دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب گاو صندوق: 14 نشانه و تعبیر دیدن گاوصندوق در خواب
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خواب گاو صندوق دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های گاو صندوق دیدن در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب گاو صندوق چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب گاو صندوق ، تعبیر خواب شکستن گاوصندوق ، تعبیر خواب گاوصندوق خالی ، تعبیر خواب گاو صندوق بزرگ و ... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

تعبیر خواب گاو صندوق

تعبیر خواب گاو صندوق

1- گاو صندوق در خواب نشانه اطمینان از کار یا ثبات در چیزی است. گاو صندوق یعنی اینکه آرام باشید. همه چیز تحت کنترل است. تعبیر دیگراین خواب عشق ابدی و پول است.

2- اگر در خواب دیدید که گاو صندوق های زیادی در یک جا بود تعبیرش این است که ممکن است کسی قصد سرقت و اموال شما را داشته باشد. سعی کنید بیش از پیش حواستان را جمع کنید و مراقب اطرافتان باشید.
3- تعبیر حمل کردن گاوصندوق نشانه این است که در محیط امنی نیستید . احساس ناراحتی میکنید وقصددارید هر چه زودتر این محیط پر تنش را امن کنید.
4- اگر خواب دیدید که گاو صندوقتان را شخص دیگری حمل م یکرد تعبیرش این است که قصد دارد اموال شما را تصاحب کند. تعبیر دیگرش این است که اسراری را از شما پنهان می کند.
5- دیدن قفل گاوصندوق در خواب نشانه پنهان کردن اسرار است.

آنلی بیتون می‌گوید :
6ـ دیدن گاو صندوق در خواب ، تعبیرش ایمن بودن از زیانها و امور نومیدانه است .
اگر خواب ببینید می کوشید رمز قفل گاوصندوق را کشف کنید ، علامت آن است که بخاطر اینکه نقشه هایتان به سرعت به ثمر نمی رسد ، می ترسید همة آنها نقش بر آب شود .


تعبیر خواب شکستن گاوصندوق

8- تعبیر گاو صندوق شکسته نشانه ورشکستگی ومشکلات خانوادگی است.


تعبیر خواب گاوصندوق خالی

9- دیدن گاوصندوق خالی نشانه این است که پول خود را صرف کارهای بیهوده و غیر ضروری می کنید.

آنلی بیتون می‌گوید :
10ـ دیدن یک گاوصندوق خالی در خواب ، علامت آن است که نومید و دلسرد خواهید شد .


تعبیر خواب گاو صندوق بزرگ

11- دیدن گاوصندوق بزرگ نشانه ثروت و احترام است.


تعبیر خواب گاوصندوق خریدن

12- اگر در خواب دیدید که گاو صندوقی خریدید تعبیرش این است که پروژه ای در دست دارید که شما را ثروتمند خواد کرد و سود زیادی به شما خواهد رساند.


تعبیر خواب گاو صندوق باز

13- دیدن گاو صندوق باز نشانه این است که به زودی رازتان را آشکار خواهد کرد.تعبیر دیگرش ضرر ودرد است. اگر خواب دیدید که سعی کردید گاو صندوق را باز کردید اما موفق نشدید تعبیرش این است که برنامه هایتان با شکست مواجه خواهد شد. این خواب نشانه غم واندوه است.
14- اگر گاو صندوق را با کلید باز کردید تعبیرش این است که رازی را کشف خواهید کرد. اگر شما را مجبور کردند که گاو صندوق را حک کنید تعبیرش این است که به پول نیاز دارید و از هر طریقی می خواهید به خواسته تان برسید.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب گاو صندوق



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (12 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

۵۲ | ۳ هفته پیش
خواب دیدم وقتی میخواستم وارد خونه بشم به همراه برادرم و خانمش در خونه باز بود و وارد اتاق شدم در گاو صندوق باز بود و مقداری سکه و طلا دزدیده شده بود و دسته کلید رو گاوصندوق بود تعبیرش چیه
0
0

hits