دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب سقوط : 27 نشانه و تعبیر دیدن خواب سقوط ، افتادن و زمین خوردن
10
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خواب زمین خوردن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن افتادن در خواب را در دلگرم بخوانید ...

خواب زمین خوردن و افتادن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب سقوط و افتادن ، تعبیر خواب زمین خوردن ، خواب سقوط از ارتفاع، تعبیر خواب افتادن از درخت و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

تعبیر خواب زمین خوردن

تعبیر خواب افتادن

1- تعبیر افتادن در خواب نشانه بحران بزرگ مالی و از دست دادن و احساس درماندگی است. شما خسته اید و نیاز به یک اتفاق خوب در زندگی دارید.
2- اگر خواب دیدید که در داخل سوراخ افتادید تعبیرش این است که بیمار هستید و ممکن است بیماری شما وخیم تر شوید. سعی کنید پس از دیدن این خواب بیشتر به خودتان برسید و اگر چک آپ نشده اید آزمایش بدهید.

تعبیر خواب سقوط

3- اگر خواب دیدید که در حال سقوط هستید و ناگهان از خواب بیدار شدید تعبیری ندارد و نشانه این است که ضمیر ناخودآگاهتان بسیار ناراحت و مضطرب است. انگار منتظر خبر بدی هستید. سعی کنید افکارتان را آزاد کنید و در مشکلات غرق نشوید.
4- اگر خواب دیدید که پس از پرواز، سقوط کردید تعبیرش این است که مدتی زندگی خوبی داشتید ولی متاسفانه به دلیل اشتباهات پیاپی که در زندگی برایتان رخ داده کاملا گیج و مبهوت شده اید. سعی کنید در انتخاب خود بیشتر دقت کنید.
5- اگر در عالم خواب ترسیدید و سپس سقوط کردید تعبیرش این است که محیط متشنجی دارید و دوست دارید هر چه زودتر از آن خلاص شوید. درگیری ها و اختلافات خانوادگی باعث وحشت و ترس شما خواهد شد.
6- اگر خواب دیدید که پس از سقوط زخمی شدید تعبیرش این است که ضرر مالی و عاطفی سختی به شما خواهد رسید.
7- اگر خواب دیدید که پس از سقوط روی پای خود ایستادید تعبیرش این است که شما فرد قدرتمندی هستید و با توجه به موانع و مشکلات زیاد سعی میکنید زندگی خود را حفظ کنید و هیچ گاه شکست را نمی پذیرید.
8- اگر خواب دیدید که پس از سقوط از جایی نتوانستید بیدار شوید تعبیرش این است که در زندگی بسیارنا امید و افسرده شده اید.
9- اگر خواب دیدید که یک غریبه در خواب سقوط کرد تعبیرش بد است و به احتمال زیاد ضرر های مالی زیادی را در پی دارد. آن فرد باعث آسیب به خودش و به شما شده است.
10- تعبیر افتادن و سقوط با سرعت زیاد در خواب نشانه بدی است. این خواب نشانه وجود مشکلات مالی است که به سرعت روی زندگی تان تاثیر گذاشته است. شاید به خاطر کاری که نکرده اید متهم می شوید و به همین دلیل بسیار منزوی و غمگین شده اید.
11- اگر خواب دیدید که در حال سقوط هستید اما هیچ گاه به زمین نرسیدید تعبیرش این است که وضعیت عاطفی شما دچار مشکل شده اس. شما کنترل خود را از دست داده اید و شکست خورده اید.
12- اگر در خواب دیدید که از آسمان خراش افتادید تعبیرش این است که بعد از رسیدن به اهداف عالی تان، با یک اشتباه کوچک هر چه رشته بودید پنبه می شوید و کاملا شکست می خوردید. همچنین پس از یک دوره خوشبختی دچار افسردگی شدید خواهید شد.
13- تعبیر پرت شدن از آبشار در خواب نشانه این است که شما دیوانه وار عاشق هستید و متاسفانه عشقتان یک طرفه شده است. زندگی از شما گرفته شده و تا مرز خودکشی پیش می روید.
14- تعبیر خواب سقوط در گل و لای این است که به زودی یکی از نزدیکانتان می میرد. شاید شما مسئول مرگ او هستید.


تعبیر خواب زمین خوردن

15- تعبیر زمین خوردن در خواب این است که قدرت خود را از دست داده اید. این خواب به این معنی است که باید از اشتباهات خود درس بگیرید.
16- اگر خواب دیدید کسی در حال زمین خوردن بود تعبیرش این است که این فرد دچار مشکل بزرگی شده است. سعی کنید حال او را جویا شوید.


خواب سقوط از ارتفاع

17- اگر خواب دیدید که از ارتفاع بسیار بلند سقوط کردید تعبیرش این است که ورشکسته خواهید شد. بعضی اوقات این خواب نشانه رخ دادن اتفاقات ناگوار است.
18- تعبیر خواب سقوط از ارتفاع کم این است که مشکلاتتان به زودی برطرف خواهد شد.


تعبیر خواب افتادن از پشت بام

19- اگر خواب دیدید که از پشت بام سقوط کردید تعبیرش این است که با خانواده خود دچار مشکل شده اید و میخواهید به نوعی از آن خلاص شوید.
20- خواب افتادن از پشت بام نشانه نادیده گرفتن شما و بی توجهی نسبت به شما و گاهی نشانه سوء تفاهم است.


تعبیر خواب افتادن از درخت

21- اگر در خواب دیدید که از روی درخت به زمین افتادید تعبیرش این است که رویکرد شما در بعضی موارد تغییر کرده است. دوست دارید زندگی جدیدی تشکیل دهید.


تعبیر خواب افتادن از بالکن

22- تعبیر سقوط از بالکن در خواب نشانه شرایط غیر منتظره در زندگی و به معنی جدایی از همسرتان است.


تعبیرخواب سقوط در آب

23- اگر خواب دیدید که در آب سقوط کردید تعبیرش این است که کنترل خود را از دست داده اید و غرق احساسات منفی شده اید. شما دوست دارید از خودتان رها شوید.


تعبیر خواب افتادن از اسب

24- تعبیر سقوط از اسب درخواب نشانه برخی اتفاقات منفی در زندگی و روبرو شدن با موانع بزرگ است.


تعبیر خواب افتادن در دریا

25- اگر خواب دیدید که در دریا سقوط کردید تعبیرش ایناست که بیماری تان بهتر شده و شفا پیدا خواهید کرد. هر چه آب پاک تر باشد تعبیرش بهتر است.


تعبیر خواب افتادن از کوه

26- اگر در خواب دیدید که از کوه یا کوهستان سقوط کردید تعبیرش این است که به خاطر غرور و تکبری که دارید تنها ماندید و این تنهایی باعث شکست شما در زندگی شده است. شاید به تحصیلات و پول خود مغرور شده بودید اما این موضوع را به یاد داشته باشید که هرگز در به روی پاشنه نمی چرخد.


تعبیر خواب افتادن از پنجره

27- تعبیر سقوط از پنجره در خواب به این معنی است که دوست دارد افکار منفی را از خانه خود بیرون کنید. افکاری که شما را به شدت متاثر و افسرده کرده است. سعی کنید از آن شخص دوری کنید.


ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب افتادن

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب ارتفاع : 28 نشانه و تعبیر دیدن بلندی و ارتفاع در خواب ...

تعبیر خواب پرواز : 60 نشانه و تعبیر دیدن خواب پراوز کردن | دلگرم

تعبیر خواب پل : دیدن پل در خواب نشانه چیست ؟ | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits