دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواب اسکی دیدن
14
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب دیدن اسکیت تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن اسکیت در خواب را در دلگرم بخوانید ...

خواب اسکیت دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب اسکیت ، خواب اسکی ، تعبیر دیدن خواب اسکیت سواری ، خواب اسکیت بازی و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب اسکیت سواری

1- اسکیت روی یخ در خواب معانی مختلفی دارد. این خواب نمادی از استرس و لحظه های ناراحت کننده و در برخی موارد نشانه دوستان و آشنایان حسود است. همچنین اگر یخ لغزنده بود تعبیرش عدم وجود امنیت و بدبختی است.
2- یخ در خواب نشانه تلاش مخالفان برای آسیب زدن به شما و اغلب نشانه بی ثباتی در زندگی است. اگر یخ زیر پایتان شکست می تواند هشدار جدی در رابطه با سلامتی تان باشد.
3- دیدن خواب اسکیت سواری تعبیرش این است که توانایی و قدرت بالایی دارید و به خودتان ایمان دارید که با تدبیر به هدف خود می رسید.
4- خواب اسکیت نشانه تعادل در زندگی و سختی کوشی شما برای رسیدن به پاداش خاصی را نشان می دهد. شما همواره در امور خود سنجیده عمل می کنید و می توانید راه را از بیراهه تشخیص دهید.
5- اگر در خواب دیدید که از اسکیت سواری لذت می بردید تعبیرش ایناست که راه رسیده به آرزوهایتان را می دانید و در این راه به مهارت لازم رسیده اید.
6- اگر خواب دیدید که سعی کردید هنگام اسکیت سواری خود را کنترل کنید تعبیرش خوب نیست. احتمالا شما نمی توانید روی کار خود متمرکز شوید و تعادل روانی ندارید. این خواب نشانه عدم ثبات و امنیت در زندگی است.
7- اگر خواب دیدید که روی یخ های ضخیم اسکت سواری می کردید تعبیرش ایناست که در مسیر درستی حرکت می کنید و به تصمیمات خود ایمان دارید. این خواب نشانه توانایی و اعتماد به نفس شماست.
8- اگر در خواب دیدید که روی یخ های شکسته اسکیت سواری می کردید تعبیرش این است که ممکن است در مسیر آینده آسیب ببینید.
9- دیدن خواب اسکیت سواری همچنین نشانه بی فکری و بی پروایی شماست که شما را در شرایط خطرناکی قرار میدهد. سعی کنید متمرکز تر و دقیق تر باشید.
10- تعبیر اسکیت روی یخ صاف نشانه بسیار خوبی است و به معنی موفقیت و شادی است.

لیلا برایت می‌گوید :
11- دیدن اسکیت در خواب و حرکت کردن با آن ، نشانه‌ی آن است که باید در تصمیم‌گیری خود عجله به خرج دهید تا دچار ضرر نشوید .
12- اگر در خواب ببینید که فردی کفش اسکیت به پا دارد و در حال حرکت است ، نشانه‌ی آن است که با فرد جدیدی آشنا می‌شوید .

آنلی بیتون می‌گوید :
13- دیدن کفشهای اسکیت در خواب ، نشانة آن است که با هم نشینان خود سر سازگاری نخواهید داشت .


تعبیر خواب اسکیت بازی

آنلی بیتون می‌گوید :
14- اگر خواب ببینید دیگران مشغول اسکیت بازی هستند ، علامت آن است که نام شما را در کنار نامی که شما ستایشش می کنید ، با رسوایی یاد خواهند کرد .
15- اگر خواب ببینید روی یخ اسکیت بازی می کنید ، نشانة آن است که در آستانة از دست دادن موقعیتی ارزشمند قرار گرفته اید .
16- اگر خواب ببینید هنگام اسکیت بازی یخ می شکند و در آب فرو می روید ، نشانة آن است که از نصیحت های دوستانی با ارزش برخوردار خواهید شد .

ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب برف : 52 نشانه و تعبیر دیدن برف در خواب | دلگرم

تعبیر خواب برف بازی و آدم برفی چیست ؟ | دلگرم

تعبیر و تفسیر دیدن یخ در خواب چیست ؟ | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits