دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب کور شدن: 20 تفسیر و تعبیر کور شدن در خواب
7
زمان مطالعه: 5 دقیقه
دیدن خواب نابینا شدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن کور شدن در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب کور شدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب کور ، تعبیر خواب کور شدن یک چشم ، تعبیر خواب مرد نابینا ، تعبیر خواب زن یک چشم ، تعبیر خواب سگ نابینا و ... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

تعبیر خواب کور شدن

تعبیر خواب کور شدن

1- اگر درخواب دیدید که کور هستید، نشانه طلاق است. اما از کار خود پشیمان خواهید شد. شریک زندگی تان به شما احساسی نشان نداده و همین موضوع باعث شده شما از او ناراحت شوید و عشقتان به او کم شود. اگر اینطور هست هیچگاه به دنبال طلاق نباشید زیرا عواقب سنگینی را در پی خواهد داشت.

تعبیر خواب نابینایی

لوک اویتنهاو می گوید :
2- تعبیر خواب نابینایی : خطر


تعبیر خواب کور شدن یک چشم

3- اگر در خواب دیدید که یک چشمتان نابینا شد تعبیرش این است که در آینده اعتماد به نفستان را از دست خواهید داد. سعی کنید از افراد با تجربه بیشتر مشاوره بگیرید .


تعبیر خواب مرد نابینا

4- دیدن مرد نابینا در خواب نشانه این است که در قمار خوش شانس خواهید بود. اما ریسک کردن زیاد باعث می شود که در مواردی کار دستتان بدهد و به دردسر بیوفتید.


تعبیر خواب مرد یک چشم

5- اگر در خواب مرد یک چشمی را دیدید تعبیرش این است که سعی میکنید اشتباهاتتان را پنهان کنید. شما به جای اینکه شجاع باشید در پشت دیگران مخفی می شوید و شجاعت مقابله با کارهایتان را ندارید.


تعبیر خواب زن نابینا

6- تعبیر خواب دیدن زن نابینا این است که کسی در مورد شما شایعه پراکنی می کند. آن شخص ممکن است کسی باشد که شما در سخت ترین لحظات به او کمک کرده باشید. تصورش را هم نمی کنید که اینگونه جواب خوبی شما را بدهد.


تعبیر خواب زن یک چشم

7- دیدن زن یک چشم هم در خواب نشانه استرس است..کسی قدر زحمات شما را نمی داند و به همین دلیل سعی میکنید با کارهای دیگران را متوجه خود کنید. سعی کنید درست و اصولی و منطقی زندگی کنید.


تعبیر خواب کودک نابینا

8- تعبیر خواب دیدن کودک نابینا نشانه این است که باید از دیگران فاصله بگیرید. شما در مرحله ای قرار دارید که نمی توانید به تنهایی سنگ صبور همه باشید و مشکلات دیگران را بشنوید. برای مثبت بودن به افراد مثبت احتیاج دارید تا به شما انگیزه و شادی بدهند.


تعبیر خواب نابینا شدن خود

9- اگر درخواب دیدید که خود را کور میکنید تعبیرش این است که اتفاقات بد گذشته باعث شده که چشمتان را روی همه چیز ببندید. موانع اجازه نمی دهد که راه درست را بروید و همیشه سرعت را از شما می گیرد.
10- اگر خواب دیدید که شخصی دیگر شما را نابینا کرده تعبیرش این است که باید مراقب رفتار خود باشید. اکثر کسانی که می شناسید دشمن شما هستند و به شما حسادت میکنند.


تعبیر خواب سگ نابینا

11- سگ نابینا در خواب نشانه عدم موفقیت در کار است. شما تلاش میکنید تا همه چیز درست شود اما سعی کنید از چیزی غافل نشوید زیرا همه چیز را خراب خواهد کرد.


تعبیر خواب بچه گربه نابینا

12- گربه نابینا در خواب نشانه این است که باید بیشتر به غرایض خود اعتماد کنید. شما فردی هستید که خطر نمی کنید و ریسک پذیر نیستید. با این حال در مرحله سختی از زندگی قرار گرفته اید و باید از آن به نفع خود استفاده کنید.


تعبیر خواب مرغ نابینا

13- مرغ نابینا در خواب نمادی از خوشبختی است. ممکن است دارایی یا پولیتان را شخصی دیگر به ارث ببرد یا در قرعه کشی برنده شوید.


تعبیر خواب خوک نابینا

14- خوک نابینا در خواب نشانه جشن گرفتن و دعوتت به عروسی است. بزرگترین مشکل شما انتخاب هدیه است. سعی کنید پول خود را بیش از حد خرج نکنید.

تعبیر خواب نابینا شدن امام صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق فرماید :
15- دیدن نابینائی در خواب بر شش وجه است .
اول : درویشی .
دوم : بدحالی .
سوم : غم واندوه .
چهارم : نقصان .
پنجم : مال .
ششم : تباهی دین . قوله تعالی : » صم بکم عمی فهم لا یرجعون « ( بقره ، آیه 18 )
16- اگر نابینا بیند که بینا شده بود ، دلیل که از زحمت برهد .

تعبیر خواب نابینا شدن مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
17- وقتی در خواب ، خویشتن را نابینا می بینیم و احساس می کنیم کور شده ایم نشان آن است که چیزهائی را نمی خواهیم ببینیم . کاری می کنیم یا کاری قبلا انجام داده ایم که از دیدن بازتاب آن شرم داریم یا انتظار واقعه ای را می کشیم که مشاهده اش ما را می ترساند . در مورد کوری دیگران نیز این نکته صادق است .
18- شخصی که در خواب او را نابینا می بینیم سمبول یا جانشینی است از شخص یا طبقه ای از مردم که فکر می کنیم مصلحت نیست شاهد کارهای ما باشند .
19- کسی که خودش را نابینا ببیند دلیل است که گمراه است و اگر یک چشم او نابینا بود نیم دین او تباه شده این هم می تواند درست باشد و تعریفی است از همان استدلال زیرا کسانی که واقعا مومن نیستند و به دین داری تظاهر می کنند نمی پسندند دیگران ازاین راز آگاه شوند لذا مردم را نابینا می بینند و چون از رسوائی خودشان شرم دارند خویشتن را کور مشاهده می کنند .
20- تعبیر خواب نابینائی یک چشم گویای خوف و رجا است .

ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب کور شدن

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب چشم : ۴۲ نشانه و تفسیر دیدن چشم در خواب

تعبیر خواب اشک : 16 نشانه و تعبیر اشک و اشک ریختن در خواب

تعبیر خواب مژه : 23 نشانه و تعبیر دیدن مژه در خواب

تعبیر خواب عینک : 39 نشانه و تعبیر دیدن عینک در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (7 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

یورش | ۴ ماه پیش
خواب دیدم که شب هنگام از وظیفه میایم و در راه چشمم چیزی را نمی‌بیند و در تاریکی بیدون بینای به راه خود ادامه می‌دهم تا به مقصد بیدون کدام خطر میرسم این خواب من چی تعبیر دارد
0
2
Fifi | ۲ سال پیش
ببخشید من خواب دیدم بابام از دستم عصبی بود و رفت خوابید و وقتی بیدار شد یک چشمش رنگ عجیبی گرفته بود و فهمیدم که یک چشمش کور شده و من در خواب اشک میریختمو خودمو میزدم میشه بگید معنیش چیه؟
3
9

hits