دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب سیگار کشیدن : ۱۸ نشانه و تعبیر دیدن سیگار در خواب
15
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب سیگار دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن خواب سیگار کشیدن را در دلگرم بخوانید .

تعبیر خواب دیدن سیگار

تعبیر خواب سیگار کشیدن ( تعبیر خواب تعارف سیگار ، تعبیر خواب دود سیگار ، تعبیر خواب سیگار کشیدن بدون دود ، تعبیر خواب جا سیگاری و... ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب سیگار کشیدن

1- سیگار کشیدن در خواب نشانه وجود اضطراب و ترس و همچنین نشانه سرکوب احساسات است.
2- اگر واقعا در خواب سیگاری باشید، این خود میتواند پیامی باشد که سیگار را ترک کنید. احتمالا خطراتی در کمین شماست که بهتر است حواستان را بیشتر جمع کنید.
3- تعبیر خواب سیگار کشیدم : اگر در خواب دیدید که سیگار می کشید در حالی که در واقعیت سیگاری بودید تعبیرش این است که تمایل دارید که سیگار را ترک کنید. برای افراد سیگاری این خواب نشانه نگرانی شما در مورد سلامتی تان می باشد. اما اگر سیگاری نبودید و خود را در حال سیگار کشیدن دیدید تعبیرش این است که باید مراقب باشید و از شایعات دوری کنید. این خواب همچنین نشانه تلاش شما برای محافظت از شخص خاصی در زندگی است.
4- دیدن خواب سیگار کشیدن: اگر خواب دیدید که از کشیدن سیگار لذت می برید تعبیرش این است که در روزهای آینده آرامش به سوی شما بازخواهد گشت.
5- اگر در عالم خواب دیدید که عده ای به صورت دسته جمعی سیگار می کشیدند تعبیرش این است که شما دوست دارید در جمع دوستانتان باید و با آن ها بیشتر معاشرت کنید.
6- اگر در خواب دیدید در جایی سیگار می کشیدید که استعمال آن ممنوع بود تعبیرش این است که چیزی را م یخواهید که به دست آوردنش تقریبا غیر ممکن است.
7- تعبیر سیگار کشیدن مردان در خواب نشانه این است که آن شخص به زودی از شما حمایت می کند.


تعبیر خواب تعارف سیگار

8- تاگر خواب دیدید که به کسی سیگار تعارف می کنید تعبیرش این است که دوست دارید دیگران را از ترس و اضطراب دور کنید و به آن ها آرامش دهید.


تعبیر خواب دود سیگار

9- اگر در خواب تان دودی که از سیگار بلند می شد سیاه بود تعبیرش این است که در آینده ضرر زیادی به شما خواهد رسید. این ضرر ها ممکن است جانی یا مالی باشد
10- اگر در خواب تان دور سیگار سفید بود تعبیرش این است که در کوتاه مدت به موفقیت خواهید رسید و به آنچه دنبالش هستید دست پیدا خواهید کرد.
11- اگر در خواب دیدید که کسی سیگار دود می کرد و دودش را در صورتتان می دمید تعبیرش این است که روابط شما با آن شخص به مشکل برخورده است و تحت فشار زیادی قرار دارید.


تعبیر خواب سیگار کشیدن بدون دود

12- اگر در خواب دیدید که سیگارتان بو نداشت تعبیرش این است که در زندگی نا امید هستید و چیزی شما را خوشحال نمی کند.

تعبیر خواب جا سیگاری

تعبیر خواب جا سیگاری به گفته ی منوچهر مطیعی :
13- خواب زیر سیگاری چون از ابزار تدخین است و تعبیری مشابه دیگر از ابزار این عمل دارد و علت و انگیزه ای است برای تالم و ناراحتی و تلخ کامی .
14- اگر در خواب ببینید که زیر سیگاری دارید ولی سیگار یا پیپ نمی کشید و دود نمی کنید در آستانه کاری قرار گرفته اید که اگر انجام دهید لااقل خودتان را اندوهگین می کند و احیانا دودش به چشم شخص خودتان می رود .
15- اگر خواب دیدید کسی مقابل شما زیرسیگاری گذاشت ، این کار در بیداری یک نوع حسن خدمت است اما در خواب خصومت و دشمنی است و خواب شما می گوید شما را تلخ کام می کند . اگر شما هم این کار را کردید تعبیر وارون دارد .
16- تعبیر خواب شکستن زیر سیگاری نجات از غم و رنج است .
17- تعبیر خواب جاسیگاری شکسته نیز رهایی از غم است اما شکستن و دور افکندن آن بهتر است .

تعبیر خواب چپق کشیدن

به گفته ی منوچهر مطیعی تهرانی :
18- چپق طول و اندازه ندارد و با دود کردن توتون طول چپق کوتاه یا بلند نمی شود . قلیان نیز شکل ثابت دارد و این ها عموما وسائل تدخین و در خواب های ما نشان تلخ کامی هستند اما سیگار چون قد و اندازه دارد و با کشیدن کوتاه می شود معبران با عمر و زندگی بیننده خواب و کشنده سیگار ارتباط داده اند .

ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط :

تعبیر خواب نوشابه : ۱۳ نشانه و تفسیر دیدن نوشابه در خواب

تعبیر خواب نوشیدنی : 22 نشانه و تعبیر نوشیدن و نوشیدنی در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (15 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

امیر | ۲ سال پیش
سلام و خسته نباشید
میشه لطفا خواب من رو تعبیر کنید!!!
من خواب دیدم دارم سیگار میکشم اما سیگارم کوچیک نمیشد و دود نمیکرد و بعدش یک سیگار دیگه روشن میکنم اینم کوچیک نمیشه ولی کمی دود سفید میکنه (سیگار ها هم سیگار سفید بودن) لطفا لطفا تابیرش کنید برام مرسی
2
8

hits