دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب زمستان : 22 نشانه و تعبیر دیدن زمستان در خواب
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
خواب زمستان دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن زمستان در خواب را در دلگرم بخوانید ...

خواب زمستان دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر دیدن زمستان در خواب ز نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب زمستان

1- زمستان نماد غم و اندوه و مشکلات و بیماری است. به گفته معبران غربی این خواب نشانه ثروت و سود مالی است.
2- کسی که مدام خواب زمستان می بیند قصد دارد از دست رقبا و دشمنان خود پنهان شود و سعی می کند محتاطانه تر رفتار کند.
3- اگر زمستان را در فصل زمستان ببیند تعبیرش خوب است و به زودی بدهکاری ها و مشکلاتش برطرف می شود و اگر در فصل دیگری به غیر از زمستان این خواب را ببیند تعبیرش این است که به بیماری سختی دچار می شود و زندگی به کام دلش نخواهد بود.
4- زمستان پر برف و سفید در خواب نشانه تغییر و تحول است. مخصوصا اگر در فصل خودش دیده شود نشانه آرزوهای شاد و آغاز خوشبختی است.
5- تعبیر دیدن زمستان بارانی در خواب نشانه ثروت و موفقیت شغلی است. این خواب به این معنی است که آرزوهای خوبی که برای دیگران دارید به خودتان باز می گردد. این خواب همچنین نشانه داشتن فرزندهای سالم و صالج و دور شدن از شر دشمنان شماست. مخصوصا اینکه در فصل خودش دیده شود.
6- اگر در خواب زمستان پر از تگرگ را در خواب ببنید تعبیرش است که در حق شما بی عدالتی شده و حص شما را خواهند خورد. دیدن این خواب نشانه غم های پنهانی است که شما را آزار می دهد.
7- تعبیر دیدن زمستان آفتابی در خواب نشانه قدرت و ثروت و رسیدن به خواسته های درونی است. این خواب نشان می دهد که به چیزی که می خواهید می رسید و در این راه موفق خواهید بود. شما یک فرد قابل تحسین در میان همسالان و همکاران خود هستید.
8- تعبیر دیدن زمستان و غروب خورشید نشانه این است که باید قبل از تصمیم گیری بسیار محتاط باشید و با داشتن مهارت های تصمیم گیری راه را از بیراهه تشخیص دهید. این خواب در واقع هشداری است که نشان می دهد روزهای موفقیت شما در حال تمام شدن است و دیگر نزد مردم آنگونه محبوب نیستید.
9- تعبیر دیدن زمستان و جنگل در خواب نشانه این است که به زودی به مراسم تشیع جنازه دعوت می شوید. این خواب نشانه مرگ است. علاوه بر این، این خواب ناشی از ضمیر ناخودآگاه شماست. شما فردی افسرده هستید. سعی کنید با دیدن این خواب به خودتان بیایید و نا امیدی را از خود دور کنید.
10- تعبیر دیدن ساحل زمستانی درخواب نشانه تمایل شما برای بازگشت به مرحله شاد زندگی است. شما دلتنگ روزهای گذشته هستید. احتمالا کسی را دوست دارید که در حال حاضر از شما دور است. سعی کنید تمرکز خود را روی آینده بگذارید.
11- تعبیر دیدن ستاره در فصل زمستان بسیار خوب است. این خواب نشانه ایجاد فرصت های جدید و شروع یک سفر هیجان انگیز و جدید است. همه چیز بروفق مراد شماست و روزهای خوب و خوشی در راه است.
12- دیدن سنجاب در زمستان نشانه فریب است. احتمالا شخصی قصد دارد سر شما کلاه بگذارد پس بیشتر مراقب خود باشید.


تعبیر خواب زمستان از مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
13- زمستان در خواب دیدن دو حالت دارد . یا به وقت است یا بی وقت . اگر زمستان باشد و شما درخواب ببینید زمستان فرارسیده و برف بر زمین نشسته و هوا به غایت سرد شده است تعبیر خاصی ندارد .
14- ولی اگر در تابستان و فصل گرما ببینید که هوا سرد شده و زمستان است و برف سنگینی می بارد باز هم دو حالت دارد . یا در آن سرما احساس آزردگی می کنید یا نمی کنید . اگر احساس سرما نکردید و در خواب دیدید لباس و کفش مناسبی دارید و سرما و برف در شما هیچ تاثیری نمی گذارد بسیار خوب است زیرا خواب شما خبر می دهد که از حوادث غم بار آینده مصونیت می یابید و بدون گرند و آسیب زندگی را می گذرانید ولی اگر احساس سرما کردید خوابتان می گوید در آینده گرند می بینید و در مقابل شداید وسیله دفاعی ندارید و آسیب پذیر هستید .
15- اگر خواب دیدید زمستان است و شما در میان برف راه می روید و مشت مشت برف بر می دارید بی آن که دست شما سرمای آن را حس کند خوب است چون به قدر برفی که می گیرید سود می برید و نفعی عایدتان می شود .
16- اگر خواب دیدید زمستان است و شما لباس گرم و راحت دارید خوب است ولی اگر زمستان دیدید و لباستان گرم نبود خواب شما می گوید احتمال زیان هست و باید مراقب خود باشید .
17- تعبیر خواب پارو کردن برف و دور ریختن آن هزینه است . اگر خواب دیدید راه خانه خود و جلوی اتاق را پارو می کنید و برف را کنار می زنید و راه می گشایید مهمانی نا خوانده برای شما می آید .


تعبیر خواب زمستان از ابن سیرین

محمدبن سیرین گوید :
18- زمستان به خواب دیدن ، پادشاه بود .
19- اگر به خواب بیند که زمستان بود چنانکه مردم را از آن مضرت می رسید ، دلیل که مردم آن دیار را از پادشاه مضرت رسد .
20- اگر دید هوا سخت سرد بود و سرما کس را زیان نداشت ، دلیل که اهل آن دیار را از پادشاه خیر و منفعت رسد و زمستان را در وقت خود دیدن بهتر است .

لوک اویتنهاو می گوید :
21- تعبیر خواب زمستان : عروسی همراه با مشکلات

آنلی بیتون می‌گوید :
22- دیدن فصل زمستان در خواب ، علامت آن است که در آینده ای دور به ثروتی دست خواهید یافت .


ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب برف : 52 نشانه و تعبیر دیدن برف در خواب

تعبیر خواب برف بازی و آدم برفی چیست ؟

تعبیر و تفسیر دیدن یخ در خواب چیست ؟

تعبیر کامل خواب باران : 78 نشانه و تفسیر دیدن باران در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits