دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب پارچه توری : 17 نشانه و تعبیر دیدن تور در خواب
4
زمان مطالعه: 5 دقیقه
خواب تور دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن پارچه توری در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب پارچه توری تعبیرش چیست ؟

تعبیر خواب پارچه توری، تعبیر خواب دوختن تور، تعبیر خواب خریدن پارچه توری، تعبیر خواب پارچه توری سفید و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب پارچه توری

1- پارچه توری خصوصا تور سفید در خواب سمبل شادی است. دوستی که مدت ها او را دوست داشتید و عاشقش بودید به شما پیشنهاد ازدواج خواهد داد و شما هم به آرزویتان خواهید رسید.
2- تعبیر دیگر این خواب این است که شما قصد دارید کسی را اغوا کنید. شما از تمام آپشن های خود استفاده میکنید که به عشقتان بفهمانید که به لحاظ جنسی در بهترین شرایط دارید.
3- این خواب نشانه این است که شما به دروغ گرفتار شده اید و باعث ناراحتی و پشیمانی شما خواهد شد. اگر شریک زندگی تان به شما خیانت کرده باید تمام تلاشتان را بکنید که این موضوع را به دیگران ثابت کنید زیرا کسی حرف شما را باور نخواهد کرد.


تعبیر خواب دوختن تور

4- اگر در خواب دیدید که پارچه توری می دوختید تعبیرش این است که برای سازماندهی زندگی تان تصمیمات بهتری میگیرید. شما به شدت متعهد هستید و این تعهد برای شما آزار دهنده است و محدودیت ایجاد میکند. مشکل اینجاست که حتی وقت کافی هم برای ارتباط جنسی یا استراحت یا لذت از زندگی ندارید.
5- اگر در خواب شخص دیگری را دیدید که توری می دوخت، تعبیرش این است که اطرافیان سعی میکنند که توجه شما را جلب کنند. آن شخص احتمالا از همکاران دانشگاه یا دوستان دانشگاهتان است. آن ها نمی توانند احساسات خود را بیان کنند و از بیان آن می ترسند. به هر حال به زودی متوجه می شوید که آنها چه کسانی هستند. اگر مجرد هستید و آن شخص شما را دوست دارد سعی کنید به او نزدیک شوید.


تعبیر خواب خریدن پارچه توری

6- اگر در خواب دیدید که توری خریدید تعبیرش این است که از شروع جدید می ترسید. شما از زندگی خود راضی نیستیدو اما برای تغییر آن کاری انجام نمی دهید. همه این ها ناشی از نا امنی های شما و ترس از ناشناخته هایی است که در کل زندگی دنبال کرده است. با چیزهای کوچک شروع کنید.
7- فروختن پارچه توری در خواب نشانه این است که شما خیلی تلاش می کنید که به یک شخص با نفوذ نزدیک شوید. متوجه شده اید که آن ها میتوانند در رسیدن به اهداف خود به شما کمک کنند، شما هم تصمیم دارید از هر ترفندی برای جلب اعتماد آنها استفاده کنید. با این حال، بیش از حد تحت فشار بودن شما باعث بیزاری شما از دیگران شده است.


تعبیر خواب لباس تور

8- اگر مردی در خواب دید که سوتین توری بسته است، تعبیرش این است که شریک زندگی تان در تلاش است که شما را از دوستانتان جدا کند. زیرا آنها معتقدند که دیگران تاثیر منفی بر روی شما دارد. شاید دوستتان خوب شما را بخواهد اما اجازه ندهید کسی برایتان تصمیم بگیرد یا شما را به کاری وادار کند.
9- اگر زنی خواب دید که سوتین توری دارد، تعبیرش این است که برای رسیدن به خواسته های خود باید بسیار سخت کار کنید. شمام ثابت خواهید کرد که خیلی سخت تر از همکاران مرد کار کنید تا اثبات کنید که چقدر ارزش دارد. شما از تبعیض ناراحتید و هر کاری میکنید که این اتفاق برای شما نیوفتد.


تعبیر خواب پارچه توری سفید

رنگ پارچه توری در خواب مهم است و تعبیر جداگانه دارید.
10- توری سفید : تعبیر توری سفید در خواب نشانه این است که خودخواه هستید و همه چیزهای خوب را برای خود می خواهید.
11- توری زرد: تعبیر خواب توری زرد نشانه ترحم است. شما بیش از حد از سرنوشت خود شکایت می کنید و معتقدید که تمام عالم برخلاف شماست. اما خیلی تنبل هستید و خود را تغییر نمی دهید.
12- توری آبی : تعبیر توری آبی درخواب نشانه این است که با کسی که از شما دور است دل می بندید. این احساسات واقعی نیستند. اما جای نگرانی وجود ندارد.


تعبیر خواب پارچه توری سفید

13- دیدن توری قرمز در خواب نمادی از اشتباق است. اگر مدت طولانی در یک رابطه بوده باشید، به زودی به او پیشنهاد ازدواج خواهید داد و زندگی تان را به طور رسمی آغاز خواهید کرد.


تعبیر خواب تور عروس

آنلی بیتون می‌گوید :
14- دیدن تور لباس عروس در خواب ، نشانة آن است که در زندگی خود تغییر و تحولی ایجاد خواهید کرد که باعث شادمانی اعضای خانوادة شما خواهد شد .
15- اگر دختری خواب ببیند تور لباس عروسی را بر صورت خود انداخته است ، نشانة آن است که به کاری مشغول خواهد شد که برایش منفعتی فراوان به همراه می آورد .
16- اگر خواب ببیند تور لباس عروسی از روی صورتش کنار می رود یا بر زمین می افتد ، نشانة آن است که متحمل رنج و اندوه خواهد گشت .


تعبیر خواب پارچه توری مشکی

17- دیدن توری سیاه در خواب نشانه این است که سرانجام اعتراف میکنید که این عشق فرجامی ندارد. این خواب نشانه نا امیدی از عشق و زندگی است. همچنین نشانه مرگ و مراسم عزاست.

ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب رنگ ها : تعبیر و تفسیر هر رنگ در خواب چیست ؟

تعبیر خواب لباس عروس : ۲۰ نشانه و تفسیر دیدن لباس عروسی در خواب

تعبیر خواب سوزن: ۴۶ نشانه و تفسیر دیدن سوزن در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits