دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب قبرستان : 29 معنی و تعبیر دیدن قبرستان در خواب
18
زمان مطالعه: 7 دقیقه
خواب دیدن قبرستان تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن قبرستان در خواب را در دلگرم بخوانید ...

خواب قبرستان رفتن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب قبرستان ، خواب قبرستان رفتن، دیدن خواب قبرستان متروکه ، تعبیر خواب عروسی در قبرستان و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب قبرستان

1- تعبیر دیدن قبرستان در خواب نماد یک اتفاق خوب یا اتفاق بسیار بد است. دیدن این خواب نشانه عروسی و مراسم عزاداری است.

آنلی بیتون می‌گوید :
2ـ اگر خواب ببینید در قبرستانی زیبا و سرسبز هستید ، دلالت بر آن دارد که اخبار سلامت کسی را می شنوید که بکلی از زنده ماندنش قطع امید کرده بودید ، و مالک زمینهایی که دیگران اشتباها آنها را اشغال کرده بودند ، خواهید شد .
3-اگر افراد جوان خواب ببینند از خیابانهای قبرستانی که سکوت مرگبار فضایش را احاطه کرده است ، عبور می کند ، دلالت بر آن دارد که با محبت و عشق دوستان خود مواجه می شوند .
4ـ اگر مادری خواب ببیند گلهای تازه به قبرستان می برد ، دلالت بر آن دارد که آرزومند پایداری خانوادة خود و سلامت آنها است .
5ـ اگر بیوه ای خواب ببیند در تاریکی شب وارد قبرستان می شود ، دلالت بر آن دارد که لباس عزا را از تن درمی آورد و لباس عروسی بر تن خواهد کرد .
6ـ اگر اشخاص مسن خواب قبرستان ببینند ، دلالت بر آن دارد که به سفری خواهند رفت که برایشان آرامش و آسودگی به ارمغان می آورد .
7ـ اگر خواب ببینید کودکان در قبرستان گل می چینند و به دنبال پروانه ها می دوند ، دلالت بر آن دارد که هیچ عزیزی را از دست نمی دهید و عزادار نمی شوید

تعبیر خواب قبرستان رفتن

8- اگر در خواب دیدید که به قبرستان می روید تعبیرش موفقیت در زندگی تجاری وامور کاری است.
9- اگر دیدید که از قبرستان بیرون می روید تعبیرش این است که نا امید و افسرده اید. احتمالا از یکی از دوستان ونزدیکانتان توقعی داشته اید و او شما را نا امید کرده است.
10- اگر در خواب دیدید که تنها به قبرستان می رفتید تعبیرش این است که در زندگی عاشقانه تان اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.
11- اگر خواب دیدید که جمعیتی به سمت قبرستان می رفتند تعبیرش این است که افراد زیادی در زندگی تان وجود دارند که هر کدام به نوعی قلب شما را شکسته اند و شما را عصبانی می کنند. کلید موفقیت شما این است که از آن ها فاصله نگیرید و اجازه ندهید حرف های منفی آن ها روی شما تاثیر بگذارد.
12- اگر در خواب دیدید که صبح زود به قبرستان رفتید تعبیرش این است که به زودی اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد.
13- اگر خواب دیدید که با کفن به سمت قبرستان می رفتید تعبیرش این است که ممکن است به بیماری دچار شوید. مراقب سلامتی خود باشید و در اسرع وقت خود را از لحاظ سلامتی چک کنید.
14- اگر در خواب کودکانی را دیدید که با گل به سمت قبرستان می رفتند تعبیرش این است که همسرتان به زودی خواهد مرد.

تعبیر خواب از کنار قبرستان رد شدن

15- اگر در خواب دیدید که از کنار قبرستان رد می شوید تعبیرش این است که به زمان اهمیت زیادی می دهید و فکر میکنید وقت کافی برای انجام کارهای خود ندارید.

تعبیر خواب در قبرستان بودن

16- اگر در خواب دیدید که در قبرستان بودید تعبیرش این است که راجب آینده خود نگرانید و مطمئن نیستید که تصمیم درستی برای زندگی گرفته اید. سعی کنید نترسید و با قدرت ادامه دهید.

تعبیر خواب در قبرستان قدم زدن

17- اگر خواب دیدید که در قبرستان قدم می زنید تعبیرش این است که می خواهید بدهی های خود را پرداخت کنید. در حال حاضر دست به کاری زده اید که وضعیت مالی تان را بسیار تغییر داده و دیگر نگران آینده نیستید.
18- اگر خواب دیدید که در زمستان در قبرستان قدم می زدید تعبیرش این است که در آینده پول زیادی را از دست داده اید.
19- اگر در خواب دیدید که درحالی که گریه می کردید در قبرستان قدم می زدید تعبیرش این است که راه و مسیر زندگی را اشتباه انتخاب کرده اید و تصمیمات اشتباهی گرفته اید و به همین دلیل حس بدی دارید.

تعبیر خواب در قبرستان دویدن

20- اگر در خواب دیدید که در قبرستان می دویدید تعبیرش این است که مشکلات و غم و اندوه شما را احاطه کرده و شما سعی می کنید از آن ها فرار کنید. اما متاسفانه راهی به جز پذیرش مشکلات را ندارید. افرادی هستند که از شما کمک می خواهند اما نمی توانید آنگونه که باید به آن ها یاری رسانید.

تعبیر خواب ترسیدن از قبرستان

21- اگر در عالم رویا دیدید که از قبرستان می ترسیدید تعبیرش این است که افراد جدیدی وارد زندگی شما خواهند شد.
22- دیدن خواب ترسیدن از قبرستان به این معنی است که با شخصی بسیار مهم دیدار خواهید کرد و ممکن است حتی با او ازدواج کنید. شما از آینده با او می ترسید و قصد دارید بیشتر او را بشناسید.

تعبیر خواب خوابیدن در قبرستان

23- اگر در خواب دیدید که در قبرستان خوابیدید تعبیرش این است که ناامید و افسرده هستید. اما ناراحت نباشید. به زودی مشکلاتتان برطرف خواهد شد و لحظات خوبی در زندگی تان رخ خواهد داد.

تعبیر خواب نگهبان قبرستان

24- دیدن نگهبان قبرستان در خواب نشانه خوبی است. به زودی با دوستی ملاقات خواهید کرد که مدت هاست او را می شناسید. آن شخص پس از مدت ها به سراغتان می آید و شما را خوشحال خواهد کرد.

تعبیر خواب جمع شدن در قبرستان

25- اگر درخواب دیدید که همه دوستانتان در قبرستان جمع شده بودند تعبیرش این است که برای مشکلات خود راه حل های جدیدی کشف کرده اید و این موضوع باعث شده که دیگران به سمت شما بیایند و دوباره محبوب شوید.

تعبیر خواب ازدواج و عروسی در قبرستان

26- تعبیر دیدن ازدواج در قبرستان نشانه این است که دوست ندارید ازدواج کنید اما به دلیل فشار خانواده و محیط مجبور می شوید.

آنلی بیتون می‌گوید :
27ـ اگر عروسی خواب ببیند هنگام ازدواج از قبرستانی می گذرد ، نشانة آن است که در اثر تصادف شوهر خود را از دست می دهد .

تعبیر خواب دفن کردن مرده در قبرستان

27- اگر خواب دیدید که در قبرستان دفن شده اید تعبیرش این است که دوست دارید چیزهای بیشتری در مورد زندگی پس از مرگ بدانید. شما به شدت در این زمینه کنجکاو هستید و در مورد زندگی معنوی بسیار فکر می کنید.

تعبیر خواب سر قبر مرده رفتن

28- اگر در خواب دیدید سر قبر کسی رفتید که مدت هاست او را می شناسید تعبیرش این است که تا دیر نشده با دوستانی که مدت هاست آن ها را ندیده اید دیدار خواهید کرد و قدر آن ها را بیشتر میدانید و آن ها را بیشتر می شناسید.

تعبیر خواب قبرستان متروکه

آنلی بیتون می‌گوید :
29- دیدن قبرستانی متروک و پر از بوته های خار ، دلالت بر آن دارد که عمر طولانی خواهید کرد و مرگ تمام عزیزان خود را خواهید دید ، فردی بیگانه از شما مراقبت خواهد کرد .

ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب گور : 59 نشانه و تفسیر دیدن قبر و گور در خواب | دلگرم

44 تعبیر و معنی دیدن خواب خاکسپاری و تشییع جنازه | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (18 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

جمیله | ۷ ماه پیش
سلام ! خواب دیدم که در قبرستان هستم و در آنجا فرشهای زیادی بود و مجانی و مردم برمی‌داشتند ومی بردن . من نیز یک فرش قهوه ای رنگ برداشتم وبردم خانه و پهن کردم خیلی قشنگ بود و دوستان که همراه بودند نیز یک فرش برداشتند و بردند . لطفا تعبیر آن چیست
1
4
الهه | ۲ سال پیش
من خواب دیدم عروسی هست ک نمیدونم عروسی کیه و عروس و دوماد کیک ولی اون مهمون هایی هم ک اومدن عروسی میشناسم مثلا خالم و اینا هستن بعد منم کلی میرقصم اونجا موقع برگشتن از عروس تو راه از کنار قربونتون رد میشیم ک کلی پارچه و اینا رو قبرا هست تعبیرش چی؟؟؟
0
5

hits