دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب اتاق : 24 نشانه و تعبیر دیدن اتاق در خواب
5
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خواب دیدن اتاق تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های اتاق دیدن در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب اتاق دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب اتاق ، تعبیر خواب اتاق زیر شیروانی ، تعبیر خواب اتاق زیر زمین ، تعبیر خواب در اتاق بودن و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب اتاق

1- اتاق های خانه در خواب جنبه های مختلفی از شخصیت شماست. مثلا اتاق زیر شیروانی به ذهن و افکار شما اشاره دارد، در حالی که زیر زمین نمایانگر ضمیر و ناخودآگاه شماست.
2- دیدن بالکن در خواب به تمایل شما برای دیده شدن و توجه کردن اشاره دارد. شما سعی کنید در اجتماع بیشتر دیده شوید و اعتبار خود را بالا ببرید. اگر بالکن بزرگ و تمیز باشد تعبیرش این است که موفق شده اید تا نظر دیگران را جلب کنید و اگر بالکن کوچک و کثیف باشد تعبیرش این است که تصویر عمومی شما پیش مردم با مشکل مواجه شده و دیگر محبوبیت ندارید.
3- تعبیر دیدن نرده یا فنس در اتاق خانه سمبل مانعی است که در مسیر شما قرار دارد. شما در بیان احساسات خود محدودیت دارید و در خود محصور شده اید. از طرف دیگر این خواب نمادی از حریم خصوصی شماست.
4- اگر در خواب دیدید که در حال بالا رفتن از نرده ها و حصار پنجره بودید و قصد داشتید خود را به بیرون از خانه برسانید تعیرش این است که خواسته های هر چند نا مشروع پاسخ می دهید و در تصمیم خود مصمم هستید و از محدودیت بیزارید
5- تعبیر ایوان یا بالکن در خواب نشانه شخصیت اجتماعی شماست. هر چه بالکن بزرگتر باشد فعالیت شما نیز در جامعه بیشتر است.


تعبیر خواب اتاق زیر شیروانی

6- تعبیر دیدن اتاق شیروانی در خواب نشانه خاطرات پنهان و افکار سرکوب شده ای است که به زودی آشکار می شود. این خواب همچنین نمادی از ذهن، معنویت و ارتباط شما با عوامل ماوراء الطبیعه است.
7- از طرف دیگر این خواب مشکلات شما را در زندگی نشان می دهد که ممکن است از رسیدن شما به آرزوهایتان باشند. اما خبر خوب این است که بعد از تحمل یک دوره بسیار سخت بر این مشکلات غلبه میکنید. اتاق زیر شیروانی نشانه سازماندهی افکار و مدیریت خود است. شاید بهتر است گذشته را فراموش کنید و از کسانی که شما را اذیت می کنند فاصله بگیرید.


تعبیر خواب اتاق زیر زمین

8- تعبیر دیدن زیر زمین در خانه نمادی از ذهن ناخودآگاه شماست. این خواب نشان دهنده خواسته ها اولیه و نیازهای جنسی است که در عمق خود دارید.
9- تعبیر دیدن زیر زمین به هم ریخته و آشفته در خواب نشانه این است که ذهن آشفته ای دارید و به دلیل مشکلات زندگی وقت جنگیدن با آن ها را ندارید/


تعبیر خواب اتاق خواب

10- اتاق خواب در واقع به جنبه های غریزی و مسائل جنسی شما اشاره دارد. درواقع شما دوست دارید که با افراد بیشتری رابطه برقرار کنید. البته این خواب به شما میگوید که زمان بیشتری را به استراحت و آرامش در نظر بگیرید.


تعبیر خواب سقف اتاق

11- تعبیر دیدن سقف اتاق در خواب نشان دهنده تمایل شما برای رسیدن به بهترین هاست. شما دوست دارید که در زندگی به بالاترین درجه برسید. در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.


تعبیر خواب انباری

12- تعبیر دیدن انباری در خواب به ذهن ناخودآگاه شما نسبت به ترس ها و مشکلات اشاره دارد که آن ها را درون خود مخفی کرده اید.
13- اگر در انبار ماندید تعبیرش این است که ترس شما ادامه دارد و اگر از انباری بیرون آمدید تعبیرش این است که توانسته اید بر ترس های خود غلبه کنید.


تعبیر خواب در اتاق بودن

14- تعبیر بودن در اتاق در خواب نشان دهنده فرصت های جدید و زندگی است. شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده اید.
15- اگر در به بیرون باز شد تعبیرش این است که دوست دارید با محیط بیرون در ارتباط باشید و اگر در به سمت خانه باز شد تعبیرش این است که دوست دارید مدت بیشتری را با خانواده بگذرانید.
16- تعبیر دیدن در بسته یا قفل شده اتاق در خواب نشانه فرصت های از دست رفته است. احتمالا چیزی یا شخصی مانع پیشرفت های شما شده است. این خواب همچنین نماد پایان یک مرحله یا پروژه است.
17- اگر خواب دیدید که خودتان در اتاق را قفل کردید تعبیرش این است که دوست ندارید در اجتماع و با دیگران ارتباط داشته باشد و دوست ندارید کسی چیزی در مورد شما بداند.


تعبیر خواب کف اتاق

18- تعبیر دیدن کف اتاق در خواب نشانه پشتیبانی و احساس امنیت است. کف اتاق همچنین نشانه ستون و حمایت است. اگر درخواب دیدید که کف اتاق را بوسیدید تعبیرش این است که در زندگی سپاسگذار هستید.
19- دیدن کفپوش چوبی و صیغلی اتاق در خواب نشانه این است که سعی کنید چیزهایی را که می دانید را از دیگران مخفی کنید.


تعبیر خواب اتاق شیشه ای

20- تعبیر دیدن اتاق شیشه ای در خواب نشانه این است که احتمالا دشمنی چاپلوس دارید که قصد صدمه به شما را دارد.


تعبیر خواب راهرو

21- تعبیر دیدن راهرو اتاق درخواب نمادی از کنجکاوی های شخصی است. این خواب آغاز مسیری است که در زندگی طی میکنید و دوست دارید در این سفر کارهای جدیدی انجام دهید.
22- همچنین دیدن این خواب نشانه روشنگری معنوی و عاطفی است و قدرت های جسمی و رسیدن به فرصت های جدید است.


تعبیر خواب اتاق پذیرایی

23- تعبیر خواب اتاق پذیرایی بزرگ این است که شما به دنبال راهی برای جلب توجه دیگران هستید.
24- از طرف دیگر اتاق پذیرایی در خواب بیانگر آزادی و مرز بین شما و اجتماع است.


ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

58 تعبیر و معنی دیدن خواب خانه و خانه خریدن

تعبیر خواب خانه متروکه : 12 نشانه و تعبیر دیدن خواب خانه قدیمی و ...

تعبیر خواب سقف : ۳۱ نشانه و تفسیر دیدن سقف در خواب

33 نشانه و تعبیر دیدن خواب اسباب کشی ( اثاث کشی و جابجایی )

تعبیر خواب فرش : دیدن فرش در خواب نشانه چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.2 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits