دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب گودال : 22 تفسیر و تعبیر دیدن گودال و چاله در خواب
21
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خواب گودال دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن گودال در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب گودال دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب چاله و گودال ، تعبیر خواب افتادن در گودال، تعبیر خواب چاله کندن ، تعبیر خواب گودال آب ، تعبیر خواب گودال خالی و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

تعبیر خواب گودال

تعبیر خواب گودال و چاله

1- گودال در خواب نشانه این است که کارهایتان را با موفقیت انجام خواهید داد. شاید از ابتدای کار بترسید یا همه چیز را زیر سوال ببرید اما به لطف سخت کوشی و تلاش، به آنچه انتظارش را دارید خواهید رسید. خیلی از نزدیکانتان توجه ویژه ای به شما دارند و این موضوع به شما انگیزه می دهد. اکنون زمان آن رسیده که بفهمید چقدر توانمند هستید.
2- اگر در خواب دیدید که از روی گودال می پرید، تعبیرش این است که بر مشکلات غلبه خواهید کرد و به هدفتان خواهید رسید. احتمالا کسی را دوست دارید یا می خواهید کاری انجام دهید. هدفی که در پیش گرفته اید درست است تنها باید مسیرتان را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید.
3- تعبیر دیگر پریدن از روی گودال این است که که در تصمیم گیری های بزرگ و مهم زندگی، مثل شغل و تحصیل، به دنیال یک مشاور خبره میگردید. حتی اگر برنامه های بزرگی دارید و دوست دارید به آن ها برسید، باید از توانایی های خود آگاه باشید.

آنلی بیتون می‌گوید :
4- اگر خواب ببینید داخل چاله ای می افتید ، علامت آن است که زیان مالی خواهید دید .
5- اما اگر از روی چاله بپرید ، نشانه آن است که دور از هر گونه خطا به زندگی خود ادامه می دهید .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
6- چنان چه در آستانه در خانه یا در درون خانه شما چاله ای پدید آمده باشد نشان آن است که مشکلاتی برای شما پدید می آید و این مشکلات بیشتر خانوادگی است تا اجتماعی و یا کسبی و شغلی .
7- اگر چاله در اتاق یا در آشپزخانه بود به همسرتان مربوط می شود اگر چاله در راه بود گرفتاری و مشکلی است مربوط به فعالیت ها و مشغله عمومی بیننده خواب . اگر در محل کار بود مثل دکان ، اداره یا کارخانه مشکلی است حرفه ای و شغلی .
8- چنان چه ببینید تعداد زیادی چاله پدید آمده با توجه به آن چه گفته شد نشان دهنده بیم و هراسی است که بیننده خواب نسبت به آینده دارد .
9- چنان چه خود را درون چاله مشاهده کنید به شدت درگیر گرفتاری خواهید شد و اگر بیرون از آن باشید در آستانه گرفتاری قرار خواهید گرفت .
10- پس اگر در عالم خواب چاله هائی پیش پای خود مشاهده کنید که از آن به آسانی بجهید و بگذرید خواب شما می گوید که مشکلات و سختی ها را پشت سر می نهید و به سلامت از آن ها می گذرید .
11- عبور از روی چاله و بیرون آمدن از آن خرج است و بسیار نیکو است .
12- تعبیر خواب پر کردن چاله نیز رفع و دفع مشکلات است که خیر آن هم به خودتان بر می گردد و هم به دیگران می رسد .


تعبیر خواب افتادن در گودال

13- اگر در خواب دیدید که در گودال افتادید تعبیرش این است که به زودی در شرایط سختی گرفتار می شوید. ممکن است آینده مالی شما با مشکل مواجه شود. شما نمی دانید چه چیزی باعث آسیب به شما شده اما سعی می کنید که به توصیه هایی که به شما می شود گوش کنید.
14- اگر خواب دیدید که دیگران در گودال افتاده بودند تعبیرش این است که به هیچ دلیلی از آینده می ترسید. شما ترس این را دارید که مثل افراد ناموفق در مسیر اشتباهی گام بردارید.
15- اگر در خواب دیدید که درگودال غرق شدید تعبیرش این است که به شدت مشکل دارید ونمی دانید مشکلتان را چگونه حل کنید. باید علت این مشکلات را متوجه شوید و آن را حل کنید.
16- اگر در خواب دیدید که درگودال حمام کردید تعبیرش این است که به دوستتان حسادت میکنید. به نظر می رسد آنها خیلی چیزها را حدی نمی گیرند و اوقات خوشی دارند. در حالی که شما مدام با خود درگیر هستید. همچنین شما دوست دارید که استراحت کنید وبه جای اینکه مدام نگران باشید سعی کنیدبا عقل ومنطق همه چیز را تغییر دهید.


تعبیر خواب چاله کندن

17- اگر در خواب دیدید که گودالی کندید تعبیرش این است که در عشق شکست می خورید. سعی کنید علت این موضوع را متوجه شوید و اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.
18- تعبیر دیگر این خواب این است که همکارتان سعی میکند با استفاده از شما، در کارش پیشرفت کند و به همین دلیل مدام به شما حیله و نیرنگ می زند. به رفتار برخی افراد توجه کنید. به زودی متوجه می شوید که این فرد چه کسی است.


تعبیر خواب گودال آب

19 اگر در خواب دیدید که از گودال آب خوردید تعبیرش این است که نباید تصمیم های اشتباهی در زندگی بگیرید. اگر نمی توانید کارهای دشوار انجام دهید اشکالی ندارد. در عوض سعی کنید که کارهای آسان را کامل وبه خوبی انجام دهید. به خودتان اجازه ندهید نا امید شوید.
20- اگر دیدید که آب را از خندق بیرون می کشید تعبیرش این است که باید روش های خود را در مواجه با مشکلات تغییر دهید. از فرصت ها استفاده کنید و تنبلی و خودخواهی را کنار بگذارید. قطعا در این صورت حس بهتری خواهید داشت. با خود مهربان باشید.


تعبیر خواب چاله پر از آب

21- تعبیر دیدن گودال پر از آب نشانه سعادت است. ممکن است در شغلتان ارتقا پیدا کنید یا در تحصیلاتتان به همه چیز برسید. شما به طور طبیعی فردی منطقی هستید و میدانید که صبر و استقامت گره گشای مشکلتان خواهد بود.


تعبیر خواب گودال خالی

22- تعبیر گودال بدون آب و خالی در خواب نشانه مشکلات جدید است. سعی کنید در زندگی ریسک کمتری کنید. اجازه ندهید که موانع و مشکلات مانع از موفقیت شما شود.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب گودال

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب گل و لای : ۲۸ نشانه و تفسیر دیدن گل و لای در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (21 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits