دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب خانه متروکه : 12 نشانه و تعبیر دیدن خواب خانه قدیمی و متروکه
24
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب خانه متروکه دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن خانه متروکه در خواب را در دلگرم بخوانید ...

تعبیر خواب خانه متروکه و قدیمی

تعبیر خواب خانه ی متروکه ، تعبیر دیدن خانه قدیمی ، تعبیر خواب خریدن خانه متروکه ، تعبیر خواب رفتن به خانه متروکه و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

تعبیر خواب خانه متروکه

تعبیر خواب خانه متروکه

1- خانه متروک در خواب نشانه رازهای خانوادگی شماست. این خواب همچنین نشانه آشتی با اعضای خانواده یا دوستان قدیمی است. این خواب همچنین نشانه عادات، باورها و نگرش های قدیمی و نمایانگر طرز فکر و احساسات شماست. گاهی اوقات دیدن خانه متروک و قدیمی نشانه دل شکسته شماست به خاطر دوری از اعضای خانواده و خاطرات گذشته است.
2- تعبیر خواب خراب شدن خانه متروکه این است که شما از زندگی خود غافل شده اید و خودتان را کاملا فراموش کرده اید. شما به سلامتی خود وخانواده خود اهمیتی نمی دهید. این خواب را یک هشدار جدی در نظر بگیرید تا بتوانید کنترل امور را در دست بگیرید. زیرا با این طرز رفتار قطعا خسارات سنگینی را متحمل خواهید شد. این خواب رابطه شما را با کسی که بسیار به او نزدیک هستید نشان می دهد. سعی کنید دوباره این رابطه را از سر بگیرید و برای درست کردن این رابطه تمام تلاشتان را به کار ببندید.
3- تعبیر تعمیر کردن خانه متروکه این است که به زودی به یک مکان جدید منتقل می شوید. شما نیاز دارید که تغییراتی در خود بدهید. شما برای بهتر شدن زندگی تان دست به اقداماتی زده اید. تعبیر دیگر این خواب این است که به زودی از شر عادات واخلاق های بد گذشته خلاص می شوید و اینکه اگر بیماری دارید به زودی بهبود می یابید.
4- اگر در خواب دیدید که در حال تخریب خانه متروک هستید تعبیرش این است که شخصی قصد دارد به شما آسیب بزند و شما را به طور کامل از پا در بیاورد. این شخص به احتمال زیاد یکی از اعضای خانواده شماست.
5- اگر در خواب دیدید که در خانه متروک گم شده بودید تعبیرش این است که یکی از اعضای خانواده شما مشکلی دارد و شما به این دلیل نگران هستید و نمی دانید چگونه به آن ها کمک کنید.
6- اگر خواب دیدید که خانه متروکه آتش گرفت و شما شاهد این صحنه بودید تعبیرش این است که بی مسئولیتی شما در زندگی، تهدیدی برای اطرافیانتان است. این موضوع حتی سلامتی شما را تهدید میکند. شما شخص منفی گرایی هستید و نمی خواهید این انرژی ها را از خود و خانواده خود دور کنید.
7- اگر در خواب دیدید که در خانه متروک چمن روییده بود تعبیرش ایناست که به عروسی دعوت می شوید یا خودتان ازدواج خواهید کرد.
8- تعبیر دیدن خانه متروکی که متعلق به پدر بزرگ و مادر بزرگ است پیامی مهم به شماست که تصمیمات عجولانه نگیرید و در مورد مسائل مهم زندگی و خانوادگی از افراد صاحب نظر مشاوره بگیرید.
9- اگر در خواب دیدیدکه به خانه متروک بازگشتید تعبیرش هم خوب است و هم بد. اگر خانه قدیمی از نظر شما خوب بود و احساس خوبی در آن داشتید تعبیرش این است که در حال حاضر از زندگی لذت می برید و قصد دارید به دیگران کمک کنید و گذشته خود را جبران کنید. اما اگر احساس بدی در خواب داشتید تعبیرش این است که چالش ها و مشکلات زندگی کمر شما را خم کرده و شدیدا درمانده شده اید.


تعبیر خواب زندگی در خانه متروکه

10- اگر در خواب دیدید که خانه متروک مال شما بود تعبیرش این است که به زودی اختلافات شما با افراد خانواده برطرف می شود و روابط تان را از سر می گیرید.


تعبیر خواب رفتن به خانه متروکه

11- اگر در خواب دیدید که به خانه متروک نقل مکان کردید و وسایل جدیدی را در آن می گذاشتید تعبیرش این است که به زودی پیشرفت خواهید کرد.


تعبیر خواب رفتن به خانه متروکه

12- اگر در خواب دیدید که در خانه متروک راه می رفتید تعبیرش این است که در فکر راهی برای پیشرفت خود هستید. اگر در عالم واقعیت می خواهید کاری را شروع کنید این خواب نویدی به شماست که صد در صد موفق خواهید شد. برای انجام این کار لحظه ای درنگ نکنید.

ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

58 تعبیر و معنی دیدن خواب خانه و خانه خریدن

33 نشانه و تعبیر دیدن خواب اسباب کشی ( اثاث کشی و جابجایی )



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (24 رای)  

۵ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

خدبجه | ۲ ماه پیش
من چندین بار با فاصله تقریبا چند هفته ای هر بار با خانه متروکه کوچ کرده بودم خودم راامیدوار ودلگرم به زندگی میکردم
0
0
آلما | ۴ ماه پیش
من خواب دیدم با شوهرم از یه جای سر سبز رفتیم وسط یه بیابون که چمن های زرد رنگ داشت کلی باغ متروکه اونجا بود ما رفتیم اونجا هر چی به شوهرم میگفتم بریم خونمون نمیومد احساس خیلی بدی داشتم و انگار دورم پر از جن بود خیلی گریه کردم تا از اونجا بریم آخرش وقتی خواستی بریم ماشینمون گیر کرد . گیج شدم نمیفهمم معنیش چی میتونه باشه
0
1
لونا | ۲ سال پیش
من دیدم وسط جنگل به یه خانه ی متروکه رفتم یه جن که به نظر دشمن میومد یه خنده ی شیطانی کرد و اسمم رو صدا کرد و گفت هیچ شانسی نداری .
اصلا معنی خوابم رو نفهمیدم
0
9
پاسخ ها:
سنا | ۴ ماه پیش
به موقعیت جدید خواهید رسید و حسودان و چشم تنگان شما رو سعی خواهند کرد شما رو متوقف کنند
0
3
Heliya Km | ۲ سال پیش
پدر و مادر من از هم حدا شدن و من و مامانم با مادر بزرگم زندگی می کنیم ما قبلا با مادر بزرگم یک خانه دیگه زندکی می کردیم و الان تغییر خانه دادیم و خواب دیدم مادر بزرگم مارو می خواست از خانه جدید بلند کنه و مارو ببره خونه قبلی ما می گفتیم نه چون خونه قدیمیمون توی خواب خیلی ترسناک بود و یک جادوگر اذیتت مون می کرد معنی خواب چیه ؟حتی کنار خونه قبلی توی خواب قبرستان مسیحی بود اما ما مسلمان هستیم
1
6

hits