دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب سایه : 22 نشانه و تعبیر دیدن سایه در خواب
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
خواب سایه دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های سایه دیدن در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب سایه دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب سایه ، تعبیر خواب سایه روی دیوار ، تعبیر خواب سایه خود ، تعبیر خواب سایه درخت و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب سایه

1- سایه درخواب نشانه تجارت پر سود ولی بی خطر و سرمایه گذاری ریسکی است. این خواب به شما توصیه می کند هشیار باشید. شاید هم اکنون بهترین دوره زندگی تان نباشد اما هیچ گاه دلسرد و نا امید نباشید.
2- تعبیر دیدن سایه مردم نشانه وضعیت غیر منتظره وعجیب است. این خواب به شما می گوید به زودی اتفاقات عجیبی برایتان رخ خواهد داد. اگر سایه آن ها روشن بود تعبیرش این است که به زودی از شریاط سختی که دارید خارج می شوید و به آنچه می خواهید می رسید.
3- اگر درخواب دیدید که با سایه تان رابطه جنسی داشتید تعبیرش این است که شرایط شما چندان مطلوب و راضی کننده نیست. به خصوص اگر این سایه مرد باشد.
4- تعبیر دیدن سایه شخص غریبه ونا آشنا نشانه رابطه جنسی غیر قابل قبول است.
5- دیدن سایه شوهر در خواب نشانه این است که بیش از حد به همسرتان اعتماد دارید. سعی کنید روابط او را چک کنید وتحقیق نکنید او با چه کسی در ارتباط است.
6- دیدن سایه پرنده در حال پرواز نشانه بیماری و در قفس ماندن است.
7- اگر در خواب دیدید که سایه به شما حمله کرد تعبیرش این است که به دام افتاده اید و نمی دانید چه کنید. این خواب نشان دهنده ترس غیر قابل توصیف است. این خواب همچنین نشانه این است که اعتماد به نفس ندارید.
8- اگر خواب دیدید که سایه به سمت شما منتهی شد تعبیرش این است که شما فرد مهمی هستید و دیگران به شما احتیاج دارند.
9- تعبیر دیدن سایه سفید در خواب نشانه خوشبختی و رسیدن به آرزوهاست.
10- اگر در خواب دیدید که سایه ها به شما حمله کردند تعبیرش این است که از گناهی که کردید پشیمان شده اید و دوست دارید آن ها را جبران کنید.


تعبیر خواب سایه روی دیوار

11- اگر زنی سایه شخص دیگری را روی دیوار دید تعبیرش این است که در امور عاشقانه خوش شانس خواهد بود. هر چه این زن در واقعیت، زندگی بهتری داشته باشد شریک زندگی آینده اش سخاوتمند تر و مهربان تر است.
12- تعبیر خواب سایه زن در خواب مردان نشانه خیانت و تهمت ها در زندگی است. سعی کنید در رفتارهای خود تجدید نظر کنید و ارتباطتان را با افرادی که شما را ناراحت می کنند قطع نمایید.


تعبیر خواب سایه از ابن سیرین

محمدبن سیرین گوید :
13- سایه در خواب ، بزرگی و هیبت بود و نیز سایه درخواب بزرگی است از پادشاه و همچنین سایه کوچک درتاویل پادشاه بود و سایه دیوار بزرگی و عزت است از مردی بزرگ ، که معیشت در پناه او کند و سایه درخت آسانی و راحت بود از پناه مردان که خدمت او کنند ، اما اگر در سایه درخت خار و درخت بی بر باشد ، دلیل بر مردی مفسد و بی باک و بی دیانت باشد و ، دلیل کند که اجلش نزدیک آمده باشد .

تعبیر خواب سایه از امام صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق فرماید :
14- نشستن در سایه بر پنج وجه است ،
اول : بزرگی .
دوم : هیبت .
سوم : پناه .
چهارم : منفعت .
پنجم : مرگ .


تعبیر خواب سایه خود

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
15- تعبیر خواب دیدن سایه خود نام و آوازه است . شهرت نیک و بدی است که به سبب اعمال خویش کسب کرده ایم و مردم درباره ما قضاوت های خوب و بد می کنند .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
16- چنان چه در خواب ببینیم که اصلا سایه نداریم نیکو خوابی نیست و بهتر این است که بیننده خواب روز بعد صدقه بدهد .
17- اگر در خواب ببینیم سایه ای کوچک و نامتناسب با هیکل و جثه خویش داریم نشان آن است که مردم درباره ما قضاوت خوشایندی ندارند . کارهائی کرده ایم یا سخنانی گفته ایم که تحقیر شده ایم و دیگران به ما با دیده کوچکی می نگرند و شان و ارزش لازم را برای ما قائل نیستند .
18- اگر سایه ای مناسب جثه و اندام خویش اما کم رنگ داشته باشیم خواب ما می گوید استطاعت کمک به دیگران را داریم اما کمک نمی کنیم . می توانیم برای مردم مفید باشیم لیکن مضایقه داریم .
19- اگر سایه ای پر رنگ و سیاه داشته باشیم نشان آن است که سود ما به مردم می رسد . به زبان دیگر آدم خوبی هستیم و افراد جامعه درباره ما قضاوت خوب دارند و ناممان را به نیکی بر زبان می آورند .
20- اگر در رویای خویش احساس کنید هوا گرم و آفتابی است و در این حالت لکه ابری در آسمان پیدا شود و بر سایه شما سایه بیافکند خوابی مبارک و میمون دیده اید .
21- اگر دیدید در خواب سایه کسی بر شما افتاده نیکو خوابی نیست چون نشان آن است که غمگین می شوید و چنان چه ببینید سایه شما بر دیگری افتاده ستم می کنید و موجب رنج و ملال آن شخص هر کس هست ، می شوید .


تعبیر خواب سایه درخت

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
22- تعبیر خواب سایه همه درختان خوب است اما سایه درخت چنار و نارون و نخل بهتر است . سایه بید اندکی غم می آورد . شاه توت اصلا خوب نیست .

ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب خورشید : 58 نشانه و تعبیر دیدن خورشید در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits