دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب دایناسور : ۱۹ نشانه و تعبیر دیدن دایناسور در خواب
79
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب دایناسور دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دایناسور در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب دایناسور دیدن

تعبیر خواب ( تعبیر خواب دایناسور ها ، تعبیر خواب فرار از دایناسور ، تعبیر خواب استخوان دایناسور ، تعبیر خواب جنگ با دایناسور و... ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب دایناسور

1- دایناسور در خواب نمادی از نگرانی های بی اساس و اتفاقات عجیب و غریب است.
2- خواب دایناسو دیدن بازتابی از زندگی ما در گذشته و ارتباط آن در آینده سات. این خواب نشانه نگرش ها و عادات قدیمی نیز هست. عاداتی که دوست دارید آن ها را کنار بگذارید. شاید برخی مسائل شما را به عقب نگه داشته و جلوی پیشرفتتان را گرفته است. شاید هم نشانه عشق و رابطه در گذشته است. در واقع این خواب پیامی است که میگوید سعی کنید گذشته را رها کنید.
3- تعبیر خواب دیدن دایناسور این است که موضوعی شما را نگران کرده و از آن می ترسید.
4- تعبیر جفت گیری دایناسور ها در خواب نشانه تمایل شما برای حفظ برخی اسرار و اتفاقات گذشته است. دوست دارید که خاطرات گذشته را حفظ کنید.
5- اگر خواب دیدید که تبدیل به دایناسور شدید تعبیرش این است که آماده مقابله با هر کسی هستید و شجاعت پیدا کرده اید که هر کاری را انجام دهید.
6- تعبیر علف خوردن دایناسور در خواب نشانه این است که به زودی به آن چیزی که مدت ها انتظارش را می کشیدید خواهید رسید.
7- تعبیر خوردن گوشت دایناسور در خواب نشانه از بین رفتن یا از دست دادن چیزهای بسیار با ارزشی در زندگی باشد.


تعبیر خواب فرار از دایناسور

8- تعبیر خواب فرار از دایناسور این است که خطری شما را تهدید می کند که از آن فرار میکنید. سعی کنید بیش از پیش مراقب خودتان باشید.


تعبیر خواب استخوان دایناسور

9- تعبیر پیدا کردن استخوان دایناسور در خواب نشانه عشق است و گاهی نشانه این است که عشق قدیمی تان را دیده اید و عاشقش شده اید.
10- اگردر عالم خواب دیدید که استخوان های دایناسورها را جمع آوری میکردید تعبیرش این است که با آن دوست قدیمی دوباره دیدار خواهید کرد.
11- به گفته برخی معبران خواب استخوان دایناسور نشانه مرگ است.


تعبیر خواب کشتن دایناسور

12- تعبیر کشتن دایناسور در خواب نشانه این است که زندگی جدیدی را آغاز کرده اید و گذشته را کاملا فراموش کرده اید و با امید به سوی آینده ای روشن در حرکتید.
13- کشتن دایناسور درخواب نشانه تلاش شما برای مقابله با ترس های بزرگ می باشد. شاید لازم است با کسی روبرو شوید که مدت هاست مورد آزار و اذیت قرار گرفته اید.


تعبیر خواب جنگ با دایناسور

14- تعبیر خواب جنگ با دایناسور اگر در مبارزه با دایناسور پیروز شدید عالی است. شما در جنگ با افکار قدیمی خود پیروز شده اید و رفتار ها و عادات بدتان را کنار گذاشته اید و تبدیل به انسان جدیدی شده اید.


تعبیر خواب دوستی با دایناسور

17- تعبیر خواب دوستی با دایناسور این است که دوست دارید مانند سابق باشید و از همینی که هستید لذت می برید و آرامش دارید. شما تمام افرادی که در گذشته به شما صدمه زده اند را بخشیده اید و دوست دارید زندگی آرامی داشته باشید.


تعبیر خواب دایناسور در خانه

18- تعبیر دیدن دایناسور در خانه و یا شهر نشانه کسی است که شما قادر به تغییر آن در زندگی نیستید. تمام تلاشتان را میکنید که از نو شروع کنید ولی فعلا توان آن را ندارید.
19- دیدن خواب دایناسور در خانه پیامی است که به شما می گوید تمام تلاشتان را بکنید و با شادی منتظر آینده ای باشید که مدت ها انتظارش را میکشیدید.

تهیه و ترجمه (مجله اینترنتی دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب شیر جنگل : ۴۵ نشانه و تفسیر دیدن شیر در خواب

تعبیر خواب خرس - دیدن خرس پاندا در خواب چه تعبیری دارد؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (79 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

عاشق دایناسورا | ۳ سال پیش
کامل بود ممنون اما یه چیزی من 1سال پیش خواب دیدم که بایک دایناسور دوست شدم البته بیشتر شبیه اژدها بود بعد اقدام به تعبیرش نکردم تا الان بعد معنی دوست شدن شما که گفتید گاملا از زمین تا اسمان فرق میکرد در کل کامل بود ممنون
3
10

hits