هشداری است که از افراد خود شیرین و متملق فاصله بگیرید. احتمالا از این دست افراد در اطراف شما زیاد هستند. پس مراقب باشید. آن ها می خواهند از شما برای اهداف خودشان سو استفاده کنند.. سعی کنید در مورد رازها ، ترس ها و برنامه های خود با آن ها اصلا صحبتی نکنید زیرا احتمالا تمام برنامه هایتان با شکست مواجه خواهد شد.
  • دیدن زنجیر زنگ زده نشانه این است که سخت کوشی و تلاشتان عاقبت اثر بخش خواهد بود. صبر و استقامت شما زیاد است و تمام سختی ها را کنار خواهد گذاشت.

تعبیر خواب به زنجیر کشیدن

انواع تعبیر خواب به زنجیر کشیده شدن و زنجیر کشیدن:

  • به زنجیر کشیده شدن نماد مشکلات و نگرانی ها است. احتمالاً ایده ای داشته اید که برای عملی کردنش به جسارت زیادی احتیاج داشتید ، اما شک و تردیدهای شما و دیگران باعث شده که از آن دست بکشید. از آنجایی که عزیزانتان هم به شما اعتماد ندارند، اعتماد به نفس ندارید و مجبور هستید که هر کار به صلاحتان است را انجام دهید.
  • اگر در خواب دیدید که خود را از بند زنجیر رها کردید ، تعبیرش این است که به آنچه مدت ها انتظارش را میکشیدید رسیده اید. شما فرد قدرتمندی هستید و هیچگاه تسلیم نمی شوید. هوش و پشتکار آن را دارید که به هر چیزی که می خواهید برسید.
  • اگر در خواب دیدید که شخصی که به زنجیر کشیده شده را نجات دادید تعبیرش این است که به زودی فرصت کمک به دیگران را پیدا خواهید کرد. ، اما با توجه به اینکه آن شخص در گذشته از کمک به شما امتناع ورزیده است ، شک دارید که این کار را بکنید یا نه.. اجازه ندهید انتقام ارزش های شما را به خطر بیاندازد.
  • اما اگر نتواستید خود را از بند خلاص کنید و تلاشتان بیهوده بود، تعبیرش این است که شهامت کافی برای گرفتن تصمیمات مهم درزندگی را ندارید. شما می دانید که با این وضعیت دیگر نمی توانید ادامه دهید اما ترس از عواقب بد احتمالی، شما را از انجام این کار باز می دارد.
  • تعبیر زنجیر شدن دیگران در خواب نشانه این است که در اطرافتان خائنان زیادی هستند. با این حال ، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد زیرا این رویا به شما می گوید که آنها به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید.
  • کشیدن زنجیرها در خواب به این معنی است که سعی دارید عزیز خود را بیهوده تغییر دهید. بعضی چیزها وقتی صحبت از آنها می شود شما را آزار می دهند و شما مرتباً به آنها اشاره می کنید. با این حال ، شما نمی فهمید که اگر موفق به تغییر آنها شوید ، دیگر آن شخصی که عاشقش شده اید نخواهد بود و آنها باور خواهند کرد که شما می خواهید هویت آنها را تغییر دهید ، و این باعث می شود فاصله بگیرند از شما جلوی آن را بگیرید تا دیر نشده است.

تعبیر خواب ببر زنجیر شده

اگر در خواب دیدید که جانوران وحشی مثلا ببر در خواب زنجیر شدند، تعبیرش این است که آماده جنگ با شیاطین درونی هستید. شما شجاعت و قدرت کافی برای خلاص شدن از شر چیزهای منفی در زندگی خود دارید و از افرادی که از شما فاصله میگیرند نمی ترسید.

تعبیر های زنجیر کردن :

  • زنجیر کردن کسی نشانه تحت فشار قرار دادن دیگران است. نه تنها در مورد عشق و زندگی خانوادگی بلکه در روابط دوستانه نیز به همین سبک رفتار میکنید. شما دوست ندارید عشق یا بهترین دوستتان با کس دیگری دوست باشد. باید این موضوع را بدانید که هر کسی آزاد است که هر کاری بکند و نباید دیگران را دربند کنید.
  • اگر در خواب دیدید که شخصی شما را زنجیر کرد، تعبیرش این است که با شخصی فریبکار رابطه برقرار خواهید کرد. به زودی متوجه می شوید با شریک یا دوست خود هیچ وجه مشترکی ندارید. اما این که عادت و ترس از تنها ماندن است که شما را در این رابطه نگه داشته است. در حال حاضر هیچ یک از شما خوشحال نیستید.
  • اگر در خواب دیدید که آن شخص شما را به زنجیر کشید و با خود راه می برد تعبیرش این است که در زندگی واقعی تان شخصی هست که به طور کل برای شما تصمیم می گیرد و به طور کل خوشحالی و خوشبختی را از شما گرفته است.
  • اگر در خواب دیدید که روی زنجیر راه می رفتید، تعبیرش این است که به شدت مغرور هستید. شما فردی هستید که اعتماد به نفس زیادی دارید یا حداقل سعی می کنید اینطور به نظر برسید. با این کار قطعا موفق نمی شوید زیرا نظرات دیگران برای شما اهمیت زیادی دارد.
  • اگر درخواب دیدید که حیوانی بر روی زنجیر راه می رفت، تعبیرش این است که واقعاً سخت تلاش می کنید تا کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. اما از آنجا که زندگی سختی دارید، این کار کمی دشوار است.

تعبیر خواب زنجیر پاره شدن

اگر آرزو دارید که موفق به شکستن زنجیره شوید و این خواب را میبینید به این معنی است که از قدرتی که دارید آگاهی ندارید. فقط بعد از اینکه اتفاقی استرس زا و قابل توجه برای شما رخ داد ، خواهید دید که بسیار قویتر از تصور خود هستید.


تعبیر خواب سگ زنجیر کرده

اگر درخواب دیدید که سگ یا گربه ای در زنجیر بودند، تعبیرش این است که از خوشبخت بودن در زندگی واقعی می ترسید. شاید عجیب به نظر برسد ، اما شما عادت کرده اید که برای کسی یا چیزی رنج بکشید و نمی دانید چگونه با اتفاقات خوب زندگی کنار بیایید. شما باید سعی کنید به جای بازگشت به گذشته تاریک خود، از اتفاقات خوب زندگی تان لذت ببرید.


تعبیر خواب خریدن زنجیر

اگر در خواب دیدید که زنجیر میخریدید، تعبیرش این است که اعتقادات و اصولی که در زندگی دارید، به شما اجازه پیشرفت را نمی دهد. این عدم سازش و سخت گیری در زندگی ممکن است کار دستتان بدهد. البته رعایت قانون کار خوبی است اما بعضی از اصول و اعتقاداتی که دارید ممکن است مانع بزرگی بر سر راهتان باشد. سعی کنید حق دیگران را درکار رعایت کنید. تنها نکته ای که باید آن را رعایت کنید داشتن وجدان کاری و رعایت حقوق دیگران است.


تعبیر خواب فروختن زنجیر

تعبیر فروش زنجیره ای در خواب نشانه این است که شغل و ایده ای در زندگی دارید که تمام سرمایه خود را صرف آن کرده اید. اما نتیجه کار، آنگونه که باید نشده است. سعی کنید از تعهدات خود غافل نشوید ولی با عقل و منطق کار را به پیش ببرید.


تعبیر خواب دزدیدن زنجیر

سرقت زنجیر در خواب نشانه این است که باید برای تصمیم گیری های مهم آماده باشید. اجازه ندهید در زندگی احساساتتان به جای شما تصمیم بگیرند. در غیر این صورت ، ممکن است دچار دردسر شوید.
اگر در خواب دیدید که شخصی زنجیر شما را دزدید، تعبیرش این است که خیلی لجباز هستید و نمی پذیرید که اشتباه کرده اید. سعی کنید انتقادات دیگران را گوش دهید و فکر نکنید تمام تصمیمات و کارهایی که انجام می دهید درست است.


تعبیر خواب زنجیر و قفل

زنجیر و قفل نشانه این است که مشکلاتتان در زندگی دو برابر خواهد شد. اگر بی تفاوت باشید و همه چیز را سبک و راحت بگیرید، اوضاعتان بهتر خواهد شد.

تعبیر خواب زنجیر از ابن سیرین

محمدبن سیرین گوید :
زنجیر در خواب ، گناه و معصیت بود . اگر بیند زنجیر را بگسست و بینداخت ، دلیل که از گناه توبه کند و به خدای تعالی بازگردد .

تعبیر خواب زنجیر از مطیعی تهران

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

  • زنجیر در خواب نشان اسارت و پیوند انقیاد آمیز است و تعبیر آن متفاوت می شود وقتی که سر زنجیر به جاهای دیگری متصل باشد .
  • اگر در خواب ببینیم که زنجیر به دور دست هایمان بسته است اگر چه کسی آن را نبسته باشد نشان گرفتاری است .
  • اگر ببینیم که یک سر زنجیر در دست ، و سر دیگرش مثلا به در خانه بسته است گرفتاری خانوادگی پیدا می کنیم یا اسیر عواطف و احساس می گردیم .
  • چنانچه ببینیم زنجیری روی میز یا در محل کار ما افتاده از نظر شغلی گرفتاری خواهیم یافت .
  • |این دو نمونه از این بابت ذکر شد که سر زنجیر به هر جا بسته باشد گرفتاری در همان زمینه است .
  • چنانچه در خواب ببینیم فقط زنجیری داریم اسیر گناه و آلودگی هستیم چه معبران خود زنجیر را در خواب گناه و معصیت تعبیر کرده اند حال چنانچه ببینید زنجیری را می گشایید خویشتن را از اسارت می رهانید .
  • بستن زنجیر تجاوز و تعدی است و این فرق نمی کند که زنجیر را به کجا ببندیم چه تجاوز به آن تعبیر می شود .

لوک اویتنهاو می گوید :

  • زنجیر طلا : عروسی در خانواده
  • زنجیر آهنی : تنهایی در دوران پیری
  • به زنجیر کشیده شدن : ناراحتی
  • زنجیرها را پاره کردن : شما با کمک نیروی خود موفق خواهید شد

آنلی بیتون می‌گوید :

  • اگر خواب ببینید زنجیر بر دست و پای شماست ، علامت آن است که زحمت کارهای دیگران به دوش شما می افتد . اما اگر در خواب بتوانید زنجیرها را از دست و پای خود پاره کنید ، علامت آن است که خود را از بند تعهدی خطا رها خواهید ساخت .
  • دیدن زنجیر در خواب ، نشانة نقشه های خیانت آمیز و بدنام کنندة افراد حسود است .
  • اگر افرادی آشنا را در بند زنجیر ببینید ، نشانة آن است که برای آشنایان بدبختی در راه است .

تهیه و ترجمه در مجله دلگرم

تعبیر خواب زنجیر

تعبیرهای مرتبط :

تعبیر خواب قفل : 33 نشانه و تعبیر دیدن قفل در خواب

تعبیر درب در خواب : 51 نشانه و تعبیر خواب درب دیدن

تعبیر و تفسیر دیدن کلید در خواب چیست ؟

58 تعبیر و معنی دیدن خواب خانه و خانه خریدن

تعبیر خواب گاو صندوق: 14 نشانه و تعبیر دیدن گاوصندوق در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits